Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 99 takich materiałów
    Toyota Levin GT-APEX –
    26 kwietnia 2013, 19:00 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Corolla Levin Coupe (E20) – Klasyczny napęd, w najlepszej wersji (TE27 - 1600GT) silnik DOHC 1.6L 115KM i masa 855 kg. Samochód produkowany w latach 70. W Japonii sprzedawany też jako Toyota Sprinter Trueno, który to różnił się nieco przednim grillem, światłami i był ~10 kg cięższy.
    Klasyczny napęd, w najlepszej wersji (TE27 - 1600GT) silnik DOHC 1.6L 115KM i masa 855 kg. Samochód produkowany w latach 70. W Japonii sprzedawany też jako Toyota Sprinter Trueno, który to różnił się nieco przednim grillem, światłami i był ~10 kg cięższy.
    Toyota Corolla AE86 Levin –
    15 kwietnia 2013, 21:27 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota MR2 AW11 (1984-1989r.) – Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.
    Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
    Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
    Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.
    Levin –
    11 lutego 2013, 18:02 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota GT86 & Toyota Corolla Levin AE86 – Weteran torów wyścigowych (driftingowych) i jego następca.
    Weteran torów wyścigowych (driftingowych) i jego następca.
    Kobieta w Toyocie AE86 Levin
    29 grudnia 2012, 21:09 przez browar1946 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla Levin TE27 – Druga generacja z lat 1970-1977. W serii pod maską wolnossący silnik 2T-G (1.6L DOHC 115 KM 142 Nm) z dwoma gaźnikami Solex 40 PHH, tworzony przy współpracy z Yamahą. Masa samochodu to 855 kg, napęd jak widać na tył ;) Te same silniki montowane były w Celicy GT i Carinie GT, ale Corolla była od nich lżejsza.
    Druga generacja z lat 1970-1977. W serii pod maską wolnossący silnik 2T-G (1.6L DOHC 115 KM 142 Nm) z dwoma gaźnikami Solex 40 PHH, tworzony przy współpracy z Yamahą. Masa samochodu to 855 kg, napęd jak widać na tył ;) Te same silniki montowane były w Celicy GT i Carinie GT, ale Corolla była od nich lżejsza.
    7 grudnia 2012, 17:17 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: Królowa Driftu – Toyota Corolla AE86 Levin wyprodukowana przez firmę Tamiya w skali 1:24. To kultowe japońskie auto, które każdy fan driftu i motoryzacji zna i ceni, zostało złożone własnoręcznie. Silnik znajdujący się w danym modelu to 4age(znawcy tematu będą wiedzieć ocb). W modelu znajduje się również pracujące zawieszenie, co naprawdę daje fajny efekt.
    Toyota Corolla AE86 Levin wyprodukowana przez firmę Tamiya w skali 1:24. To kultowe japońskie auto, które każdy fan driftu i motoryzacji zna i ceni, zostało złożone własnoręcznie. Silnik znajdujący się w danym modelu to 4age(znawcy tematu będą wiedzieć ocb). W modelu znajduje się również pracujące zawieszenie, co naprawdę daje fajny efekt.
    19 października 2012, 7:16 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj