To ostatnia generacja Sprinter Trueno, jak również ostatnia Corolla w nadwoziu coupe, które to ponadto były wyposażone w ostatnią generację kultowego silnika 4A-GE. Sprinter Trueno i Corolla Levin, od zawsze były bliźniaczymi modelami. Generacja E110 produkowana była do 2000 roku i ponownie zaoferowała usportowione coupe, z wysokoobrotowym, wolnossącym silnikiem pod maską, czyli w tym przypadku 4A-GE 20V Black-Top, 1.6L 165 KM (oznaczenie modelu AE111). Ta generacja nie była niestety oferowana z kierownicą po lewej stronie.
Model fabrycznie wyposażony w kompresor (4A-GZE, czyli 1.6L 165 KM). Generacja AE92 produkowana była w latach 1987-1991. Samochód ten był następcą kultowej AE86, jednak posiadał już napęd na przód, ale nie wpłynęło to w negatywny sposób na zainteresowanie i sprzedaż, w Japonii Toyota Corolla AE92 biła rekordy sprzedaży, biorąc pod uwagę poprzednie generacje.
Dwie maszyny z japońskich zawodów time attack. Chociaż nadeszła era turbo, to stare wolnossące przednionapędówki cały czas znajdują uznanie, cieszą się popularnością w wyścigach i modyfikacjach, oraz stanowią integralną część historii japońskich wyścigów, nawiązując do kultowych, wolnossących, wysokoobrotowych silników.
Honda Civic Type R FD2 przygotowana przez Seeker do klasy pojemności 2.0L, oraz Toyota Corolla Levin AE111 zmodyfikowana przez Craft do klasy pojemności 1.6L.