Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    Ford Mustang LX –
    6 czerwca 2018, 16:09 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang LX –
    5 marca 2018, 14:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Amerykańska wojskowa amfibia transportowa.
    6 stycznia 2018, 12:58 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LX –
    12 grudnia 2016, 22:37 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ale jakby nie patrzeć 5,7l robi swoje.
    13 lutego 2016, 13:58 przez Szefinternetu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vw Jetta lx –
    24 kwietnia 2015, 19:33 przez ~cendrooo | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: wlasne
    Dodge Charger LX II – Napotkany w Berlinie. W tle można ujrzeć Dodge Challenger'a III generacji.
    Napotkany w Berlinie. W tle można ujrzeć Dodge Challenger'a III generacji.
    24 lutego 2015, 18:36 przez Czarn0Bialy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Z serii "Jak wszyscy, to i ja" – Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

Mody:

- wałek ssący model z SR20DE
- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy) 
- zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
- zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
- zmodyfikowana przepustnica gazu
- SMT6 + strojenie
- Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
- Drążek rozporowy
- regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

Moc przed: 120 KM
Moc po: 168 KM i 199 Nm
    Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

    Mody:

    - wałek ssący model z SR20DE
    - przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)
    - zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
    - CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
    - odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
    - zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
    - zmodyfikowana przepustnica gazu
    - SMT6 + strojenie
    - Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
    - Drążek rozporowy
    - regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

    Moc przed: 120 KM
    Moc po: 168 KM i 199 Nm
    26 czerwca 2013, 8:32 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło: Własne