Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj

Znalazłem 37 takich materiałów
    Komfortowe auta na kilometry w Łodzi – Wynajem samochodów na kilometry to rozwiązanie związane z wieloma zaletami. Jedną z jego korzyści są kwestie finansowe. Bardzo dużo osób kojarzy wynajem pojazdów ze sporym wydatkiem, jednak analizując koszty związane z kupnem własnego samochodu, szybko można zmienić to myślenie. Auto na kilometry to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale też komfort oraz swoboda.
Zadbaj o stan swojego portfela
Dla wielu osób wynajem auta na kilometry wydaje się kosztowną opcją, ale czy w rzeczywistości tak jest? Przed dokonaniem wyboru zawsze warto dokładnie przeanalizować wszystkie koszty związane z posiadaniem i utrzymaniem własnego pojazdu. Kupno i ubezpieczenie go, wymiana części, paliwo oraz opłaty za parking — nie są to wszystkie wydatki, które mogą znacząco obciążyć domowy budżet.
Auto na kilometry to pełen pakiet korzyści. W cenie tej usługi zawarte jest ubezpieczenie, pakiet assistance i serwisowanie pojazdu. Dlatego wynajmując auto nawet na tydzień czy dwa, nie musimy martwić się niespodziewanymi wydatkami związanymi z awariami czy naprawami. Stawiając na nowszy model, zużyjemy też mniej paliwa — zaoszczędzimy na kosztach benzyny.
Wygoda i spokój - auto na kilometry Łódź
Wynajem pojazdu to nie tylko koszt — to również inwestycja w niezależność, komfort i spokój ducha. Szczegółowa analiza kosztów pozwoli dostrzec, że auto na kilometry Łódź to opcja pozwalająca zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale też czas i wysiłek. Podróżowanie zatłoczoną komunikacją miejską nie jest przyjemne. Co więcej, jest też czasochłonne. Także częste kursy taksówkami są drogie w porównaniu do wynajęcia auta na dobę. Dlatego koniecznie rozważ takie rozwiązanie.
Jeżeli chcesz wynająć auto na kilometry, postaw na renomowaną wypożyczalnię samochodów. Panek to firma, która działa na rynku od lat. Oferuje inteligentny system cennikowy i wygodne pakiety. Jej oferta zagwarantuje Ci swobodę podróżowania bez presji czasu. Wynajmując samochodów, otrzymasz więcej niż tylko kluczyki do auta. Okazuje się, że w cenie wynajmu zawarte są też koszty paliwa i opłaty za publiczne parkingi SPP w wyznaczonych strefach. Wszystko to sprawia, że nie musisz martwić się o dodatkowe koszty — cena, którą widzisz, to cena, którą finalnie płacisz.

Zadbaj o stan swojego portfela

Wygoda i spokój - auto na kilometry Łódź

29 sierpnia 2023, 11:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Pościg za pijanym kierowcą. Kierowca jedzie od lewa do prawa. Autor nagranie postanawia go wyprzedzić i zablokować drogę. Jednak kierowcy citroena udaje się uciec. Jak na 3,5 promila jedzie dość rozważnie po zwalnia przy mijaniu aut z przeciwka ale nie ma wątpliwości, że jest pijany. Na jednym z zakrętu wjeżdża w znak uszkadzając sobie auto...

"Finalnie wjechał na swoją posesje do domu i wjechałem za nim filmik urwany bo skończyło się miejsce na karcie po krótkiej rozmowie ze mną chciał gdzieś jechać dalej ale wtedy zabrałem mu kluczyki z pomocą sąsiada i czekaliśmy na policję. 3.5 promila. Był w ciągu od alkoholowym od kilku dni"

26.06.2023 Ołobok - okolice Ostrowa Wielkopolskiego
    1 lipca 2023, 23:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jechał od lewa do prawa, uderzył w znak i rozwalił auto. Był trzeźwy, ale miał dziwne rozbiegane oczy.
    "Całe zdarzenie miało miejsce na drodze na drodze nr. 134 w kierunku Ośna Lubuskiego, jechaliśmy wspólnie z kolegą kiedy zauważyliśmy dziwnie zachowującego się busa na drodze. W pierwszym momencie myśleliśmy że ktoś przegląda telefon jednak kiedy uciekające z drogi auta nie zrobiły wrażenia, zacząłem nagrywać sytuację jednocześnie kolega zadzwonił na policję zgłaszając sytuację, ja natomiast czekałem na jakiekolwiek skrzyżowanie czy rondo kiedy kierowca się zatrzyma aby podbiec i zabrać kluczyki... Na przyjazd Policji czekaliśmy około 45 min, kierowca został przebadany alkomatem i był trzeźwy, natomiast zachowywał się dziwnie, miał rozbiegane oczy, Policja nie do końca chciała ciągnąć temat, ja jednak nalegałem aby został przebadany na zawartość środków psychoaktywnych. Zostały pobrane próbki. My zostaliśmy przesłuchani na miejscu, przesłaliśmy film Policji i w zasadzie na tym moja wiedza się skończyła."
    15.06.2023 DW 134 okolice Ośna Lubuskiego
    18 czerwca 2023, 3:23 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jechaliśmy za kierowcą bardzo długo, z 15-20 kilometrów, policja została powiadomiona bardzo szybko lecz ich reakcja była tak długa, że po zjeździe na stację czekaliśmy jeszcze z 40-50 minut, więc oczekiwanie ponad godzinę. Kierowca tira był obcokrajowcem, pochodził ze Słowacji, miał 2.5 promila alkoholu a w środku samochodu w stojaku na napój miał otwarte piwo z którym sobie podróżował :) Na stacji na którą zjechał dopiero mogłem zabrać mu kluczyki, niestety na autostradzie bałem się robić obywatelskie zatrzymanie na tirze bałem się o swoje bezpieczeństwo i osób z którymi podróżowałem. Na stacji benzynowej wskoczyłem do tira i dosłownie wyrzuciłem go z środka. Pan Był zdziwiony i nie widział w tym żadnego problemu że jest pod wpływem. Policję poinformowałem że mam nagrania z kamerki niestety nikomu na tym nie zależało... Kierowca uszkodził 2 barierki na autostradzie w które srogo przywalił, a nikt nie pociągnie go do odpowiedzialności, standardowo zapłaci za to Polski podatnik
    5 grudnia 2022, 0:08 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Słońce, Włochy, 27 stopni w październiku i kluczyki do włoskiego, rasowego supersamochodu w wersji top less. Nie muszę chyba mówić jak było...
    24 października 2022, 12:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nagłe hamowanie na autostradzie A4. Kobieta wybiega/została wyrzucona z auta i ucieka. Powód zamieszania nie jest znany. Ale mężczyzna cały czas krzyczał, że to jego auto i zabrał dziewczynie dokumenty i kluczyki. Jeden z komentujących sytuacje na CB zasugerował, że mężczyzna był pijany. Sadząc po ubiorze nie jest to wykluczone. Być może poszło o to kto ma prowadzić auto?
    "Z dziewczyną nie było kontaktu - była przerażona. Na propozycję podwiezienia do Wrocławia nie zareagowała. Gość oprócz krzyczenia żeby się nie wtrącać powtarzał tylko - To moje auto... Zabrał jej dokumenty i kluczyki."
    Autostrada A4 przed Wrocławiem od strony Legnicy
    26 maja 2022, 23:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od autora: DW747 na odcinku Osiny-Malinowszczyzna (Chodel-Bełżyce)
    Podejrzanie jadące wolno auto i dziwne zachowanie na drodze. Autor wraz z innym kierowcą podejmują probe zatrzymania podejrzanego.

"Lexus ładnie zatrzymał się za mną. Kierowca otworzył drzwi. Zgasiłem mu samochód i później zabrałem kluczyki. Tu uwaga - później sobie uświadomiłem, że zrobiłem głupio jak schylałem się w kierunku stacyjki - kierowca mógł się wystraszyć, ruszyć albo próbować mnie powstrzymać jakimiś narzędziami i miałbym lipę. Kierowca Passata wezwał policję. W oczekiwaniu na patrol dowiedzieliśmy się, że kierujący (chłopak 27 lat) odwoził kolegę (jeszcze bardziej pijanego), bo nie chciał, żeby u niego został i nie miał co z nim zrobić.
    Po przyjeździe patrolu przekazałem potrzebne informacje, oddałem im kluczyki i pojechałem w swoją stronę. Nie wiem ile wydmuchał."
    2 października 2021, 23:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kierowca zjechał na mój pas ruchu, doszło do zderzenia. Ucierpiało lusterka i lekko drzwi od szkła. Kierowca uciekał, po zatrzymaniu, gdy usłyszał, ze wezwałem policję chciał uciekać z wyrwałem mu kluczyki w wyniku czego podrapał/poobdzierał mnie i oddalił się pieszo. Policja sporządziła notatkę oraz zleciła odholowanie pojazdu. Kierowca prawdopodobnie był pijany.
    27.07.2021 - DK47/Bańska Niżna
    29 lipca 2021, 22:25 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    910 HP, 4.7l v8 i niecałe 3 s do setki. Audo za 20 milionów PLN, zobaczcie Koenigsegga Agerę!