Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 234 takie materiały
    Luksusowa limuzyna z dieslem? I to ośmiocylindrowym??? Julek sprawdza, czy to ma sens, ile pali, jak przyspiesza, co tutaj może się zepsuć.
    14 września 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 sierpnia 2022, 9:20 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 700 kojarzy się w pierwszej chwili z luksusową limuzyną, ale auto które wam dziś pokażę to mały sedan z dwucylindrowym silnikiem typu bokser który uratował tę firmę od krachu.
    23 sierpnia 2022, 14:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS400 – Luksusowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota Motor Corporation pod marką Lexus od 1989 roku. Pierwszą generację LS produkowano w latach 1989-1994 jako pierwsza limuzyna klasy premium produkowana przez Toyotę pod specjalnie powstałą marką Lexus. W 1983 roku Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć prace nad projektem o kryptonimie F1, z którego później wyłonił się Lexus LS 400. Zanim pierwsza generacja Lexusa LS trafiła do produkcji, Japończycy stworzyli około 400 aut koncepcyjnych i 900 prototypów jednostek napędowych. Projekt samochodu pochłonął ponad miliard dolarów. W 1992 roku auto przeszło modernizacje, a rok później z ponad 50 zmianami trafiło do dealerów na całym świecie. Zmieniono m.in. układ hamulcowy i atrapę chłodnicy, a do wyposażenia standardowego dodano m.in. poduszkę powietrzną pasażera, automatyczny włącznik świateł, cyfrowy licznik kilometrów, napinacze pasów bezpieczeństwa oraz listwy boczne nadwozia. Do napędu LS400 zastosowano 3,9-litrowe V8 generujące moc 250 KM i moment obrotowy 353 Nm, co według producenta pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,4 sekundy.
    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota Motor Corporation pod marką Lexus od 1989 roku. Pierwszą generację LS produkowano w latach 1989-1994 jako pierwsza limuzyna klasy premium produkowana przez Toyotę pod specjalnie powstałą marką Lexus. W 1983 roku Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć prace nad projektem o kryptonimie F1, z którego później wyłonił się Lexus LS 400. Zanim pierwsza generacja Lexusa LS trafiła do produkcji, Japończycy stworzyli około 400 aut koncepcyjnych i 900 prototypów jednostek napędowych. Projekt samochodu pochłonął ponad miliard dolarów. W 1992 roku auto przeszło modernizacje, a rok później z ponad 50 zmianami trafiło do dealerów na całym świecie. Zmieniono m.in. układ hamulcowy i atrapę chłodnicy, a do wyposażenia standardowego dodano m.in. poduszkę powietrzną pasażera, automatyczny włącznik świateł, cyfrowy licznik kilometrów, napinacze pasów bezpieczeństwa oraz listwy boczne nadwozia. Do napędu LS400 zastosowano 3,9-litrowe V8 generujące moc 250 KM i moment obrotowy 353 Nm, co według producenta pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,4 sekundy.
    Aston Martin Lagonda Shooting Brake – Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 1976–1990. Auto powstało, by wyprowadzić z kryzysu finansowego w latach 70. firmę Aston Martin. Cena w momencie wypuszczenia go na rynek wynosiła 150,000 funtów, co czyniło ją najdroższą produkowaną limuzyną na świecie. Oprócz standardowo produkowanej wersji z nadwoziem limuzyny powstały także wersje przygotowane na specjalne zamówienie, m.in. specjalnie wydłużona limuzyna, dwudrzwiowe coupe oraz jeden egzemplarz o nadwoziu kombi - Shooting Brake. Silnik Lagondy został zaprojektowany przez polskiego konstruktora inżyniera Tadeusza Marka. Było to wolnossące V8 o pojemności 5,3 l, które wytwarzało moc maksymalną 313 KM i moment obrotowy 430 Nm. W samochodzie użyto produkowanej przez Chryslera trzybiegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna wynosiła 225 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwało 8,4 sekundy.
    Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 1976–1990. Auto powstało, by wyprowadzić z kryzysu finansowego w latach 70. firmę Aston Martin. Cena w momencie wypuszczenia go na rynek wynosiła 150,000 funtów, co czyniło ją najdroższą produkowaną limuzyną na świecie. Oprócz standardowo produkowanej wersji z nadwoziem limuzyny powstały także wersje przygotowane na specjalne zamówienie, m.in. specjalnie wydłużona limuzyna, dwudrzwiowe coupe oraz jeden egzemplarz o nadwoziu kombi - Shooting Brake. Silnik Lagondy został zaprojektowany przez polskiego konstruktora inżyniera Tadeusza Marka. Było to wolnossące V8 o pojemności 5,3 l, które wytwarzało moc maksymalną 313 KM i moment obrotowy 430 Nm. W samochodzie użyto produkowanej przez Chryslera trzybiegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna wynosiła 225 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwało 8,4 sekundy.
    Mercedes-Benz 540K Special Roadster – Luksusowy samochód osobowy produkowany przez firmę Mercedes-Benz w latach 1936–1940, nosił oznaczenie W24. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas 1936 Paris Motor Show, konstrukcyjnie był rozwinięciem modelu 500K, który zaś wywodził się z Mercedesa SSK. 540K dostępny był jako: 2-miejscowy kabriolet, 4-miejscowe coupe oraz 7-miejscowa limuzyna. Napędzany benzynowym R8 znanym z 500K powiększonym do pojemności 5,4 l. Silnik osiągał moc maksymalną 117 KM, tak jak w poprzedniku występowała sprężarka Roots, której uruchomienie podnosiło wartość mocy do 183 KM, dzięki czemu prędkość maksymalna samochodu wynosiła 170 km/h. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub opcjonalnie 5-biegową manualną skrzynię biegów. Wyposażony był w układ hamulcowy ze wspomaganiem. 540K charakteryzował się podobnym układem podwozia jak 500K, był jednak lżejszy, głównie dzięki zastosowaniu w ramie rur o owalnym przekroju. Łącznie powstało 406 egzemplarzy 540K.
    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez firmę Mercedes-Benz w latach 1936–1940, nosił oznaczenie W24. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany podczas 1936 Paris Motor Show, konstrukcyjnie był rozwinięciem modelu 500K, który zaś wywodził się z Mercedesa SSK. 540K dostępny był jako: 2-miejscowy kabriolet, 4-miejscowe coupe oraz 7-miejscowa limuzyna. Napędzany benzynowym R8 znanym z 500K powiększonym do pojemności 5,4 l. Silnik osiągał moc maksymalną 117 KM, tak jak w poprzedniku występowała sprężarka Roots, której uruchomienie podnosiło wartość mocy do 183 KM, dzięki czemu prędkość maksymalna samochodu wynosiła 170 km/h. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4- lub opcjonalnie 5-biegową manualną skrzynię biegów. Wyposażony był w układ hamulcowy ze wspomaganiem. 540K charakteryzował się podobnym układem podwozia jak 500K, był jednak lżejszy, głównie dzięki zastosowaniu w ramie rur o owalnym przekroju. Łącznie powstało 406 egzemplarzy 540K.
    Dodge – Usportowiony model wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1966-1978, 1983-1987 oraz ponownie od 2005 roku. Historia auta sięga 1964 i 1965 roku, gdy Charger debiutował najpierw jako prototypowy roadster na bazie modelu Polara, a potem jako wersja coupe modelu Dart GT. Najważniejsze w historii Chargera są lata 60. i 70., gdy stał się jednym z najsłynniejszych przedstawicieli „muscle cars”. Wskrzeszony w kolejnej dekadzie był już tylko subkompaktowym hatchbackiem. Obecnie produkowany Charger (4-drzwiowa limuzyna) nawiązuje do legendarnego stylu „muscle cars”.
    Usportowiony model wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1966-1978, 1983-1987 oraz ponownie od 2005 roku. Historia auta sięga 1964 i 1965 roku, gdy Charger debiutował najpierw jako prototypowy roadster na bazie modelu Polara, a potem jako wersja coupe modelu Dart GT. Najważniejsze w historii Chargera są lata 60. i 70., gdy stał się jednym z najsłynniejszych przedstawicieli „muscle cars”. Wskrzeszony w kolejnej dekadzie był już tylko subkompaktowym hatchbackiem. Obecnie produkowany Charger (4-drzwiowa limuzyna) nawiązuje do legendarnego stylu „muscle cars”.
    Taką sztuką watro jest się powozić. Wszelakie systemy bezpieczeństwa, komfort i przyspieszenie. Czego chcieć więcej?
    21 lutego 2022, 20:51 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    8 lutego 2022, 14:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj