Przypomnienie pewnej konstrukcji BMW M1 Rally. Auto startowało w legendarnej grupie B (homologacja nadana 1.03.1983). Niestety bez sukcesów. Pierwszy start M1 to Rajd Korsyki 1983, samochód jeździł w zespole ORECA i sponsorowany był przez BMW i MOTUL. Auto wyróżniało się od reszty aut B-grupowych, konstrukcja rajdowego M1 była o ok 20 cm szersza od reszty aut konkurencyjnych. Auto umarło wraz ze śmiercią grupy B, a część modeli z tamtych lat zaadaptowano jako auta wyścigowe, a część jako eksponaty muzealne.
BMW wizualnie zbliżone do serii 7, jednak w rzeczywistości więcej wspólnego miało z serią 5 E12. Produkowane aż przez 13 lat, od 1976 do 1989 roku. Napędzały ją rzędowe, 6 cylindrowe jednostki m30 o pojemności od 2.8 do 3.5 litra. Topowa odmiana -M635Csi (M6 w USA) miała silnik m88, pochodzący z kultowego modelu M1, który miał moc 286KM (256 w USA). Zapewniał on osiągi na poziomie 6,7 sekund do setki i prędkośc maksymalną 255 km/h. Prospekt przedstawia amerykańskie modele M6 i L6.