Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 710 takich materiałów
    Czyli jak wyglądały lata osiemdziesiąte według kota.
    10 maja 2020, 15:37 przez Kylo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Geneza nazwy V8 Customs wywodzi się właśnie od tego projektu, który rozpoczął sie 4 lata temu...czas go skończyć!
    27 kwietnia 2020, 7:37 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Michelin Primacy 4 – popularne opony letnie klasy premium – Choć opony Michelin Primacy 4 nie należą do najtańszych, jakie oferuje dzisiejszy rynek, ten typ ogumienia cieszy się dużą popularnością wśród polskich kierowców. Szeroka oferta francuskiego producenta opon stale się rozwija, a od lata 2018 mamy do dyspozycji wspomniany model. W tym krótkim tekście postaramy się przyjrzeć najważniejszym cechom tych opon letnich.


Koncern Michelin i jego pozycja na rynku

	Jest to marka, o której słyszał prawdopodobnie nieraz każdy kierowca. Słynny „ludzik Michelin”, noszący imię Bibendum – jest jedną z najlepiej globalnie rozpoznawalnych postaci, pochodzących z reklam. Powodzenie i popularność tej marki opon, z siedzibą generalną we Francji, swoje źródło ma nie tylko w sprawnym marketingu, lecz przede wszystkim w fakcie, że od 130 lat ta firma dostarcza milionom kierowców na całym świecie innowacyjnych rozwiązań z branży oponiarskiej. Jest to drugi pod względem wielkości światowy dostawca ogumienia. Produkty Michelin są pozycjonowane w kategorii ogumienia premium. Obecnie jej udział w krajowym rynku sprzedaży opon szacuje się na 25%.


Krótka droga hamowania na mokrym

	Opony letnie Michelin Primacy 4 to rozwiązanie, które warto brać pod uwagę podczas poszukiwania nowego ogumienia na ciepłe miesiące roku. Zaletą tego modelu, którą szczególnie podkreśla producent, jest krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni – nawet do 5 metrów mniej, niż na oponach konkurencyjnych dostawców. Na unijnej etykiecie, informującej o osiągach konkretnego modelu ogumienia, przy hamowaniu na mokrej nawierzchni znajduje się litera A.


Technologia EverGrip

	Omawiane opony letnie zawdzięczają tak wysokie osiągi przede wszystkim nowoczesnej mieszance gumowej oraz technologii EverGrip – zwiększającej przyczepność. Co jeszcze istotne, w tym modelu zdecydowano się na poszerzenie głównych rowków bieżnika o dwa milimetry w stosunku do poprzedniego modelu - Primacy 3. Skutkuje to sprawniejszym odprowadzaniem wody w razie ulewnych opadów, bez wpływu na właściwości jezdne i sprawność kierowania pojazdem.



	Optymalne właściwości mieszanki gumowej, wykorzystanej do produkcji opon Michelin Primacy 4 to także bardzo niski poziom hałasu, jaki emituje ten model podczas jazdy. Zwiększa to znacznie komfort prowadzenia i podróży.


Niski poziom ścieralności

	Warto wiedzieć, że model opon letnich Michelin Primacy 4 to także niski poziom ścieralności – nawet przy stosunkowo dynamicznym stylu jazdy. Będzie to szczególnie istotne dla posiadaczy droższych aut, którzy często odbywają nimi dłuższe trasy. Niska ścieralność to naturalnie dłuższy czas użytkowania danego ogumienia. Ma to bezpośrednie przełożenie na finanse – pozwala wygenerować oszczędności kierowcom, gdyż nie ma potrzeby tak częstego inwestowania w nowy komplet ogumienia. Oprócz tego, opony Michelin Primacy 4 zostały wyposażone w wygodny wskaźnik zużycia, dzięki któremu wymienimy je w odpowiednim momencie.


Troska o ekologię

	Jednym z filarów filozofii tej marki opon jest możliwie wysoki poziom troski o dobro środowiska naturalnego. Ma to przełożenie zarówno na same procesy produkcyjne, jak również profil proponowanych klientom rozwiązań. Starania o to, by opony Michelin służyły po zakupie jak najdłużej – to jeden z przejawów takiego, ekologicznego, podejścia do produkcji opon. W ofercie francuskiego giganta znajdziemy nawet model opon wyprodukowany specjalnie dla miłośników ekologii - Michelin Energy Saver+.



	Jak widać, opony letnie Michelin Primacy 4 (dostępne na stronie Sklep Opon) to co najmniej warta rozważenia opcja podczas podejmowania decyzji o zakupie nowego kompletu gum dla naszego samochodu. Ten model jest powszechnie uważany nie tylko za bardzo bezpieczny, wydajny i cichy. To także sposób na świadomy wybór marki, która dba o ekologię.

    Choć opony Michelin Primacy 4 nie należą do najtańszych, jakie oferuje dzisiejszy rynek, ten typ ogumienia cieszy się dużą popularnością wśród polskich kierowców. Szeroka oferta francuskiego producenta opon stale się rozwija, a od lata 2018 mamy do dyspozycji wspomniany model. W tym krótkim tekście postaramy się przyjrzeć najważniejszym cechom tych opon letnich.

    Koncern Michelin i jego pozycja na rynku

    Jest to marka, o której słyszał prawdopodobnie nieraz każdy kierowca. Słynny „ludzik Michelin”, noszący imię Bibendum – jest jedną z najlepiej globalnie rozpoznawalnych postaci, pochodzących z reklam. Powodzenie i popularność tej marki opon, z siedzibą generalną we Francji, swoje źródło ma nie tylko w sprawnym marketingu, lecz przede wszystkim w fakcie, że od 130 lat ta firma dostarcza milionom kierowców na całym świecie innowacyjnych rozwiązań z branży oponiarskiej. Jest to drugi pod względem wielkości światowy dostawca ogumienia. Produkty Michelin są pozycjonowane w kategorii ogumienia premium. Obecnie jej udział w krajowym rynku sprzedaży opon szacuje się na 25%.

    Krótka droga hamowania na mokrym

    Opony letnie Michelin Primacy 4 to rozwiązanie, które warto brać pod uwagę podczas poszukiwania nowego ogumienia na ciepłe miesiące roku. Zaletą tego modelu, którą szczególnie podkreśla producent, jest krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni – nawet do 5 metrów mniej, niż na oponach konkurencyjnych dostawców. Na unijnej etykiecie, informującej o osiągach konkretnego modelu ogumienia, przy hamowaniu na mokrej nawierzchni znajduje się litera A.

    Technologia EverGrip

    Omawiane opony letnie zawdzięczają tak wysokie osiągi przede wszystkim nowoczesnej mieszance gumowej oraz technologii EverGrip – zwiększającej przyczepność. Co jeszcze istotne, w tym modelu zdecydowano się na poszerzenie głównych rowków bieżnika o dwa milimetry w stosunku do poprzedniego modelu - Primacy 3. Skutkuje to sprawniejszym odprowadzaniem wody w razie ulewnych opadów, bez wpływu na właściwości jezdne i sprawność kierowania pojazdem.

    Optymalne właściwości mieszanki gumowej, wykorzystanej do produkcji opon Michelin Primacy 4 to także bardzo niski poziom hałasu, jaki emituje ten model podczas jazdy. Zwiększa to znacznie komfort prowadzenia i podróży.

    Niski poziom ścieralności

    Warto wiedzieć, że model opon letnich Michelin Primacy 4 to także niski poziom ścieralności – nawet przy stosunkowo dynamicznym stylu jazdy. Będzie to szczególnie istotne dla posiadaczy droższych aut, którzy często odbywają nimi dłuższe trasy. Niska ścieralność to naturalnie dłuższy czas użytkowania danego ogumienia. Ma to bezpośrednie przełożenie na finanse – pozwala wygenerować oszczędności kierowcom, gdyż nie ma potrzeby tak częstego inwestowania w nowy komplet ogumienia. Oprócz tego, opony Michelin Primacy 4 zostały wyposażone w wygodny wskaźnik zużycia, dzięki któremu wymienimy je w odpowiednim momencie.

