Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 171 takich materiałów
    14 czerwca 2017, 18:35 przez ~skaut1981 | Do ulubionych | Skomentuj
    Auto zbudowane przez amerykanów na potrzeby wyścigów Le Mans. Amerykański pojazd wyposażono w turbinowy, dwufazowy silnik Continentala, ważący tylko 77 kilogramów, i osadzono na zmodyfikowanym podwoziu samochodu Boba McKee, zaprojektowanym dla serii Can-Am, które otrzymało zupełnie nową karoserię. Maszyna o masie niecałych 700 kilogramów i mocy ponad 330 KM wyjechała na pierwsze testy pod koniec 1967 roku. Silnik kręcił się do 57 000 obr/.min !!!
    27 grudnia 2016, 23:49 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Alpine GTA Turbo Le Mans –
    21 grudnia 2016, 22:36 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Singer Nine Le Mans Sports –
    21 grudnia 2016, 22:38 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vern Schuppan 962 C – Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
    Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
    7 grudnia 2016, 15:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód przy wadze zaledwie 830 kg osiągał moc 700KM i moment obrotowy na poziomie 607Nm z 4 rotorowego silnika R26B o pojemności skokowej 2,6 litra. Ponieważ objętość w tego typu silnikach liczy się inaczej, w rzeczywistości silnik ten miał 5,2 litra pojemności. Według Mazdy, silnik był w stanie osiągnąć moc 900KM, ale zmniejszono ją ze względu na wydłużenie żywotności silnika podczas wyścigów wytrzymałościowych.

    Mazda 787B jest pierwszym i jedynym samochodem z silnikiem Wankla a także pierwszym i jak dotąd również jedynym japońskim samochodem, który zwyciężył w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.

    Mazda wygrała dzięki swojej bezawaryjności, co było sprzeczne z panują opinią o silnikach z wirującymi tłokami mówiącą, że są awaryjne.
    20 lipca 2016, 12:49 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)