Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 202 takich materiałów
    31 marca 2024, 11:51 przez KernerCustom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym odcinku pokażemy Wam ceny klasycznych samochodów na przykładzie Muzeum Pojazdów Zabytkowych Tamte Lata. Pojawią się samochody klasyczne na każdą kieszeń. Od kilkunastu do kilkuset tysięcy złotych a wśród nich Fiaty, Porsche, Renault, Ford, BMW, Mercedes
    20 lutego 2024, 23:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie rozumiem tego - zrób SUV-a, żeby był wyższy. Zrób SUV-a Coupe, żeby było niższe. Nie lepiej już klasyczne Coupe?
    21 stycznia 2024, 4:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    31 grudnia 2023, 12:53 przez KernerCustom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 listopada 2023, 21:23 przez KernerCustom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W miniony czwartek 26.10, jadąc drogą ekspresową z Warszawy do Wrocławia około godziny 10:00 uczestniczyłem w kolizji, którą uchwyciłem na kamerze (film w załączeniu). Jest to klasyczne najechanie w tył pojazdu, który wyraźnie wymusił pierwszeństwo. Zazwyczaj takie najechania z urzędu są rozstrzygane na korzyść osoby, w którą się wjechało. Tym razem mogło być podobnie, gdyby nie kamerka. Przesyłam Wam materiał jedynie dlatego, że sprawca owego wykroczenia nie przyznawał się do winy dopóki nie ujawniłem faktu nagrania zdarzenia. Niech ten materiał posłuży jako przestroga dla innych oraz lekcja, że warto czasem wydać parę groszy na takie urządzenie i zaoszczędzić sobie wielu kłopotów.
    26.10.2023 S8/A8
    30 października 2023, 22:34 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Praca na kole angielskim, spęczarce, żłobiarce oraz spawanie MAG i TIG.
    ZAPRASZAM DO SUBSKRYPCJI KANAŁU YouTUBE
    27 maja 2023, 13:14 przez KernerCustom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 lutego 2023, 17:23 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1969 Pontiac GTO Judge – GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    3 września 2022, 21:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wraz z zmianami rajdowych przepisów w WRC w 1997 roku z dróg zniknęły takie samochody jak: Lancia Delta HF Integrale czy Ford Escort RS Cosworth. Te samochody były za drogie w produkcji i zostały zastąpione przez klasyczne HOT HATCHE z napędem na przednie koła. Na szczęście jednak pojawiły się kilka HOT HATCHY o rajdowych charakterze i o nich jest dzisiejszy odcinek LCM.
    16 lipca 2022, 19:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj