Szukaj
Znalazłem 22 takie materiały
Za półtora tysiąca mógłbym kupić dobry rower ale nie znalazłem takiego ze światłami pop up
No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest głowica rozwalona. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest silnik zepsuty. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
W tym odcinku pokażemy wam, jak smerf zachowa się na dyno. Da rade może nawet 1000 Koni ? Czy wybuchnie mu silnik RB26? Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
W tym odcinku opowiem wam, na jakie cewki zmieniłyśmy przy tym Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
W tym odcinku opowiem wam, co zmieniłyśmy przy Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissana Skyline R34 GTR to RB26dett, wymieniliśmy tłoki, korbowody, turbo sprężarki, wtryski, ECU na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.
Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
Moc silnika K20Z4 to 250 koni mechanicznych. Porting głowicy, wypolerowane kanały dolotowe, powiększona przepustnica. Ostre wałki, tłoki, korbowody i wał korbowy Spoon. Lekki zamach, sprzęgło i szpera 1.5 Spoon. Regulowane sportowe zawieszenie, 4ro tłoczkowe zaciski i wydech Spoon N1. Felgi przednie Volk Racing RE30 17x8, tylne Prodrive GC-010G 17x8. Opony Bridgestone Potenza RE-11 225/45 przód i tył. Maska z włókna węglowego oraz lusterka Spoon, dach carbon look. W środku pełne wnętrze, jedyne zmiany to lekkie kevlarowe fotele kubełkowe Spoon z 4ro punktowymi pasami Takata dla kierowcy oraz sportowa kierownica Spoon. Tytanowa gałka zmiany biegów fabrycznie montowana w wersji Type R. Ten Civic brał udział w touge battle z Seeker FD2R który przegrał. Podejrzewam że tylko przez różnicę w oponach. W FN2 z przodu były opony Potenza RE-11 245/40/17. Seeker miał semi slicki Kumho V700 265/35/18 z przodu zaś tylne to 225/40/18.
1 2 3 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 3 następna »