Seria sportowych samochodów Nissana, produkowana od 1969 roku do dzisiaj (z dwuletnią przerwą w latach 2000-2002). Na zdjęciu generacje S30, Z32 oraz Z34. Ten w środku, to dość unikalny model 300ZX w nadwoziu kabriolet.
RX-7 z otwartym nadwoziem została zaprezentowana w 1987 roku. Produkcję zakończono w 1992 roku. Póki co, jest to ostatni kabriolet z silnikiem Wankla, w historii motoryzacji. Ciekawostka - NSU Spider był pierwszym w historii kabrioletem z silnikiem Wankla (1964 rok).
Honda S800 Coupe załadowana do Toyoty HiAce H200! S800 to sportowy samochód Hondy z lat 60. Posiada napęd na tył, a pod maską, oczywiście wysokoobrotowy, 4-cylindrowy silnik (kręci się do ponad 10000 rpm). Model dostępny w nadwoziu coupe oraz kabriolet.
Mało znany model w Europie. Samochód produkowany w latach 1998-2003, dostępny w dwóch typach nadwozia: coupe i kabriolet. Pod maską, w najlepszej opcji, V6 3.0L 200KM.
Auto z ok 1906r. i sympatyczny właściciel ubrany odpowiednio do auta z epoki. Pierwotnie odpalane na korbę, drewniane koła i kanapy zamiast osobnych siedzeń, a do tego kabriolet
Ech... kiedyś to robili auta.
Pegaso Z-102, czyli hiszpańskie sportowe coupe (lub w wersji kabriolet) z 8-cylindrowym widlastym silnikiem o pojemności 2,5l (167KM), 2,8l (172KM) i 3,2l (226, 213 lub 279 KM) z napędem na tył i 5-biegową skrzynią manualną. Był konkurencją dla Ferrari America.
Luksus z Ameryki z Fordowską 5,9l V8-ką o mocy 307KM w 4-ech wersjach nadwozia:
2-drzwiowy hardtop
2-drzwiowy kabriolet
4-drzwiowy hardtop
4-drzwiowy sedan,
czyli Edsel Pacer, którego produkcja rozpoczęła się i zakończyła w roku 1958.