Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    A4 B6 1.8T Quattro (#2) – Mój wymarzony i długo szukany samochód.
2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
sprowadzony w 2010r. z USA

Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    Mój wymarzony i długo szukany samochód.
    2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
    sprowadzony w 2010r. z USA

    Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    30 września 2014, 9:12 przez Snorky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    A4 B6 1.8T Quattro (#1) – Mój wymarzony i długo szukany samochód.
2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
sprowadzony w 2010r. z USA

Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    Mój wymarzony i długo szukany samochód.
    2003r 1.8T (AMB - 170KM), manual ze stałym napędem Wuattro (Torsen)
    sprowadzony w 2010r. z USA

    Koła Canonica 18", gumy Uniroyal RainSport2 225/40, zawias Eibach Pro Kit (-30), tylna klapa z kwadratową tablicą (ori), xenon, podwójny wydech (ori).
    30 września 2014, 9:09 przez Snorky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Tegiwa Civic Cup – W 2013 roku, w Wielkiej Brytanii wystartowała nowa seria wyścigowa - Civic Cup, jak można się domyślić, skupia Hondy Civic, roczniki 1990-2013, wyłącznie z silnikami B16 lub K20. Wyścigi odbywają się na znanych brytyjskich torach wyścigowych jak Snetterton, Cadwell Park, Brands Hatch, Croft i Oulton Park. 
Honda Civic to jeden z najpopularniejszych samochodów używanych do rywalizacji na torach wyścigowych, głównie dzięki ogromnemu potencjałowi jaki mają w sobie najpopularniejsze generacje i nie mniej ogromnej ilości dostępnych części do modyfikacji mechaniki. Takie serie wyścigowe niewątpliwie przedłużają życie Civicowi, dodatkowo wraz z serią otworzone zostały sklepy z częściami, dzięki czemu można odpowiednio dostosować samochód do wyścigów, w tym kupić zestawy takie jak "Do It Yourself Starter Kit" zawierające kompletny zestaw części, jak również oferowane są kompletne samochody.
    W 2013 roku, w Wielkiej Brytanii wystartowała nowa seria wyścigowa - Civic Cup, jak można się domyślić, skupia Hondy Civic, roczniki 1990-2013, wyłącznie z silnikami B16 lub K20. Wyścigi odbywają się na znanych brytyjskich torach wyścigowych jak Snetterton, Cadwell Park, Brands Hatch, Croft i Oulton Park.
    Honda Civic to jeden z najpopularniejszych samochodów używanych do rywalizacji na torach wyścigowych, głównie dzięki ogromnemu potencjałowi jaki mają w sobie najpopularniejsze generacje i nie mniej ogromnej ilości dostępnych części do modyfikacji mechaniki. Takie serie wyścigowe niewątpliwie przedłużają życie Civicowi, dodatkowo wraz z serią otworzone zostały sklepy z częściami, dzięki czemu można odpowiednio dostosować samochód do wyścigów, w tym kupić zestawy takie jak "Do It Yourself Starter Kit" zawierające kompletny zestaw części, jak również oferowane są kompletne samochody.
    4 września 2014, 17:25 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 318 F2000 – Kit Car z wolnossącym silnikiem 2.0 o mocy 243KM.
    Kit Car z wolnossącym silnikiem 2.0 o mocy 243KM.
    2 września 2014, 14:42 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Corvette C6 Z06 po tuningu przez BBP.

    DSX Tuning's TT C6Z
    The ONLY T42 4L80e in a C6Z!
    427ci LSX block
    TTix twin turbo kit
    Precision 6265 turbos
    93 octane

    WORLD'S FIRST T42 Controlled 4L80e!

    Twin turbo Corvette, która do setki ma poniżej 2 sekund!
    Honda Civic VTEC TURBO – Honda Civic EG4

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO

plany:

Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

Skrzynia: 
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI

Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, 
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów, 
-Gumy układu kierowniczego, 
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

plany: 

Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

ŚRODEK:

czarne wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    OBX Twin Loop -WYKONANO

    plany:

    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia:
    3,4 - CRX - WYKONANO
    5 ekonomiczna - WYKONANO


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza,
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego,
    -Gumy drążka zmiany biegów,
    -Gumy układu kierowniczego,
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    Tarcze 239 mm -WYKONANO

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    plany:

    Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

    ŚRODEK:

    czarne wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    28 czerwca 2014, 23:31 przez djj4ck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Puma S1600 Kit car –
    27 czerwca 2014, 12:02 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silvia – Hit czy kit?
    Hit czy kit?
    25 czerwca 2014, 19:04 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Kultowe rajdówki – Opel Astra GSI
Opel Astra Kit Car
    Opel Astra GSI
    Opel Astra Kit Car
    23 czerwca 2014, 15:36 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gwiazdy Kina cz.4 – Ladies & Gentelmens please welcome:

Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    Ladies & Gentelmens please welcome:

    Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

    Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
    W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
    Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
    - Type R (261KM i 5 biegowy manual)
    - Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
    - SP (274KM i 5 biegowy manual)
    Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
    Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

    Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
    Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
    Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
    Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
    Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

    Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    14 czerwca 2014, 22:42 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)