Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    2 kwietnia 2018, 20:37 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wszyscy popełniamy na drodze błędy... oby jak najmniej.
    8 września 2017, 13:11 przez mate2011 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Spora część aut posiada ten typ oświetlenia, robiłem odcinek o żarówkach halogenowych, teraz przyszła pora na ksenony, jeszcze Ledy i Lasery.
    21 września 2016, 20:03 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    Zabawa w elektryce Mitsubishi Colt Ca0 '92 – Walczyliśmy z obrotami mojego Colta około miesiąca... Po odpaleniu przy temperaturze minusowej obroty wskakiwały na 3000 i spadały dopiero jak nagrzałem silnik i wyłączyłem i włączyłem auto. Wymienione zostały 3x silniczek krokowy, przepustnica, wszystkie czujniki temperatur, komputer ecu, przepływomierz - nic nie przyniosło skutku. Więc zabraliśmy się za potencjalnego wroga - elektrykę... Co się okazało poprzedni właściciel zamontował sobie ledy podświetlające nogi... Ale niestety chyba nigdy nawet nie stał obok elektryka i za jego sprawą był mały pożar instalacji, która robiła zwarcie na wiązce silnika i niszczyła krokowce. Po setkach roboczogodzin w końcu problem rozwiązany! Pozdrawiam Coltmaniaków.
I jeszcze jedno, po zdjęciu deski rozdzielczej ukazał nam się prawdziwy kolor mojego Colta - limonkowy żółty <fuj>... Dobrze, że jest czarny.

PS. Jeśli nie potrafisz grzebać w elektryce - nie rób tego :)
    Walczyliśmy z obrotami mojego Colta około miesiąca... Po odpaleniu przy temperaturze minusowej obroty wskakiwały na 3000 i spadały dopiero jak nagrzałem silnik i wyłączyłem i włączyłem auto. Wymienione zostały 3x silniczek krokowy, przepustnica, wszystkie czujniki temperatur, komputer ecu, przepływomierz - nic nie przyniosło skutku. Więc zabraliśmy się za potencjalnego wroga - elektrykę... Co się okazało poprzedni właściciel zamontował sobie ledy podświetlające nogi... Ale niestety chyba nigdy nawet nie stał obok elektryka i za jego sprawą był mały pożar instalacji, która robiła zwarcie na wiązce silnika i niszczyła krokowce. Po setkach roboczogodzin w końcu problem rozwiązany! Pozdrawiam Coltmaniaków.
    I jeszcze jedno, po zdjęciu deski rozdzielczej ukazał nam się prawdziwy kolor mojego Colta - limonkowy żółty <fuj>... Dobrze, że jest czarny.

    PS. Jeśli nie potrafisz grzebać w elektryce - nie rób tego :)
    8 stycznia 2015, 8:10 przez luqluk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: Własne
    Po roku prac i zmian – Wiem, że dużo tutaj Złotej jednak teraz przedstawiam wszystkie zmiany, które zaszły przez rok (bo od września 2013r zacząłem nad nią pracować). Myślę, że są to zmiany na plus. Kosztowało mnie to wiele wyrzeczeń oraz poświęceń. Wiadomo, że to jeszcze nie ideał i do ideału jej daleko, ale jakieś postępy są. Teraz będzie zima, a co za tym idzie - dużo czasu na ulepszanie Złotka. Mam wobec niej dużo planów i mam nadzieję, że na następnym zlocie MK zrobi jeszcze większe i lepsze wrażenie.

Zmiany które wprowadziłem:
- remont blachy
- obszycie foteli skórą
- zmiana silnika z m20b20 na strokera (2.7seta+2.5)
- kompletna zmiana zawieszenia
- remont układu napędowego (dyfer 3.38)
- założenie felg Dare RS 16&apos;&apos;
- zderzaki, kierownica i lotka ori M-Technic II
- lampy przód ori BLACK HELLA
- przyciemnienie szyb
- zmiana oświetlenia wnętrza z ori na ledy od naszego admina Charakterka 

To takie podstawowe rzeczy, bo nie ma co się rozpisywać nad szczegółami, ale trochę tego było.
    Wiem, że dużo tutaj Złotej jednak teraz przedstawiam wszystkie zmiany, które zaszły przez rok (bo od września 2013r zacząłem nad nią pracować). Myślę, że są to zmiany na plus. Kosztowało mnie to wiele wyrzeczeń oraz poświęceń. Wiadomo, że to jeszcze nie ideał i do ideału jej daleko, ale jakieś postępy są. Teraz będzie zima, a co za tym idzie - dużo czasu na ulepszanie Złotka. Mam wobec niej dużo planów i mam nadzieję, że na następnym zlocie MK zrobi jeszcze większe i lepsze wrażenie.

    Zmiany które wprowadziłem:
    - remont blachy
    - obszycie foteli skórą
    - zmiana silnika z m20b20 na strokera (2.7seta+2.5)
    - kompletna zmiana zawieszenia
    - remont układu napędowego (dyfer 3.38)
    - założenie felg Dare RS 16''
    - zderzaki, kierownica i lotka ori M-Technic II
    - lampy przód ori BLACK HELLA
    - przyciemnienie szyb
    - zmiana oświetlenia wnętrza z ori na ledy od naszego admina Charakterka

    To takie podstawowe rzeczy, bo nie ma co się rozpisywać nad szczegółami, ale trochę tego było.
    9 września 2014, 14:18 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (28)
    Źródło: własne
    Wreszcie jasność! – Tak prezentuje się zestaw LEDów, które wykonał dla mnie nasz Admin Charakterek. Dziękuję za to, że wreszcie nie będę musiał doświetlać auta telefonem, podczas poszukiwania czegoś na podłodze. Dla mnie jesteś Bohaterem w moim aucie! Jak tylko doprowadzę do ładu bagażnik postaram się Wam pokazać jakie cuda uczynił właśnie tam. Szkoda, że zdjęcia nie oddają tego jak bardzo dobrze świecą te LEDy.
    Tak prezentuje się zestaw LEDów, które wykonał dla mnie nasz Admin Charakterek. Dziękuję za to, że wreszcie nie będę musiał doświetlać auta telefonem, podczas poszukiwania czegoś na podłodze. Dla mnie jesteś Bohaterem w moim aucie! Jak tylko doprowadzę do ładu bagażnik postaram się Wam pokazać jakie cuda uczynił właśnie tam. Szkoda, że zdjęcia nie oddają tego jak bardzo dobrze świecą te LEDy.
    7 września 2014, 14:29 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło: Własne