Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Nie możesz podnieść samochodu bo lewarek ciężko chodzi? – To słodkie
    To słodkie
    9 lutego 2014, 21:37 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lewarek blacharza –
    23 listopada 2013, 1:19 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat Cinquecento – Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:

 

* Z zewnątrz:

- Nowy lakier z palety Kawasaki.

- Delikatnie poszerzone błotniki.

- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

- Nowe opony 175/50.

- Zapinki na masce Momo.

- Nowe zawieszenie gwintowane.

 

* Wewnątrz:

- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

- Obrotomierz z Shift Light'em.

- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

- Nowe pasy szelkowe Sabelt.

- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

- Sportowa kierownica z nabą.

- Elektryczne szyby.

- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

- Podniesiony lewarek zmiany biegów.

 

* Silnik:

- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

+ Głowica splanowana o 0,7mm

+ Nowy wałek rozrządu 886

+ Dolot + stożek

+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy, 
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów. 
+ Kolektor wydechowy 4-2-1

+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

+ Clean look
    Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:



    * Z zewnątrz:

    - Nowy lakier z palety Kawasaki.

    - Delikatnie poszerzone błotniki.

    - Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

    - Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

    - Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

    - Nowe opony 175/50.

    - Zapinki na masce Momo.

    - Nowe zawieszenie gwintowane.



    * Wewnątrz:

    - Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

    - Obrotomierz z Shift Light'em.

    - Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

    - Nowe pasy szelkowe Sabelt.

    - Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

    - Sportowa kierownica z nabą.

    - Elektryczne szyby.

    - Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

    - Podniesiony lewarek zmiany biegów.



    * Silnik:

    - Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

    + Głowica splanowana o 0,7mm

    + Nowy wałek rozrządu 886

    + Dolot + stożek

    + Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
    + Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
    + Kolektor wydechowy 4-2-1

    + Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

    + Clean look
    28 września 2013, 10:51 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kolano, ziom coś jeszcze? – M jak Maszyna dostarczająca wszystkim szczęście 
 O jak oktany, których wciąż trzeba więcej 
 T jak turbina, świszcząca zamiast serca 
 O niczym olej, smarujący wnętrze mojego dziecka 
 C Jak cylindry, rzędowo bądź w układzie fał
 Y jak yoshimura, wywołująca szał 
 K jak kooperajca, Człowieka z motocyklem 
 L niczym lewarek, który nacisnę zanim zniknę



Tekst: Malina - Motocykle
    M jak Maszyna dostarczająca wszystkim szczęście
    O jak oktany, których wciąż trzeba więcej
    T jak turbina, świszcząca zamiast serca
    O niczym olej, smarujący wnętrze mojego dziecka
    C Jak cylindry, rzędowo bądź w układzie fał
    Y jak yoshimura, wywołująca szał
    K jak kooperajca, Człowieka z motocyklem
    L niczym lewarek, który nacisnę zanim zniknę



    Tekst: Malina - Motocykle
    27 lipca 2013, 20:49 przez KoT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Shortshifter - kolejny mod do poczciwej fiesciny – Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem. 



1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię? 
Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji? 
Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm! 

[b]3) Budżet? 
Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy. 

4) Co jest potrzebne? 
Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka: 

- klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy) 
- nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii) 
- torx T40 (boczne trzymadełka lewarka) 
- kombinerki do zdjęcia osłony termicznej 

Do wykonania shortshifta przede wszystkim: 

- spawarka 
- szlifierka 
- kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm 
- kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm. 
- coś do mierzenia typu linijka
    Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem.



    1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię?
    Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

    2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji?
    Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm!

    [b]3) Budżet?
    Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy.

    4) Co jest potrzebne?
    Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka:

    - klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy)
    - nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii)
    - torx T40 (boczne trzymadełka lewarka)
    - kombinerki do zdjęcia osłony termicznej

    Do wykonania shortshifta przede wszystkim:

    - spawarka
    - szlifierka
    - kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm
    - kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm.
    - coś do mierzenia typu linijka
    17 lipca 2013, 3:26 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj