Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Triumph Spitfire – Stylowy brytyjski kabriolet. Zdjęcie zrobione telefonem w komisie samochodowym.
    Stylowy brytyjski kabriolet. Zdjęcie zrobione telefonem w komisie samochodowym.
    23 marca 2014, 10:54 przez GT5oo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    E36 cabrio by Obier – I kolejna odsłona mojego bezdasznika na forum motokiller'owców. Ten pełnoletni kabriolet wymaga jeszcze sporo pracy i gotówki aby cieszyć oko ale jestem pełen nadziei, że na przyszły sezon zawstydzi nie jeden projekt. Dzięki takim dobrym opinią z jakimi się spotkałem z Waszej strony aż chce się spędzać kolejne godziny w garażu. Pozdrawiam!
    I kolejna odsłona mojego bezdasznika na forum motokiller'owców. Ten pełnoletni kabriolet wymaga jeszcze sporo pracy i gotówki aby cieszyć oko ale jestem pełen nadziei, że na przyszły sezon zawstydzi nie jeden projekt. Dzięki takim dobrym opinią z jakimi się spotkałem z Waszej strony aż chce się spędzać kolejne godziny w garażu. Pozdrawiam!
    8 marca 2014, 14:23 przez obier (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Taki tam kabriolet –
    1 lutego 2014, 19:34 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Do czego może służyć kabriolet zimą? –
    31 stycznia 2014, 16:16 przez krzyniu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota – 2005 r. - Toyota Soarer Z40 - 4.3L V8 280 KM, RWD, kabriolet. 

2006 r. - Toyota Celica T230 - 1.8L 192 KM (200 KM w limitowanej wersji TRD), FWD, coupe. 

2006 r. - Toyota Corolla TS Compressor - 1.8L 225 KM, FWD, hot-hatchback. 

2007 r. - Toyota MR2 W30 - 1.8L 140 KM (184 KM w limitowanej wersji TTE), RWD, roadster. 

To były ostatnie sportowe Toyoty, do czasu pojawienia się GT86 w 2012 roku i zapowiedzi rozpoczęcia prac nad dwoma pozostałymi sportowymi modelami.
    2005 r. - Toyota Soarer Z40 - 4.3L V8 280 KM, RWD, kabriolet.

    2006 r. - Toyota Celica T230 - 1.8L 192 KM (200 KM w limitowanej wersji TRD), FWD, coupe.

    2006 r. - Toyota Corolla TS Compressor - 1.8L 225 KM, FWD, hot-hatchback.

    2007 r. - Toyota MR2 W30 - 1.8L 140 KM (184 KM w limitowanej wersji TTE), RWD, roadster.

    To były ostatnie sportowe Toyoty, do czasu pojawienia się GT86 w 2012 roku i zapowiedzi rozpoczęcia prac nad dwoma pozostałymi sportowymi modelami.
    14 stycznia 2014, 20:50 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX-7 FC – Druga generacja kultowego sportowego samochodu Mazdy z silnikiem Wankla (1.3L), z drugiej połowy lat 80. W najmocniejszej opcji, samochód ma 215 KM, jest to limitowana edycja RX-7 Efini z 1989 roku, tylko na rynek Japonii. W Europie najmocniejsza opcja ma 200 KM (od 1989 r.).
Co ciekawe, RX-7 z drugiej generacji jest póki co ostatnim seryjnym samochodem w historii, który dostępny jest w nadwoziu kabriolet z silnikiem Wankla pod maską.
    Druga generacja kultowego sportowego samochodu Mazdy z silnikiem Wankla (1.3L), z drugiej połowy lat 80. W najmocniejszej opcji, samochód ma 215 KM, jest to limitowana edycja RX-7 Efini z 1989 roku, tylko na rynek Japonii. W Europie najmocniejsza opcja ma 200 KM (od 1989 r.).
    Co ciekawe, RX-7 z drugiej generacji jest póki co ostatnim seryjnym samochodem w historii, który dostępny jest w nadwoziu kabriolet z silnikiem Wankla pod maską.
    Celica kabriolet –
    25 listopada 2013, 23:30 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLC – Od dłuższego czasu Mercedes-Benz pracuje nad nowym sportowym coupe. Nowy model SLC o kodzie wewnętrznym (C190) będzie mniejszy i lżejszy od obecnego SLS'a, w aucie zagoszczą tradycyjne drzwi i nowa jednostka twin-turbo 4.0 V8, w ofercie znajdzie się też kabriolet. Auto będzie konkurować m.in. z Porsche 911.
Na obrazku najnowsze zdjęcie z testów.
    Od dłuższego czasu Mercedes-Benz pracuje nad nowym sportowym coupe. Nowy model SLC o kodzie wewnętrznym (C190) będzie mniejszy i lżejszy od obecnego SLS'a, w aucie zagoszczą tradycyjne drzwi i nowa jednostka twin-turbo 4.0 V8, w ofercie znajdzie się też kabriolet. Auto będzie konkurować m.in. z Porsche 911.
    Na obrazku najnowsze zdjęcie z testów.
    6 października 2013, 12:42 przez theandi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Curren 2x – Toyota Curren (1994-1998 r.)

Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

 Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

3S-GE 2.0L (1998 cm3)
manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

3S-FE 2.0L (1998 cm3)
140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

4S-FE 1.8L (1838 cm3)
125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

ZS (2.0 3S-GE)
ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
ZS S (2.0 3S-GE)
XS (2.0 3S-FE)
XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
XS S (2.0 3S-FE)
FS (2.0 3S-FE)
TS (1.8 4S-FE)
TS Private Selection (1.8 4S-FE)

ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
TS Private Selection posiadała tylny spojler.

 W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
Stopień sprężania: 10:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
Rozstaw osi: 2535 mm
Rozstaw kół przód: 1510 mm
Rozstaw kół tył: 1490 mm
Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
Hamulce przód: tarczowe wentylowane
Hamulce tył: tarczowe
Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
Napęd: FWD
Masa: 1180 kg
Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    Toyota Curren (1994-1998 r.)

    Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):

    Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.

    Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:

    3S-GE 2.0L (1998 cm3)
    manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm

    3S-FE 2.0L (1998 cm3)
    140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm

    4S-FE 1.8L (1838 cm3)
    125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm

    Oraz dziewięć wersji wyposażenia:

    ZS (2.0 3S-GE)
    ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
    ZS S (2.0 3S-GE)
    XS (2.0 3S-FE)
    XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
    XS S (2.0 3S-FE)
    FS (2.0 3S-FE)
    TS (1.8 4S-FE)
    TS Private Selection (1.8 4S-FE)

    ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
    XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
    ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
    TS Private Selection posiadała tylny spojler.

    W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).

    Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.

    Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
    Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
    Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
    Stopień sprężania: 10:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
    Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
    Rozstaw osi: 2535 mm
    Rozstaw kół przód: 1510 mm
    Rozstaw kół tył: 1490 mm
    Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
    Hamulce przód: tarczowe wentylowane
    Hamulce tył: tarczowe
    Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
    Napęd: FWD
    Masa: 1180 kg
    Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
    Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
    Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
    23 sierpnia 2013, 21:13 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    FSO Polonez Cabrio – Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

    W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

    Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

    Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    9 sierpnia 2013, 14:41 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)