    Troska o ekologię

    Jednym z filarów filozofii tej marki opon jest możliwie wysoki poziom troski o dobro środowiska naturalnego. Ma to przełożenie zarówno na same procesy produkcyjne, jak również profil proponowanych klientom rozwiązań. Starania o to, by opony Michelin służyły po zakupie jak najdłużej – to jeden z przejawów takiego, ekologicznego, podejścia do produkcji opon. W ofercie francuskiego giganta znajdziemy nawet model opon wyprodukowany specjalnie dla miłośników ekologii - Michelin Energy Saver+.

    Jak widać, opony letnie Michelin Primacy 4 (dostępne na stronie Sklep Opon) to co najmniej warta rozważenia opcja podczas podejmowania decyzji o zakupie nowego kompletu gum dla naszego samochodu. Ten model jest powszechnie uważany nie tylko za bardzo bezpieczny, wydajny i cichy. To także sposób na świadomy wybór marki, która dba o ekologię.

    1 kwietnia 2020, 22:28 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Szalone lata 80" kto z nas nie słyszał tego hasła...Inaczej nie było w świecie motocykli, dowodem na to może być choćby elf ze swoimi dwukołowymi eksperymentami
    które powstały z inicjatywy inżyniera Andre de Cortanze i w których pomagała honda.
    Celem było "stworzyć motocykl na nowo" więc nie znajdziecie tutaj klasycznej ramy przedniego zawieszenia z "teleskopami",
    co więcej zbiornik paliwa był pod silnikiem a w klasycznym miejscu znajduje się układ wydechowy tak właśnie wyglądał elf-e!
    Motocykl który miał zniszczyć"przestarzałe motocykle" czy mu się to udało? Po więcej informacji zapraszamy do filmu.
    W210 E420 – Rok 1996. 4196ccm, 279KM/400nM. Produkowany tylko dwa lata, później wersja silnikowa zmieniona na 4.3 - 16 świec, parę innych zmian. 
W końcu V8 :d
    Rok 1996. 4196ccm, 279KM/400nM. Produkowany tylko dwa lata, później wersja silnikowa zmieniona na 4.3 - 16 świec, parę innych zmian.
    W końcu V8 :d
    16 lutego 2020, 20:10 przez Murzyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kombi produkowane przez Oldsmobile w latach 1964 - 1977. Najbardziej znany z serialu Różowe Lata 70.
    Nissan 200sx z 1uz-fe lata bokiem przez slaskie lokalne lasy
    28 stycznia 2020, 17:52 przez Sowaone (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moj film

    13 stycznia 2020, 9:54 przez kamiliszaq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt – Trzy tygodnie temu zrealizowałem moje małe marzenie. Mercedes w 116 z 79 roku.  Piękna limuzyka choć zaniedbana przez lata. Na dzień dzisiejszy zregenerowane 4 zaciski hamulcowe oraz odnalezienie części prądów. Do końca projeku jeszcze długa droga ale auto już jeździ
    Trzy tygodnie temu zrealizowałem moje małe marzenie. Mercedes w 116 z 79 roku. Piękna limuzyka choć zaniedbana przez lata. Na dzień dzisiejszy zregenerowane 4 zaciski hamulcowe oraz odnalezienie części prądów. Do końca projeku jeszcze długa droga ale auto już jeździ
    3 listopada 2019, 21:00 przez ~Maisteros | Do ulubionych | Skomentuj
    Ogólny test auta. 32 - letnie M3 lata całkiem dobrze bokiem!
    28 października 2019, 17:43 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj