Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 98 takich materiałów
    Honda Legend –
    7 lutego 2015, 13:41 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Legend – Czyli limuzyna od Hondy.
    Czyli limuzyna od Hondy.
    7 lutego 2015, 13:45 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Legend – Honda Legend II to auto segmentu luksusowych samochodów klasy premium, wprowadzone do produkcji w październiku 1990 roku. Oferowano je w dwóch wersjach nadwozia: sedan i coupé. Legend II miał konkurować z takimi samochodami, jak Audi 100 czy Mercedes klasy W124. Honda najwyższej klasy występowała w dwóch wersjach nadwozia: jako czterodrzwiowa limuzyna oraz w ekskluzywnej wersji coupé o nieco mniejszych wymiarach zewnętrznych i rozstawie osi. W latach 1994-1998 auto było również produkowane w Korei Południowej pod nazwą Daewoo Arcadia.

Przez cały okres produkcji auto dostępne było z jednym silnikiem benzynowym w dwóch wersjach. Była to widlasta sześciocylindrowa jednostka 3,2 l. Słabszy motor rozwijał moc 205 KM, mocniejszy - 230 KM. Obydwa silniki zapewniają tej masywnej limuzynie zadowalające osiągi. Słabsza odmiana pozwala rozpędzić to dwutonowe auto od 0 do 100 km/h w 8,1 s, prędkość maksymalna wynosi 221 km/h. Jednostki te charakteryzują się dość niskim zużyciem paliwa. Na przejechanie 100 km w cyklu mieszanym Legend II potrzebuje jedynie około 10 l paliwa.
    Honda Legend II to auto segmentu luksusowych samochodów klasy premium, wprowadzone do produkcji w październiku 1990 roku. Oferowano je w dwóch wersjach nadwozia: sedan i coupé. Legend II miał konkurować z takimi samochodami, jak Audi 100 czy Mercedes klasy W124. Honda najwyższej klasy występowała w dwóch wersjach nadwozia: jako czterodrzwiowa limuzyna oraz w ekskluzywnej wersji coupé o nieco mniejszych wymiarach zewnętrznych i rozstawie osi. W latach 1994-1998 auto było również produkowane w Korei Południowej pod nazwą Daewoo Arcadia.

    Przez cały okres produkcji auto dostępne było z jednym silnikiem benzynowym w dwóch wersjach. Była to widlasta sześciocylindrowa jednostka 3,2 l. Słabszy motor rozwijał moc 205 KM, mocniejszy - 230 KM. Obydwa silniki zapewniają tej masywnej limuzynie zadowalające osiągi. Słabsza odmiana pozwala rozpędzić to dwutonowe auto od 0 do 100 km/h w 8,1 s, prędkość maksymalna wynosi 221 km/h. Jednostki te charakteryzują się dość niskim zużyciem paliwa. Na przejechanie 100 km w cyklu mieszanym Legend II potrzebuje jedynie około 10 l paliwa.
    7 lutego 2015, 13:40 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Legend – Charles Legend
    Charles Legend
    18 grudnia 2014, 1:49 przez ML9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: speedhunters.com
    Turkusik –
    15 grudnia 2014, 21:23 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Honda Legend –
    14 grudnia 2014, 17:48 przez PUFFACZU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mazda RX-7 – Jedna z legend japońskiej motoryzacji.
    Jedna z legend japońskiej motoryzacji.
    10 listopada 2014, 2:11 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Acura RL z drugiej generacji – Model RL zadebiutował w 2004 roku (w Europie i Japonii jako Honda Legend), był to pierwszy samochód z napędem AWD w którym zastosowano system indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD) rozdzielający moment obrotowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.
Pod maską 6-cylindrowy VTEC o pojemności 3.5L i mocy 300 KM. Był to pierwszy japoński silnik w seryjnie produkowanym samochodzie, mający OFICJALNIE ponad 280 KM, po zniesieniu "limitów mocy" w 2004 roku.
    Model RL zadebiutował w 2004 roku (w Europie i Japonii jako Honda Legend), był to pierwszy samochód z napędem AWD w którym zastosowano system indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD) rozdzielający moment obrotowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.
    Pod maską 6-cylindrowy VTEC o pojemności 3.5L i mocy 300 KM. Był to pierwszy japoński silnik w seryjnie produkowanym samochodzie, mający OFICJALNIE ponad 280 KM, po zniesieniu "limitów mocy" w 2004 roku.
    Typowe Hondy – Podczas zawodów Wide Open Wednesdays na torze wyścigowym Miller Motorsports Park. 
CRX, Civic VIII, S2000, Shuttle, Civic VI, NSX, Prelude, Legend. I tak każdego tygodnia, każdego roku, od dawna, w każdym miejscu na świecie.
    Podczas zawodów Wide Open Wednesdays na torze wyścigowym Miller Motorsports Park.
    CRX, Civic VIII, S2000, Shuttle, Civic VI, NSX, Prelude, Legend. I tak każdego tygodnia, każdego roku, od dawna, w każdym miejscu na świecie.
    Jedna z legend rajdów Peugeot – Peugeot 206 WRC.
    Peugeot 206 WRC.
    16 października 2014, 20:46 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj