Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 173 takie materiały
    Audi R8 – Le Mans
    Le Mans
    5 stycznia 2013, 13:18 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Focus Rs Le Mans Classics –
    10 grudnia 2012, 13:07 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CBR 600 LE. – Piękna CBR z limitowanej edycji.
Kto by taką chciał?
    Piękna CBR z limitowanej edycji.
    Kto by taką chciał?
    10 listopada 2012, 21:55 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    FORD GT40 1966 Le Mans –
    17 sierpnia 2012, 9:14 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat Coupe – Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

Silniki:

1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

    16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

    W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

    W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

    W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

    Silniki:

    1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
    2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
    2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
    2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
    2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
    2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    8 lipca 2012, 11:29 przez mototom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yogurt – Yamaha Royalstar 1300

Mimo że chopper to pogonić szlifierki potrafi.

Mówią na nią : motor papieski, lodówka, yogurt albo po prostu ja pier#$le

pozdro
    Yamaha Royalstar 1300

    Mimo że chopper to pogonić szlifierki potrafi.

    Mówią na nią : motor papieski, lodówka, yogurt albo po prostu ja pier#$le

    pozdro
    25 czerwca 2012, 22:23 przez piotrek666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ford Cargo – Ford Cargo jest kabina-over-silnik lekki model ciężarówka dawniej produkowane przez Forda . Pierwotnie był on uruchomiony w 1981 roku przez Forda w Wielkiej Brytanii .
Cargo został zaprojektowany przez Patricka Le Quément wśród których byli m.in. okna, które rozszerzone w dół do poziomu podłogi w drzwiach, aby umożliwić kierowcom zobaczyć szlaki w obszarach miejskich łatwiej podczas parkowania. Kabina Cargo była bardzo udana i była powszechnie postrzegana w USA Postal Service obowiązku, i jako ciągnik miasta dla firm przewozowych
    Ford Cargo jest kabina-over-silnik lekki model ciężarówka dawniej produkowane przez Forda . Pierwotnie był on uruchomiony w 1981 roku przez Forda w Wielkiej Brytanii .
    Cargo został zaprojektowany przez Patricka Le Quément wśród których byli m.in. okna, które rozszerzone w dół do poziomu podłogi w drzwiach, aby umożliwić kierowcom zobaczyć szlaki w obszarach miejskich łatwiej podczas parkowania. Kabina Cargo była bardzo udana i była powszechnie postrzegana w USA Postal Service obowiązku, i jako ciągnik miasta dla firm przewozowych
    22 czerwca 2012, 11:03 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Valentino Rossi (Le Mans) – Póki co jedyne podium w tym sezonie, ale dla mnie i tak na zawsze będzie najlepszy!
    Póki co jedyne podium w tym sezonie, ale dla mnie i tak na zawsze będzie najlepszy!
    17 czerwca 2012, 23:30 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    R.Dumas Audi #3 Le Mans 2012 – R.Dumas jadący w Audi po uderzeniu w opony, wychodzi z samochodu i rozrywa zdekompletowany przód, a następnie z poważnie uszkodzonym samochodem przejeżdża ponad połowę okrążenia w drodze do boksu. W chwili dodania obrazka nie znany jest dalszy los samochodu nr 3, ale i tak należą się temu kierowcy wielkie brawa za wolę walki.
    R.Dumas jadący w Audi po uderzeniu w opony, wychodzi z samochodu i rozrywa zdekompletowany przód, a następnie z poważnie uszkodzonym samochodem przejeżdża ponad połowę okrążenia w drodze do boksu. W chwili dodania obrazka nie znany jest dalszy los samochodu nr 3, ale i tak należą się temu kierowcy wielkie brawa za wolę walki.
    16 czerwca 2012, 20:25 przez Smooir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    MCA Centenaire – Mimo że samochód wyglądał jak kit-car i był niezgrabnie zaprojektowany, to został wyceniony na 500 tys. dolarów (był 1992 rok). Całość napędzała jednostka zapożyczona z Lamborghini V12. Zbudowano sześć sztuk Centenaire i próbowano zakwalifikować ten model do wyścigu Le Mans – z tragicznymi rezultatami. Sprzedaż nigdy nie ruszyła.
    Mimo że samochód wyglądał jak kit-car i był niezgrabnie zaprojektowany, to został wyceniony na 500 tys. dolarów (był 1992 rok). Całość napędzała jednostka zapożyczona z Lamborghini V12. Zbudowano sześć sztuk Centenaire i próbowano zakwalifikować ten model do wyścigu Le Mans – z tragicznymi rezultatami. Sprzedaż nigdy nie ruszyła.
    7 czerwca 2012, 14:01 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj