Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    30 listopada 2022, 13:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Koniec nagrań przy montażu, strojeniu oraz testach drogowych turbo-kitu autorstwa SU2 Performance dla Toyoty GT86 oraz Subaru BRZ.
    23 listopada 2022, 19:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku na naszym kanale! Dziś pragniemy przedstawić Wam niecodzienną Skodę Superb i pokazać, że ta marka nie musi kojarzyć się tylko z nudnymi autami przedstawicieli handlowych! Ten szybki kombiak to owoc prawie 2 lat sukcesywnej pracy. A co tutaj mamy? Począwszy od modyfikacji silnika które zapewniły jej moc ok 400km, przez customowy big brake kit od WRK Brakes, układ wydechowy MG Motorsport czy zawieszenie gwintowane KW Suspension! Do tego masa zmian stylistycznych, które sprawiają, że przyciąga spojrzenia i z całą pewnością nie da się jej pomylić z żadną inną Skodą! Zapraszamy do odcinka!
    Zapraszamy
    27 sierpnia 2022, 11:45 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś "na warsztat" weźmiemy fenomenalne Audi R8 V10 Plus, w którym poprawimy wygląd zewnętrzny za pomocą kilku carbonowych dodatków! Capristo, Vorsteiner - z tymi producentami będziemy dziś pracować, a jak to wyszło? Sprawdźcie sami!
    15 sierpnia 2022, 19:35 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    W tym odcinku eCaroSerii sprawdzamy ile naprawdę kosztuje zakup samochodu elektrycznego i porównujemy go z autem spalinowym. W tym celu dogadaliśmy się z Volkswagen Financial Services - ale to nie znaczy, że będziemy wam wciskać kit. Wszystko policzyliśmy osobiście, a jeśli nie wierzycie, to zobaczcie sami.
    29 czerwca 2022, 9:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XJR-S – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1975–1996. Zastąpił on model E-Type we wrześniu 1975 roku i był oparty na nadwoziu limuzyny XJ. Został on opracowany jako XK-F, mimo że miał zupełnie inny charakter niż jego poprzednik. Nie miał tego samego sportowego stylu, jednak był udanym grand tourerem i był bardziej aerodynamiczny niż E-Type. Od 1988 roku, specjalna wersja XJR-S z silnikiem V12 o pojemności 5,3 l została wyprodukowana przez JaguarSport, oddzielnej spółki należącej pół na pół do Jaguara i TWR. Samochód ten miał charakterystyczny body kit, specjalne felgi aluminiowe i zawieszenie oraz zwiększenie sterowności. Pierwsze 100 z tych samochodów były określane jako "celebracja Le Mans" w celu upamiętnienia zwycięstwa Jaguara 1988 w Le Mans. W latach 1988 i 1989 łącznie 350 XJR-S zostało wyprodukowanych z silnikiem 5,3 l. Po wrześniu 1989 r. Zmiana ta została wprowadzona do specjalnego silnika sześciolitrowego silnika z systemem zarządzania mocą 314 KM później 329 KM, który znacznie różnił się od standardowego silnika stosowanego w późniejszych modelach XJS 6 l. XJR-S pozostawał na linii produkcyjnej do 1993 roku, a łącznie powstało 1130 egzemplarzy.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1975–1996. Zastąpił on model E-Type we wrześniu 1975 roku i był oparty na nadwoziu limuzyny XJ. Został on opracowany jako XK-F, mimo że miał zupełnie inny charakter niż jego poprzednik. Nie miał tego samego sportowego stylu, jednak był udanym grand tourerem i był bardziej aerodynamiczny niż E-Type. Od 1988 roku, specjalna wersja XJR-S z silnikiem V12 o pojemności 5,3 l została wyprodukowana przez JaguarSport, oddzielnej spółki należącej pół na pół do Jaguara i TWR. Samochód ten miał charakterystyczny body kit, specjalne felgi aluminiowe i zawieszenie oraz zwiększenie sterowności. Pierwsze 100 z tych samochodów były określane jako "celebracja Le Mans" w celu upamiętnienia zwycięstwa Jaguara 1988 w Le Mans. W latach 1988 i 1989 łącznie 350 XJR-S zostało wyprodukowanych z silnikiem 5,3 l. Po wrześniu 1989 r. Zmiana ta została wprowadzona do specjalnego silnika sześciolitrowego silnika z systemem zarządzania mocą 314 KM później 329 KM, który znacznie różnił się od standardowego silnika stosowanego w późniejszych modelach XJS 6 l. XJR-S pozostawał na linii produkcyjnej do 1993 roku, a łącznie powstało 1130 egzemplarzy.
    18 kwietnia 2022, 19:32 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj