Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 113 takich materiałów
    Subaru Legacy B4 Blitzen – Ponieważ wspaniałe Subaru nie kończą się na Imprezie.
    Ponieważ wspaniałe Subaru nie kończą się na Imprezie.
    30 grudnia 2013, 13:20 przez PixelFist (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Subaru Legacy GT-B – Ten samochód od kilku lat regularnie atakuje japońskie tory wyścigowe i kręci świetne czasy. Kilka razy wspominali o nim na speedhunters.com Dużo więcej fotek znajduje się w źródle poniżej.
    Ten samochód od kilku lat regularnie atakuje japońskie tory wyścigowe i kręci świetne czasy. Kilka razy wspominali o nim na speedhunters.com Dużo więcej fotek znajduje się w źródle poniżej.
    Subaru Legacy –
    22 sierpnia 2013, 17:27 przez arekkm1993 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Legacy –
    13 sierpnia 2013, 15:27 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Legacy GT – Subaru to nie tylko Impreza.
    Subaru to nie tylko Impreza.
    14 maja 2013, 23:39 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru 360 – Zanim przyszedł czas na Imprezy, Legacy i Forestery, wersje STi, rajdy itp., trzeba było od czegoś zacząć. I właśnie ten model był pierwszym, masowo produkowanym samochodem Subaru. W sprzedaży pojawił się w 1958 roku, gdy rodziła się japońska klasa samochodów "kei car". W kraju zniszczonym wojną, gdzie mało kto mógł sobie pozwolić na duży, rodzinny samochód, kei car okazały się zbawienne dla transportu oraz japońskiego przemysłu samochodowego. W 1958 roku Subaru 360 miał masę 385 kg, dwucylindrowy silnik (EK31) o mocy 16 KM i pojemności 356 cm3 umieszczony z tyłu, który przekazywał napęd na koła tylne za pośrednictwem 3-biegowej skrzyni biegów, prędkość maksymalna wynosiła 83 km/h. Ciekawostka - samochód posiadał nadwozie samonośne (monocoque), co w przypadku takiego małego samochodu w Japonii w tamtych czasach, było nie lada ewenementem. Produkcja zakończyła się w 1970 roku.
    Zanim przyszedł czas na Imprezy, Legacy i Forestery, wersje STi, rajdy itp., trzeba było od czegoś zacząć. I właśnie ten model był pierwszym, masowo produkowanym samochodem Subaru. W sprzedaży pojawił się w 1958 roku, gdy rodziła się japońska klasa samochodów "kei car". W kraju zniszczonym wojną, gdzie mało kto mógł sobie pozwolić na duży, rodzinny samochód, kei car okazały się zbawienne dla transportu oraz japońskiego przemysłu samochodowego. W 1958 roku Subaru 360 miał masę 385 kg, dwucylindrowy silnik (EK31) o mocy 16 KM i pojemności 356 cm3 umieszczony z tyłu, który przekazywał napęd na koła tylne za pośrednictwem 3-biegowej skrzyni biegów, prędkość maksymalna wynosiła 83 km/h. Ciekawostka - samochód posiadał nadwozie samonośne (monocoque), co w przypadku takiego małego samochodu w Japonii w tamtych czasach, było nie lada ewenementem. Produkcja zakończyła się w 1970 roku.
    Tylko Imprezy.... – ...a przecież to nie jedyne piękne Subaru.
Legacy BP (IV generacja), jest piękne, eleganckie z sportowym charakterem i możliwościami.
    ...a przecież to nie jedyne piękne Subaru.
    Legacy BP (IV generacja), jest piękne, eleganckie z sportowym charakterem i możliwościami.
    8 kwietnia 2013, 10:56 przez DrSzatan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru do warsztatu. Silniki same odpalają – Chodzi o usunięcie usterki modułu odpowiedzialnego za zdalne odpalanie silnika. Oczywiście, akcja serwisowa dotyczy wyłącznie aut wyposażonych w tę opcję oraz w skrzynię automatyczną lub bezstopniową. W skrajnych przypadkach, po upuszczeniu pilota centralnego zamka na ziemię może dojść do samoczynnego odpalenia silnika. Po uruchomieniu auto może pracować bez przerwy aż do momentu w którym skończy się paliwo, lub też uruchamiać się i gasnąć do wyładowania akumulatora.

USA wezwali 47 000 tamtejszych właścicieli modeli Impreza, Legacy i Outback do serwisu.

Wniosek: te auta aż się palą do tego, żeby nimi jeździć!
    Chodzi o usunięcie usterki modułu odpowiedzialnego za zdalne odpalanie silnika. Oczywiście, akcja serwisowa dotyczy wyłącznie aut wyposażonych w tę opcję oraz w skrzynię automatyczną lub bezstopniową. W skrajnych przypadkach, po upuszczeniu pilota centralnego zamka na ziemię może dojść do samoczynnego odpalenia silnika. Po uruchomieniu auto może pracować bez przerwy aż do momentu w którym skończy się paliwo, lub też uruchamiać się i gasnąć do wyładowania akumulatora.

    USA wezwali 47 000 tamtejszych właścicieli modeli Impreza, Legacy i Outback do serwisu.

    Wniosek: te auta aż się palą do tego, żeby nimi jeździć!
    9 marca 2013, 8:36 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja Perełka – Subaru Legacy 1999 rok, pojemność 2,5 i 156 KM. Napęd 4x4 daje świetna przyjemność z jazdy
    Subaru Legacy 1999 rok, pojemność 2,5 i 156 KM. Napęd 4x4 daje świetna przyjemność z jazdy
    20 lutego 2013, 18:25 przez legacy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    moje

    Subaru Legacy GTk –
    10 stycznia 2013, 14:09 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj