Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Lambroghini –
    29 października 2020, 14:43 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii: ciekawe koncepty - Lambirghini Miura – Miura została zaprezentowana w 1966 r. Z okazji 40. rocznicy premiery Lamborghini przygotowało współczesną wersję klasyka.

Koncept z 2006 r. został zaprojektowany przez Waltera de Silvę, wówczas szefa stylistów Audi i Lamborghini. Studium nie zostało wyposażone w silnik jednak samym autem można się przejechać w grze Forza 4.
    Miura została zaprezentowana w 1966 r. Z okazji 40. rocznicy premiery Lamborghini przygotowało współczesną wersję klasyka.

    Koncept z 2006 r. został zaprojektowany przez Waltera de Silvę, wówczas szefa stylistów Audi i Lamborghini. Studium nie zostało wyposażone w silnik jednak samym autem można się przejechać w grze Forza 4.
    16 marca 2015, 22:59 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autokult.pl

    Aventador – Lambroghini Aventador LP700-4, Warszawa.

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Lambroghini Aventador LP700-4, Warszawa.

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Gallardo Performante – naprzeciwko śiedziby Lamborghini jest taki bar co nazywa się "Bull Bar" i właściciel ma dwa Lambroghini ( Aventador i Gallardo Performante) którymi można się przejechać. Ceny zaczynają się od 120€ ( za 10 mn., do tego 20€ za filmik Twojego przejazdu) do 500€ ( za 1h + filmik).
Więcej info w źródle (zdjęcie mojego autorstwa)
    Naprzeciwko śiedziby Lamborghini jest taki bar co nazywa się "Bull Bar" i właściciel ma dwa Lambroghini ( Aventador i Gallardo Performante) którymi można się przejechać. Ceny zaczynają się od 120€ ( za 10 mn., do tego 20€ za filmik Twojego przejazdu) do 500€ ( za 1h + filmik).
    Więcej info w źródle (zdjęcie mojego autorstwa)
    Lamborghini Countach – ten samochód podczas swojego życia bardzo się zmienił, nie tylko mechanika, ale też wygłąd. W przeciwieństwie od innych modeli jego nazwa nie pochodzi od rasy byków, ale przez wyrażenie z dialektu Piemontu, który wyraża zdumienie (mówi się że tak zareagował pracownik w siedzibie Bertone gdy zobaczył prototyp). tak jak już pisałem przy prezentowaniu Miury, samochody Lamborghini muśiały mieć coś dziwnego, szalonego. tym razem ten model się wyróżniał presz otwieranie dzwi, w góre (słynne "Lambo doors"), które też przydawały sie przy parkowaniu.
Versje:

LP 400 (1973-1977): LP to jest skrót od Longitudinale Posteriore (czyli wzdłużny tylny) zdradza pozycje silnika; 400 oznacza pojemnośc śilnika (w dziśiejszych czasach ta liczba oznacza moć śilnika) czyli 4 litry (3929cm³) V12 o mocy 375 KM. wyprodukowano 152 egzemplarze.

LP 400 S (1978 -1982): różni się od poprzedniej wersji tym że ma mniej mocy (353 KM), przedni spojler i większe "lacze"
LP 500 (1982-1985): większy silnik (4.754 cm³), ta sama moc co LP 400 ale więcej momentu obrotowego. Wyprodukowano 321 egzemplarze.

5000 Quattrovalvole (1985-1988): śilnik o pojemności 5,2 litra i 4 zawory na cylinder (poprzednie miały tylko 2), mówi śię że miał moc  455 KM, ale bezpoblemowo "znośił"  470 KM, a nawet 500. Ciekawostka: według Lamborghini ten znany ogromny tylni spojer (opcjonalny) ma tylko funkcjie wizualną, ale i tak większość klientów go zamawiała. Wyprodukowano 631 egzemplarze.

