Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Ferrari F40 LM –
    20 listopada 2022, 20:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti EB110 LM –
    12 listopada 2022, 22:31 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Venturi 600 LM-S GT1 –
    12 listopada 2022, 22:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 LM – Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp samochodu gotowy był w połowie 1991 roku, a 28 maja 1992 roku w Monako odbyła się pierwsza prezentacja. W 1994 McLaren F1 trafił do pierwszych odbiorców. F1 LM produkowany był w latach 1996-1998. Samochód został wyprodukowany w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans. LM bazowany jest na modelu F1 GTR i jest najdroższą wersją McLarena F1. F1 LM napędzany jest 6,1-litrowym V12 o mocy 680 KM i 705 Nm momentu obrotowego co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 362 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 2,8 sekundy. Powstało tylko 5 egzemplarzy McLarena F1 LM.
    Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp samochodu gotowy był w połowie 1991 roku, a 28 maja 1992 roku w Monako odbyła się pierwsza prezentacja. W 1994 McLaren F1 trafił do pierwszych odbiorców. F1 LM produkowany był w latach 1996-1998. Samochód został wyprodukowany w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans. LM bazowany jest na modelu F1 GTR i jest najdroższą wersją McLarena F1. F1 LM napędzany jest 6,1-litrowym V12 o mocy 680 KM i 705 Nm momentu obrotowego co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 362 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 2,8 sekundy. Powstało tylko 5 egzemplarzy McLarena F1 LM.
    21 sierpnia 2022, 21:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 550 Maranello – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską firmę Ferrari w latach 1996–2002. Został zaprezentowany po raz pierwszy pokazany w lipcu 1996 grupie dziennikarzy na niemieckim torze Nurburgring. Nazwa 550 pochodzi od pojemności silnika wynoszącej 5,5 l. Samochód produkowano w wersjach: Maranello, Barchetta, Italtecnica, LM i Prodrive. 550 wyposażono w V12 o wcześniej wspomnianej pojemności 5,5 l, które generuje moc maksymalną 492 KM i 568 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna 550 wynosi 320 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund. W 1998 samochód zdobył dwa rekordy średniej prędkości na dystansie 100 km i 100 mil w klasie pojemności 5-8 l. Uzyskane prędkości to odpowiednio 304,181 i 306,046 km/h. Rekord został pobity w 2002 roku przez Volkswagena W12. W roku 2002 auto zostało zastąpione przez model 575.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską firmę Ferrari w latach 1996–2002. Został zaprezentowany po raz pierwszy pokazany w lipcu 1996 grupie dziennikarzy na niemieckim torze Nurburgring. Nazwa 550 pochodzi od pojemności silnika wynoszącej 5,5 l. Samochód produkowano w wersjach: Maranello, Barchetta, Italtecnica, LM i Prodrive. 550 wyposażono w V12 o wcześniej wspomnianej pojemności 5,5 l, które generuje moc maksymalną 492 KM i 568 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna 550 wynosi 320 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund. W 1998 samochód zdobył dwa rekordy średniej prędkości na dystansie 100 km i 100 mil w klasie pojemności 5-8 l. Uzyskane prędkości to odpowiednio 304,181 i 306,046 km/h. Rekord został pobity w 2002 roku przez Volkswagena W12. W roku 2002 auto zostało zastąpione przez model 575.
    McLaren F1 LM – Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp gotowy był w połowie 1991 roku. 28 maja 1992 w Monako miała miejsce pierwsza prezentacja a w 1994 pojazd trafił do pierwszych, cywilnych odbiorców. Wersja F1 LM została wyprodukowana w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans, bazuje na modelu McLaren F1 GTR. To najdroższa wersja drogowego McLarena. Wyprodukowano ją tylko w 5 egzemplarzach, jest pozbawiona wygłuszeń i klimatyzacji. Do napędu F1 LM użyto 6,1-litrowego V12 o mocy 680 KM i momencie obrotowym 705 Nm. Osiąga prędkość maksymalną 362 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 s.
    Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp gotowy był w połowie 1991 roku. 28 maja 1992 w Monako miała miejsce pierwsza prezentacja a w 1994 pojazd trafił do pierwszych, cywilnych odbiorców. Wersja F1 LM została wyprodukowana w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans, bazuje na modelu McLaren F1 GTR. To najdroższa wersja drogowego McLarena. Wyprodukowano ją tylko w 5 egzemplarzach, jest pozbawiona wygłuszeń i klimatyzacji. Do napędu F1 LM użyto 6,1-litrowego V12 o mocy 680 KM i momencie obrotowym 705 Nm. Osiąga prędkość maksymalną 362 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,8 s.