Szukaj
Znalazłem 108 takich materiałów
Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.
Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
Pod maską znajduję się silnik K20A. Dolot K&N, 3 calowy wydech. Pompa paliwa z DC2, listwa wtryskowa paliwa AEM oraz regulator ciśnienia paliwa, ECU Hondata K-Pro. Sprzęgło fabryczne zmienione na Exedy, szpera helikalna, przełożenie główne 4.7. Amortyzatory APEX'i, przedni i tylny stabilizator z DC2 oraz przednia górna rozpórka. NA zdjęciach widać także harness bar. Swap hamulców z DC2, pompa hamulcowa DC5. Felgi 15" Kosei K-1 z oponami Toyo RA1 205/50/15. Wnętrze rozebrane, masa 910kg. W środku 2 fotele kubełkowe. Kubeł z pasami Sparco dla kierowcy. Dla pasażera jest to zapewne Recaro z Integry. Moc silnika nie została podana ale po tych modyfikacjach można dedukować.