Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 171 takich materiałów
    Historia Forda GT40, zniszczył Ferrari – Wiecie dlaczego powstał ten samochód? Gdy Ford był już prawie pewne zakupu Ferrari, włoska firma wycofała się z tranzakcji w ostatniej chwili. Zdenerwowani włodarze potężnego koncernu chcieli się zemścić w wyścigu Le Mans, gdzie Ferrari było najlepsze...było. Ford odniósł zwycięstwa 4 lata z rzędu, mało tego! W pierwszym roku startu Kierowcy tych samochodów zajęli wszystkie miejsca na podium! W kolejnych trzech latach na "pudle" znajdowały się po dwie ekipy jeżdżące tymi autami.
    Wiecie dlaczego powstał ten samochód? Gdy Ford był już prawie pewne zakupu Ferrari, włoska firma wycofała się z tranzakcji w ostatniej chwili. Zdenerwowani włodarze potężnego koncernu chcieli się zemścić w wyścigu Le Mans, gdzie Ferrari było najlepsze...było. Ford odniósł zwycięstwa 4 lata z rzędu, mało tego! W pierwszym roku startu Kierowcy tych samochodów zajęli wszystkie miejsca na podium! W kolejnych trzech latach na "pudle" znajdowały się po dwie ekipy jeżdżące tymi autami.
    17 stycznia 2014, 20:32 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Ford GT40 Le Mans Race Car  1966 –
    14 stycznia 2014, 21:56 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Eric Palante umiera na trasie Dakaru 2014 – Dakar ponownie zebrał śmiertelne żniwo. Wczoraj na trasie piątego etapu zginął belgijski motocyklista Eric Palante i dwóch fotoreporterów z argentyńskiej agencji prasowej.

Belg znaleziony został na 143 kilometrze wczorajszego etapu z Chi­le­ci­to do San Mi­gu­el de Tu­cu­man. Na chwilę obecną nie jest znana przyczyna śmierci motocykli, ani okoliczności związane z tym smutnym zdarzeniem. Organizatorzy i lokalna policja wszczęli dochodzenie w tej sprawie. O ile wiadomo zawodnik nie zgłaszał żadnych problemów, cieszył się dobrym stanem zdrowia, a w dniu wypadku meldował się także na punkcie z wodą. To był 11. Dakar w karierze Palante.

Więcej wiadomo na temat okoliczności śmierci dwóch fotoreporterów. Był to nieszczęśliwy wypadek komunikacyjny. Te niestety są zmorą każdego Dakaru i czasem pochłaniają więcej ofiar wśród ludzi obsługujących rajd i postronnych osób, niż sama rywalizacja na trasie. Tutaj do wypadku przyczyniły się trudne warunki drogowe. Sa­mo­chód z czte­re­ma pra­cow­ni­ka­mi ar­gen­tyń­skiej agen­cji pra­so­wej spadł ze 100 me­trów w szcze­li­nę, a dwóch z nich, sie­dzą­cych na przed­nich sie­dze­niach, po­nio­sło śmierć na miej­scu. Dwaj pozostali poszkodowani prze­trans­por­to­wa­ni zostali do szpi­ta­la w Tu­cu­man.
    Dakar ponownie zebrał śmiertelne żniwo. Wczoraj na trasie piątego etapu zginął belgijski motocyklista Eric Palante i dwóch fotoreporterów z argentyńskiej agencji prasowej.

    Belg znaleziony został na 143 kilometrze wczorajszego etapu z Chi­le­ci­to do San Mi­gu­el de Tu­cu­man. Na chwilę obecną nie jest znana przyczyna śmierci motocykli, ani okoliczności związane z tym smutnym zdarzeniem. Organizatorzy i lokalna policja wszczęli dochodzenie w tej sprawie. O ile wiadomo zawodnik nie zgłaszał żadnych problemów, cieszył się dobrym stanem zdrowia, a w dniu wypadku meldował się także na punkcie z wodą. To był 11. Dakar w karierze Palante.

    Więcej wiadomo na temat okoliczności śmierci dwóch fotoreporterów. Był to nieszczęśliwy wypadek komunikacyjny. Te niestety są zmorą każdego Dakaru i czasem pochłaniają więcej ofiar wśród ludzi obsługujących rajd i postronnych osób, niż sama rywalizacja na trasie. Tutaj do wypadku przyczyniły się trudne warunki drogowe. Sa­mo­chód z czte­re­ma pra­cow­ni­ka­mi ar­gen­tyń­skiej agen­cji pra­so­wej spadł ze 100 me­trów w szcze­li­nę, a dwóch z nich, sie­dzą­cych na przed­nich sie­dze­niach, po­nio­sło śmierć na miej­scu. Dwaj pozostali poszkodowani prze­trans­por­to­wa­ni zostali do szpi­ta­la w Tu­cu­man.
    10 stycznia 2014, 22:59 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chrysler Le Baron 2.5 89r. – Moje autko
    Moje autko
    4 stycznia 2014, 15:41 przez ~Obara | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne
    SRT Viper GTS-R Le Mans –
    5 grudnia 2013, 20:54 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Somochód z toru Le Mans –
    9 listopada 2013, 17:14 przez BarteqKWA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Oryginał GT40 – wygrywający w Le Mans w latach 60
    Wygrywający w Le Mans w latach 60
    9 listopada 2013, 17:01 przez BarteqKWA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Chrysler Le Baron – Znany amerykański " baleron " :>
    Znany amerykański " baleron " :>
    4 listopada 2013, 23:57 przez Maciek123424 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi – W ostatnim czasie liczy się coraz bardziej w świecie wyścigów. Przykładem jest chodź by nawet wygrany, prestiżowy wyścig 24h Le Mans
    W ostatnim czasie liczy się coraz bardziej w świecie wyścigów. Przykładem jest chodź by nawet wygrany, prestiżowy wyścig 24h Le Mans
    31 października 2013, 16:51 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Irek Sikora – Rozpoczął karierę motocyklową w roku 1999. Od sześciu lat ściga się na profesjonalnie przygotowanych motocyklach w klasie Superbike.

Uczestniczył m.in. w takich wyścigach jak: Le Mans, Boldor, Boxer Cup, BMW Power Cup, Alpe Adria Cup, Mistrzostwa Polski (Mistrz Polski 2007), IDM Mistrzostwa Niemiec. W roku 2007 zorganizował po raz pierwszy w Europie puchar markowy BMW F800 Cup, natomiast w kolejnych latach stworzył prestiżowy markowy puchar BMW S1000RR Cup

Obecnie najszybszy i jedyny polski motocyklista mogący konkurować z europejską czołówką na litrowych motocyklach. 
Gratki
    Rozpoczął karierę motocyklową w roku 1999. Od sześciu lat ściga się na profesjonalnie przygotowanych motocyklach w klasie Superbike.

    Uczestniczył m.in. w takich wyścigach jak: Le Mans, Boldor, Boxer Cup, BMW Power Cup, Alpe Adria Cup, Mistrzostwa Polski (Mistrz Polski 2007), IDM Mistrzostwa Niemiec. W roku 2007 zorganizował po raz pierwszy w Europie puchar markowy BMW F800 Cup, natomiast w kolejnych latach stworzył prestiżowy markowy puchar BMW S1000RR Cup

    Obecnie najszybszy i jedyny polski motocyklista mogący konkurować z europejską czołówką na litrowych motocyklach.
    Gratki
    23 października 2013, 15:52 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj