Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 170 takich materiałów
    Exhaust - cat back Tanabe
    Aristo lsd
    Coilover suspension
    K&N Air Filter
    Brembo 4 Piston Front Brake Kit
    3 lutego 2019, 12:06 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Ostatnie zdjęcie tej jesieni – Ostatnie zdjęcie tego sezonu jeszcze na letnim setupie. Felgi 18" styling 123 z e60, opony 225/40/18, zawieszenie Eibach pro kit.
    Ostatnie zdjęcie tego sezonu jeszcze na letnim setupie. Felgi 18" styling 123 z e60, opony 225/40/18, zawieszenie Eibach pro kit.
    29 października 2018, 20:45 przez merwi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Tanio kupiony body-kit i jego montaż :v
    6 czerwca 2018, 18:03 przez kacperoDaily (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: youtube.com/c/kacperoDaily
    22 maja 2018, 20:33 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wielki, obiektywny test wodorowania silników. Zabieg zdobywającą popularność i coraz większe rzesze zwolenników. My postanowiliśmy zająć się tematem rzeczowo i obiektywnie, wykonując wodorowanie dwóch aut z silnikiem 1.9 TDi jadąc oboma autami na hamownie przed i po wodorowaniu. Wyniki okazały się wyjątkowo interesujące.
    1 maja 2018, 14:30 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E46 i styling 123 – Moje BMW na felgach styling123 z e60. W e60 wyglądają na małe do e46 pasują idealnie. Obniżona sprężynami Eibach Pro-Kit.
    Moje BMW na felgach styling123 z e60. W e60 wyglądają na małe do e46 pasują idealnie. Obniżona sprężynami Eibach Pro-Kit.
    9 kwietnia 2018, 20:23 przez merwi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: prywatne
    E30 z silnikiem 3,0d m57n, felgi 16" przód tarcze 312mm tył 294 mm, zaciski po regeneracji, przewody w oplocie, podwójne serwo.
    25 lutego 2018, 20:50 przez perlik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Seria "SzybkiStrzał" ma na celu pokazanie krótkich motoryzacyjnych scen z mojego życia oraz ludzi którzy mnie otaczają. Jesteśmy PASJONATAMI i trzymamy się wiernie hasła: Nie Sprzedam, Będę robił !
    Tematy zawarte w Serii "SzybkiStrzał" w przyszłości będą tematami moich odcinków.
    TEN materiał Video został stworzony za pomocą Iphone 5s.

    Dziś przedstawie Wam Tomka !
    Który spełnił swoje marzenie !
    Zbudował własne auto .!

    Parę słów od Tomka :
    Cześć.
    Nazywam się Tomasz Ferdek.
    Chciałem podzielić się z wami moim marzeniem z dzieciństwa czyli autem zaprojektowanym i zbudowanym od zera przeze mnie ale także z pomocą braci i przyjaciół.
    Jest to małe sportowe auto – 750 kg i 175 KM na początek (będzie 300 KM). Auto o klasycznej konstrukcji kit-cara – rama przestrzenna, nadwozie z kompozytów i mechanizmy z auta dawcy. Jeśli uda mi się doprowadzić do produkcji takich zestawów to każdy z was będzie mógł złożyć samemu takie auto we własnym garażu.
    Projekt ten jest wynikiem mojej wielkiej pasji do sportów motorowych, która to pozwoliła mi przezwyciężyć poważne choroby. Rodził się w bólach ale reaktywowany w styczniu po kilkuletniej przerwie dobiega już do końca.
    Zapraszam do oglądania materiału nagranego przez Rado Radosnego

    Zapraszam:
    FACEBOOK : https://www.facebook.com/niesprzedambederobil
    INSTAGRAM : https://www.instagram.com/niesprzedambederobil
    5 stycznia 2018, 18:45 przez rado (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj