To, co widzimy na obrazku, nie jest wyścigówką Le Mans (wbrew pozorom). Jest to koncepcyjny supersamochód - Jimenez Novia, powstały tylko w jednym egzemplarzu. 10 lat przed Bugatti Veyronem otrzymał silnik o takim samym układ cylindrów, czyli W16. Co ciekawe, silnik samochodu powstał z czterech połączonych rzędowych czwórek motocykli Yamaha FZR1000. Moc wynosi 560km. Nie została zmierzona dokładna prędkość maksymalna tego modelu, ale prawdopodobnie wynosi około 390 km/h! Waży zaledwie 890kg, z czego samo nadwozie 120. Przyjemność jazdy tym samochodem kosztuje 250 tysięcy euro.
Samochód wygrał w swoich ulepszanych z roku na rok wersjach wyścig 24h Le Mans 4 razy pod rząd w latach 2011-2014. Niestety w tym roku Audi musiało uznać wyższość zespołu Porsche. Samochód w wersji na rok 2015 waży 870kg, posiada silnik elektryczny o mocy 272KM, a głównym silnikiem jest turbodoładowana jednostka V6 o pojemności 4l, która osiąga moc 558KM. Gotowi na zaskoczenie? Silnik to diesel, który od wielu lat daje się we znaki innym producentom, o czym świadczą wyniki; odkąd Audi w 2006r. pierwszy raz zastosowało silnik tego typu w wyścigach wytrzymałościowych, wygrało 8 z 10 wyścigów 24h Le Mans, a w 2009r. wygrał Peugeot, w którym również zastosowano silnik diesla.
Jest to 1 z 80 egzemplarzy limitowanej edycji Porsche, która powstała by upamiętnić udział marki w wyścigach Le Mans. Silnik jaki zagościł w tej edycji to 3.8 litrowa jednostka o mocy 400KM. Przyśpieszenie do setki zajmuje około 4 sekund.