Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    Od autora:

    Normalnie jadę sobie ok. 120 kmh bez nadmiernego siedzenia na lewym i wymuszania hamowania tym na lewym (jak to się mówi “nie ruphertuję”).
    Ale po tym jak break check zrobiło mi dwóch debili wyglądających na napalonych Czeczenów, starałem się nie dopuścić do bycia wyprzedzonym przez nich, a jak ewidentnie było coś z nimi nie tak, to zadzwoniłem na 112 i zacząłem po prostu przed nimi uciekać, byle ich zgubić, więc jadę szybciej i bliżej innych niż powinienem. Ale na dobrą sprawę to starałem się ochronić swoje zdrowie i życie.
    18 maja 2022, 20:42 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Bandyta

    Samochód: 2022 Audi RS4-S Avant ABT (530 KM/680 Nm, V6 2.9 BiTurbo)

    Kolor: Nardo szary

    Osiągi: 0-100 kmh 3,49 (testowane), 3,8 s (oficjalne), prędkość maksymalna: 300 km/h

    Koła: 21” GR ABT
    9 maja 2022, 13:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wyjaśnienie od autora nagrania:

    "dlaczego nie zjechałeś na prawo".
    Albo bardziej trafny:
    "Wszyscy piszą o zjechaniu i przepuszczaniu... Co??? Autor filmu miał ze 3 okazje żeby wrócić na prawy pas kończąc wyprzedzenie. Nie przepuszczanie. Nawet jakby nie było tego chama z Passata to autor nie WRACA na prawy pas".

    Otóż przy wyprzedzaniu. niezwłocznie po jego zakończeniu należy wrócić na prawy pas. Tak mówią przepisy!
    Ale co znaczy "niezwłocznie" wrócić?
    Dla śmiechu mogę napisać, że Trybunał Konstytucyjny uznał iż to 14 dni...
    Ale oczywiście nie o taka datę chodzi - chodzi o pierwszą możliwość, przy której zapewnimy pełne bezpieczeństwo manewru. Już widać, że zapewne będzie to też zależało od pogody czy stanu nawierzchni... ale w tym przypadku te są dobre.
    I tutaj z pomocą przychodzi nam GDDKiA z tablicą która jest na obwodnicy i informuje, że odległość bezpieczna to:
    70 metrów przy 120 kmh i 45 metrów przy 80 kmh.
    My jechaliśmy 100-110 kmh więc w tym przypadku bezpieczna odległość to około 60 metrów.
    Zatem by "bezpiecznie" zjechać na prawy pas potrzebna jest taka luka bym zarówno ja jak i pojazd za mną posiadał bezpieczną odległość. 60 metrów przed moim autem + 5 metrów mojego auta + 60 metrów za moim autem = 130 metrów w sumie.
    - Miedzy autobusem a dostawczym było ~50 metrów. Dużo za mało.
    - Między dostawczym a BMW było ~80 metrów. Nadal za mało.
    - Miedzy BMW a ciężarowym było ~100 metrów.
    Powyższe odległości ustalałem "po słupkach" w widoku z przedniej kamery - aby widzieć dokładnie tak jak kierowca.

    Jak widać nigdzie nie miałem obowiązku zjechać na prawy pas, gdyż przepisy jasno precyzują kiedy "muszę" zakończyć manewr wyprzedzania - i te warunku tutaj nie zostały spełnione.
    Oczywiście mogłem zjechać "na własną odpowiedzialność" - wtedy gdyby pojazd przede mną gwałtownie zahamował i pojazd za mną na mnie najechał - ja byłbym winny pozbawienia go bezpiecznego odstępu. Prawo nie zabrania "zjechania na prawy" w lukę szerokości 10 metrów... w korku... w Norwegii na autostradzie w tym momencie już możecie dostać mandat karny właśnie za "brak zachowania bezpiecznej odległości.

    Mam nadzieję, że Ci co jeździć umieją te zasady znają.
    A Ci co mocno mnie krytykowali - zapamiętają je by swojego prawa jazdy nie stracić z własnej niewiedzy...

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich kierowców którzy jeżdżą bezpiecznie!
    26 kwietnia 2021, 10:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Silnik Honda GX212 (klon), koła 19"x7 od quada, automatyczna skrzynia biegów (wariator). Wszystko to pozwala rozpędzić samochód do ok 30 kmh. Pali naprawde niewiele a daje dużo satysfakcji i frajdy dzieciom.
    Ważne - przeczytaj uważnie! Ten film jest wyjaśnieniem wątpliwości wielu osób dotyczących jazdy 1000 konnego RS6 z prędkością 378 km/h. Bardzo wiele osób pisało, że to fake, że jego prędkość jest oszukana. A tymczasem jest to autentyczne nagranie. By zrozumieć dlaczego na filmie widać to tak, jakby samochód jechał powoli wystarczy obejrzeć powyższy film i zobaczyć jak bardzo zmienia się postrzeganie prędkości podczas filmowania w szerokim i wąskim kadrze. Pociąg jedzie z tą samą prędkością, a wrażenia z jazdy są diametralnie różne. Na tamtym filmie koleś trzymał komórkę w pionie bardzo zawężając pole widzenia i powodując, że prędkość auta wydawała się mała. Dochodziła do tego spora szerokość 4 pasmowej autostrady. Ale było to tylko złudzenie. Jak można oszacować prędkość auta na drodze? Bardzo prosto. Wystarczy znaleźć dwa punkty, znać odległość pomiędzy nimi i zmierzyć czas przejazdu. Na drodze są to słupki, które są ustawiane co 100 metrów, a w Niemczech co 50 metrów. Po złapaniu czasu przejazdu przez 100 metrów mamy już prostą matematykę. I dlatego nie dajcie się zwieźć, że widać powolną jazdę. Patrzcie, mierzcie i liczcie. Bo obecne urządzenia rejestrujące obraz mogą Was bardzo mocno oszukać. Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości i już więcej takich pod różnymi filmami z pokazywania jazd z dużymi prędkościami nie będzie.

    Wspomniany film tutaj:
    https://mklr.pl/343916/378-kmh-w-rodzinnym-kombi

    Dyskusja na Facebooku tutaj:
    https://www.facebook.com/MotokillerPL/posts/3822185117853595
    4 maja 2020, 23:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    7 grudnia 2019, 15:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2008 Mercedes C216 CL63 AMG Designo (6.2 l, 525 KM)
    16 kwietnia 2019, 15:56 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prezentacja samochodu Volkswagen Golf 6 GTI z LPG.
    28 lutego 2019, 16:59 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ponad 190 kmh po niemieckiej autostradzie 17 letnim busem w dieslu
    3 października 2018, 11:19 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 stycznia 2016, 1:04 przez Andrzej141187 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)