Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    Lista uszkodzeń była bardzo długa, ale szybko udało nam się doprowadzić ją do stanu w którym będzie upalana aż wypluje korbowody

    Za półtora tysiąca mógłbym kupić dobry rower ale nie znalazłem takiego ze światłami pop up
    16 września 2023, 22:07 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy odcinek z Nissan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest głowica rozwalona. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    7 maja 2020, 13:39 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RaceCity Tuning KungFu

    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest silnik zepsuty. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    4 maja 2020, 10:53 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy odcinek z Nissan Skyline R34 - Projekt GTR po polsku aka Smerf.
    W tym odcinku pokażemy wam, jak smerf zachowa się na dyno. Da rade może nawet 1000 Koni ? Czy wybuchnie mu silnik RB26? Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    29 kwietnia 2020, 13:43 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RaceCity Tuning Kung Fu

    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    W tym odcinku opowiem wam, na jakie cewki zmieniłyśmy przy tym Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    W tym odcinku opowiem wam, co zmieniłyśmy przy Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissana Skyline R34 GTR to RB26dett, wymieniliśmy tłoki, korbowody, turbo sprężarki, wtryski, ECU na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    19 kwietnia 2020, 14:50 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.