Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    30 kwietnia 2018, 19:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    27 kwietnia 2018, 18:21 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang (IV gen) – Ford Mustang '02
3.8l V6
manual
wydech Magnaflow
    Ford Mustang '02
    3.8l V6
    manual
    wydech Magnaflow
    28 września 2017, 12:58 przez Dorg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne zdjęcia

    14 marca 2017, 17:11 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Fiesta 1.7 16v – Najzwyklejsza Fiesta MK4

Lista modów (skrócona):
- Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
- Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
- amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
- hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
- zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
- wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    Najzwyklejsza Fiesta MK4

    Lista modów (skrócona):
    - Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
    - Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
    - amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
    - hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
    - zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
    - wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    30 stycznia 2017, 19:23 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    #1. 2010 Nissan GT-R
    - silnik V6 3,6l 545KM i 627 Nm
    - przyspieszenie do setki 2,8s
    - V-max 320km/h
    - cena dzisiaj to już od 150tyś ( jest to samochód marzeń wielu ludzi )

    #2. 2009 Dodge Challenger SRT8
    - silnik 6,1l V8 o mocy 431KM
    - przyspieszenie do setki 4s
    - V-max 290km/h
    - cena dzisiaj to 100tyś (ale warto dać za taka zabawkę )

    #3. Ferrari FXX
    - silnik 1050KM V12 o pojemności 6,3l
    - przyspieszenie do setki 2,5s
    - V-max 345km/h
    -zrobiono tylko 40 sztuk tego samochodu
    - cena dzisiaj to 2,5mln euro ale już raczej samochód jest niedostępny

    #4. Navistar MXT
    - silnik 6,4l V8 o mocy 325KM
    - przyspieszenie do setki 6,7s
    - V-max 220km/h
    -produkowano wersje zwykłe i kuloodporne
    - cena dzisiaj to kolo 100tyś euro (zwykły)

    #5. BMW M5
    - silnik 5l V10 o mocy 509KM
    - przyspieszenie do setki 4,7s
    - V-max 290km/h
    - cena dzisiaj to koszt około 90tyś najstarsze wersje aż po 200tyś

    #6. Flip Car
    MOC
    • GM silnik LS3 paka, 500 KM
    • 200 KM jednostka NOS
    • K & N Układ dolotowy
    • Holley układ paliwowy
    • akumulatory Optima
    • Magnaflow niestandardowy układ wydechowy
    • VP Racing Fuel
    Układ napędowy
    • Kilgore Turbo 400
    • Winters manetka
    • GM Dana 60 sterowane oś tylna
    • 4.88 Przekładnie z Detroit Locker
    • Casale V-Drive
    UKŁAD HAMULCOWY
    • Fabrycznie 1 Ton GM z klocków hamulcowych na EBC
    ZAWIESZENIE
    • 3 ogniwo budują - air ride
    • GM 1 tona ciężarówki z przodu i jazda powietrza
    • Żużel Inżynieria kołysać barów
    • Howe przedni i tylny hydrauliczny układ kierowniczy
    • AFCO wstrząsy coilover
    WNĘTRZE
    • manometry Autometer
    • Kierownica Sparco
    • fotele Kirkey Race
    • Deist system przeciwpożarowy
    ZEWNĘTRZNY
    • Exposed rurowego podwozia
    • Stali i Lexan kula korekty
    • 5140 niestandardowy tylne skrzydło z włókna węglowego
    Koła i opony
    • Marsh Racing 17 x 11 (przód) 17 x 15 (tył)
    • hoosier

    #7. Jensen Interceptor
    - silnik 6l generujący moc 300KM (w filmie około 600KM)
    - przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
    - V-max po tuningu około 280km/h
    - cena dzisiaj to około 150tyś dolarów (ale już jest nie dostępny)

    #8. Dodge Charger Daytona
    - silnik 7,2l o mocy fabrycznej 380KM w filmie około 700KM
    - przyspieszenie do setki około 3,8s
    - V-max około 290km/h
    - cena dzisiaj to miliony bo jest niedostępny!!

    #9. 1970 Ford Anvil Mustang
    - silnik 7l V8 cobra o mocy 360KM w filmie około 600KM
    - przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
    - V-max 280km/h
    - cena dzisiaj miliony bo niedostępny

    #10. 1970 Ford Escort RS1600 MK1
    - silnik 2l o mocy fabrycznej około 250Km w filmie szacowane na około 450KM
    - przyspieszenie do setki 4s
    - V-max 250km/h
    - cena dzisiaj koło 100tys za dobry egzemplarz jeśli się taki znajdzie

    #11. Alfa Romeo Giulietta
    -silniuk 1,4l silnik TB MultiAir generujący 170 KM i 250 Nm
    -V-max około 240km/h
    - powstało tylko 6 sztuk tego egzemplarzu
    -cena: kiedy samochód był w salonie kosztował 25 675 funtów (teraz pewnie znacznie więcej jeśli jeszcze jest)

    #12. 2011 Dodge Charger
    - silnik 5,7l V8 354KM
    - przyspieszenie do setki 4,9s
    - V-max 260km/h
    - cena dzisiaj to ponad 100tyś (55x oglądano na YT)
    2 stycznia 2017, 9:17 przez cody25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Audi 80 b4 1.8 20v z kompresorem EATON m45
    środkowy Magnaflow 2"
    końcówka IMASAF
    silnik https://www.youtube.com/watch?v=bm1Ri4JE0qU
    25 czerwca 2016, 19:43 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    No dobra... fajny
    16 czerwca 2016, 19:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj