Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 166 takich materiałów
    Obraz Ford Mustang Mach 1 1969 – 21x29,7cm; farby akrylowe na papierze
    21x29,7cm; farby akrylowe na papierze
    W tym odcinku eCaroSerii sprawdzamy najmocniejszą odmianę Forda Mustanga Mach-E GT. Czy dorównuje Mustangowi z silnikiem V8 5.0 w wersji Mach1?
    10 sierpnia 2022, 14:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym odcinku eCaroSerii sprawdzamy realne zużycie energii samochodu elektrycznego, bo jest to pytanie, które zdaje się spędzać sen z powiek nie tylko wrogom elektryków, ale także ich fanom. Pokazujemy ile prądu zużywa elektryk w mieście (o ile za takie można uznać Grodzisk Mazowiecki), ile w trasie na drodze krajowej, ile na ekspresówce, a ile na autostradzie. Jako auto testowe posłużył nam Ford Mustang Mach E z największa możliwą baterią (98 kWh) oraz z tylnym napędem, który zdaniem producenta może pokonać na jednym ładowaniu nawet 610 km.
    24 maja 2022, 19:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1969 Mercury Cougar Eliminator – Samochód sportowy i samochód osobowy klasy wyższej i klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Mercury w latach 1966 – 2002. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy w 1966 roku. W drugiej połowie lat 60. Mercury przedstawiło wynik prac konstruktorów nad pierwszym dużym muscle carem. Pierwsza generacja modelu Cougar powstała na bazie Forda Mustanga w ramach koncernu Ford, zyskując od tego modelu platformę oraz rozwiązania techniczne. Wygląd nadwozia zostało z kolei opracowane przez Mercury jako samodzielny projekt. Samochód wyróżniał się dużą, dwuczęściową atrapą chłodnicy, którą optycznie znacznie poszerzały howane pod obrotowymi kloszami prostokątne reflektory. Podobny zabieg stylistyczny zastosowano z tyłu, gdzie układ lamp upodobniono do wzoru w atrapie chłodnicy. Cougar pierwszej generacji oferowany był zarówno jako coupe, jak i roadster. Wersja Eliminator produkowana była w latach 1969-1970, Eliminator został wprowadzony wraz z Mustangiem Boss 302 jako zaprezentowanie silnika Boss 302 w samochodzie marki Mercury. W dużej mierze był odpowiednikem Forda Mustanga Mach 1 i Forda Mustanga Boss 302, Cougar Eliminator zastąpił model Cougar GT jako wyczynowy Cougar w dniu 1 kwietnia 1969 roku. Oferowany wyłącznie jako standardowy hardtop, Eliminator był oferowany ze wszystkimi dostępnymi silnikami Cougar, z 351-4V jako standardowy silnik oraz silnikiem Boss 302, który w modelu Cougar dostępny był tylko w wersji Eliminator.
    Samochód sportowy i samochód osobowy klasy wyższej i klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Mercury w latach 1966 – 2002. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy w 1966 roku. W drugiej połowie lat 60. Mercury przedstawiło wynik prac konstruktorów nad pierwszym dużym muscle carem. Pierwsza generacja modelu Cougar powstała na bazie Forda Mustanga w ramach koncernu Ford, zyskując od tego modelu platformę oraz rozwiązania techniczne. Wygląd nadwozia zostało z kolei opracowane przez Mercury jako samodzielny projekt. Samochód wyróżniał się dużą, dwuczęściową atrapą chłodnicy, którą optycznie znacznie poszerzały howane pod obrotowymi kloszami prostokątne reflektory. Podobny zabieg stylistyczny zastosowano z tyłu, gdzie układ lamp upodobniono do wzoru w atrapie chłodnicy. Cougar pierwszej generacji oferowany był zarówno jako coupe, jak i roadster. Wersja Eliminator produkowana była w latach 1969-1970, Eliminator został wprowadzony wraz z Mustangiem Boss 302 jako zaprezentowanie silnika Boss 302 w samochodzie marki Mercury. W dużej mierze był odpowiednikem Forda Mustanga Mach 1 i Forda Mustanga Boss 302, Cougar Eliminator zastąpił model Cougar GT jako wyczynowy Cougar w dniu 1 kwietnia 1969 roku. Oferowany wyłącznie jako standardowy hardtop, Eliminator był oferowany ze wszystkimi dostępnymi silnikami Cougar, z 351-4V jako standardowy silnik oraz silnikiem Boss 302, który w modelu Cougar dostępny był tylko w wersji Eliminator.
    A w tym odcinku eCaroSerii razem z fachowcami sprawdzamy, jak zbudowany jest elektryk. To nie tylko – jak nam się wydaje – silnik plus akumulator. Czy jest skrzynia biegów? Za co odpowiada falownik? Których przewodów nie należy dotykać? Dlaczego oprócz dużego akumulatora jest jeszcze taki tradycyjny 12-Voltowy? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w tym materiale.
    26 kwietnia 2022, 18:59 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj