Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 99 takich materiałów
    AE86 Levin –
    27 maja 2014, 17:40 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Levin –
    5 maja 2014, 17:31 przez kasia639 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    importtuner.com

    Corolla AE86, pomoc – Witam.Od dłuższego czasu poszukuje Toyoty Corolli AE86, najbardziej marzy mi się levin hatchback. Niestety jak na razie nie udało mi się znaleźć żadnego egzemplarza, w stanie kompletnym, interesuje mnie egzemplarz do remontu, byle na chodzie, kwota jaką dysponuje to 10 000 zł, pomóżcie odnaleźć tego pięknego klasyka ponieważ chce mu przywrócić jego świetność. Jeśli ktoś znajdzie egzemplarz na sprzedaż warty zainteresowania prosiłbym o kontakt ze mną na ten e-mail: zielu112@o2.pl, z góry dzięki za każdą pomoc. Pozdrawaim wszystkich motokillerów
    Witam.Od dłuższego czasu poszukuje Toyoty Corolli AE86, najbardziej marzy mi się levin hatchback. Niestety jak na razie nie udało mi się znaleźć żadnego egzemplarza, w stanie kompletnym, interesuje mnie egzemplarz do remontu, byle na chodzie, kwota jaką dysponuje to 10 000 zł, pomóżcie odnaleźć tego pięknego klasyka ponieważ chce mu przywrócić jego świetność. Jeśli ktoś znajdzie egzemplarz na sprzedaż warty zainteresowania prosiłbym o kontakt ze mną na ten e-mail: zielu112@o2.pl, z góry dzięki za każdą pomoc. Pozdrawaim wszystkich motokillerów
    16 kwietnia 2014, 19:04 przez ~zielin01 | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Toyota Corolla Levin AE86  &  Toyota Supra A70 – Wiadomo że auta na zdjęciu wspaniałe ale co wy sądzicie o takich ujęciach bo ja osobiście je uwielbiam
    Wiadomo że auta na zdjęciu wspaniałe ale co wy sądzicie o takich ujęciach bo ja osobiście je uwielbiam
    14 kwietnia 2014, 22:08 przez krzysecki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Corolla Levin E20 – Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach. 
W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach.
    W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Ae86 levin –
    8 marca 2014, 21:52 przez Pluffy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla Levin AE86 –
    28 lutego 2014, 19:39 przez Automaniak98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla Levin TE27 –
    27 lutego 2014, 16:41 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Dwa Levin'y –
    18 lutego 2014, 13:18 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Toyota Corolla AE86 4A-GE LEVIN –
    12 lutego 2014, 14:00 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)