25º Anniversario (1988-1990): z okazji 25-lecia Lambroghini, tym razem zmiany dotyczyły estetyke (spojery, wloty powietrza) Wyprodukowano 658 egzemplarzy.
    Ten samochód podczas swojego życia bardzo się zmienił, nie tylko mechanika, ale też wygłąd. W przeciwieństwie od innych modeli jego nazwa nie pochodzi od rasy byków, ale przez wyrażenie z dialektu Piemontu, który wyraża zdumienie (mówi się że tak zareagował pracownik w siedzibie Bertone gdy zobaczył prototyp). tak jak już pisałem przy prezentowaniu Miury, samochody Lamborghini muśiały mieć coś dziwnego, szalonego. tym razem ten model się wyróżniał presz otwieranie dzwi, w góre (słynne "Lambo doors"), które też przydawały sie przy parkowaniu.
    Versje:

    LP 400 (1973-1977): LP to jest skrót od Longitudinale Posteriore (czyli wzdłużny tylny) zdradza pozycje silnika; 400 oznacza pojemnośc śilnika (w dziśiejszych czasach ta liczba oznacza moć śilnika) czyli 4 litry (3929cm³) V12 o mocy 375 KM. wyprodukowano 152 egzemplarze.

    LP 400 S (1978 -1982): różni się od poprzedniej wersji tym że ma mniej mocy (353 KM), przedni spojler i większe "lacze"
    LP 500 (1982-1985): większy silnik (4.754 cm³), ta sama moc co LP 400 ale więcej momentu obrotowego. Wyprodukowano 321 egzemplarze.

    5000 Quattrovalvole (1985-1988): śilnik o pojemności 5,2 litra i 4 zawory na cylinder (poprzednie miały tylko 2), mówi śię że miał moc 455 KM, ale bezpoblemowo "znośił" 470 KM, a nawet 500. Ciekawostka: według Lamborghini ten znany ogromny tylni spojer (opcjonalny) ma tylko funkcjie wizualną, ale i tak większość klientów go zamawiała. Wyprodukowano 631 egzemplarze.

    25º Anniversario (1988-1990): z okazji 25-lecia Lambroghini, tym razem zmiany dotyczyły estetyke (spojery, wloty powietrza) Wyprodukowano 658 egzemplarzy.
    27 lipca 2013, 17:06 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Miura – drugi model ze stajni Lamborghini produkowany od 1966r do 1973. żeby mogłby konkurować Ferrari, Lambroghini musiało być troche szalone, tym razem szaleństwo tkwi w umieszczeniu śilnika, umieszczony centralnie (za siedzeniami i przed tylnią ośią). Modele z tak umieszczonym silnikiem już istniały, ale były to tylko samochody wyścigowe.
Śilnik to jednostka V12 o pojemności 3.9 litra i o mocy 350 KM (wyprodukowano 275 egzemplarze), potem przyszła wersja S z silnikiem o mocy 370 KM (338 egzemplarzy) a na koniec zaprezentowano wersję SV (na zdjęciach) z śilnikiem o mocy 385 KM (150 egzemplarzy).
produkcja zakończyła się w 1973r.
Miura miała też pare wad: zbiornik paliwa, był zamontowany z przodu, co znaczy że jak był pusty to traciło się kontrolę nad samochodem; drugą wadą jest śilnik, miał skłonnosći do....autodestrukcji
    Drugi model ze stajni Lamborghini produkowany od 1966r do 1973. żeby mogłby konkurować Ferrari, Lambroghini musiało być troche szalone, tym razem szaleństwo tkwi w umieszczeniu śilnika, umieszczony centralnie (za siedzeniami i przed tylnią ośią). Modele z tak umieszczonym silnikiem już istniały, ale były to tylko samochody wyścigowe.
    Śilnik to jednostka V12 o pojemności 3.9 litra i o mocy 350 KM (wyprodukowano 275 egzemplarze), potem przyszła wersja S z silnikiem o mocy 370 KM (338 egzemplarzy) a na koniec zaprezentowano wersję SV (na zdjęciach) z śilnikiem o mocy 385 KM (150 egzemplarzy).
    produkcja zakończyła się w 1973r.
    Miura miała też pare wad: zbiornik paliwa, był zamontowany z przodu, co znaczy że jak był pusty to traciło się kontrolę nad samochodem; drugą wadą jest śilnik, miał skłonnosći do....autodestrukcji
    20 lipca 2013, 15:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne


    1