Chrysler zainwestował w ten projekt 250 tys. dolarów, co spowodowało, że samochód stał się najdroższym konceptem w swoich czasach. Auto zostało oficjalnie zaprezentowane w 1958 roku na salonie samochodowym w Chicago. Nadwozie zostało wyposażone w składany dach, a pod maską znalazł się silnik Hemi V8 o pojemności 6,2 litra uzbrojony w dwa gaźniki, który generował 375 KM.
Jest rok 1980. Pininfarina zachwycona modelem Audi Quattro we współpracy z Audi tworzy ten koncept. Jest on oparty na podwoziu Quattro i bardzo nowatorski. I przypomina jeden ze współczesnych samochodów. Jaki? Oczywiście Alfę Romeo GTV, której to twórcy bez żadnych skrępowań mówili, że podczas projektowana tego modelu czerpali garściami inspirację z Audi Quartz. Czyli jak się okazuje Niemieckie samochody wcale aż takie brzydkie nie są... Szkoda tylko, że te najpiękniejsze pozostają w fazie konceptów.
Koncept nowej wersji Audi A3 Clubsport będzie wyposażony w turbodoładowany silnik o pojemności 2,5l generujący moc 527KM i 600Nm.
Przy wadze auta 1527 kg daje to 344KM na tonę.
Przyspiesza do setki zaledwie 3,6 s, co czyni Clubsporta szybszym niż RS6
Jego prędkość maksymalna to 309km/h
Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka