Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Aston Martin V8 Volante – Aston Martin V8 - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Aston Martin w latach 1969-1989. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Następca modelu DBS. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 5,3 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów ZF. Samochód został zastąpiony przez model Virage. Samochód był także dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet, wersja ta występowała pod nazwą V8 Volante. Łącznie wyprodukowano 4021 egzemplarzy modelu V8 (wliczając Volante i Volare).
    Aston Martin V8 - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Aston Martin w latach 1969-1989. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Następca modelu DBS. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 5,3 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów ZF. Samochód został zastąpiony przez model Virage. Samochód był także dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet, wersja ta występowała pod nazwą V8 Volante. Łącznie wyprodukowano 4021 egzemplarzy modelu V8 (wliczając Volante i Volare).
    12 maja 2013, 13:46 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e30 kabriolet –
    23 kwietnia 2013, 18:42 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica Coupe (TA40) – Oldschoolowa Celica z drugiej generacji. Była też wersja w nadwoziu liftback oraz kabriolet. Najmocniejsza wersja (z 1977 roku) miała 2 litrowy silnik o mocy 130 KM, masa samochodu to 1055 kg. Wersja startująca w rajdach WRC miała 245 KM, samochód używany był też w amerykańskiej lidzie IMSA (silnik 250 KM) oraz w japońskich grand prix (silnik z twin turbo, brak info o mocy).
    Oldschoolowa Celica z drugiej generacji. Była też wersja w nadwoziu liftback oraz kabriolet. Najmocniejsza wersja (z 1977 roku) miała 2 litrowy silnik o mocy 130 KM, masa samochodu to 1055 kg. Wersja startująca w rajdach WRC miała 245 KM, samochód używany był też w amerykańskiej lidzie IMSA (silnik 250 KM) oraz w japońskich grand prix (silnik z twin turbo, brak info o mocy).
    BMW serii 3 Kabriolet – To BMW zostało wybrane autem zlotu.
Zlot BMW odbył się 20.04.2013 w Grochowach (gm. Rychwał).
    To BMW zostało wybrane autem zlotu.
    Zlot BMW odbył się 20.04.2013 w Grochowach (gm. Rychwał).
    21 kwietnia 2013, 18:19 przez morinio18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Bugatti Veyron 16.4 Super Sport – Najszybszy kabriolet na świecie
    Najszybszy kabriolet na świecie
    16 kwietnia 2013, 12:49 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Veyron – Najszybszy kabriolet na świecie
    Najszybszy kabriolet na świecie
    30 marca 2013, 13:06 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze prawdziwe BMW – Rok 1932 to czas narodzin pierwszego prawdziwego BMW. 3/20 PS oferowane było również jako dwudrzwiowe auto o zamkniętej karoserii, otwarte auto turystyczne lub kabriolet dla czterech osób. Nowe auto nie miało z Dixi niemal nic wspólnego: z ramą z podwójnych rur, osią łamaną z tyłu i niezależnym zawieszeniem kół przednich jechało się w nim jak w dużym aucie. Niemal w przeciągu jednego roku powstało nie tylko nowe auto, ale i nowy silnik. W Eisenach skupiono się całkowicie na konstrukcji samochodu, Monachium odpowiedzialne było za czterocylindrowy silnik. Nowa jednostka napędowa o mocy 20 KM i pojemności 782 cm3 miała wiszące zawory i pracowała znacznie ciszej niż jej angielski poprzednik. Nowa karoseria gwarantowała ponadto wyższy komfort jazdy. Samochód wyprodukowano w liczbie ponad 7 tys. egzemplarzy. W tym samym czasie w Monachium i Eisenach zaczęto się zastanawiać nad autem o większej mocy, które napędziłoby obroty przedsiębiorstwa.
303: pierwsze BMW z sześciocylindrowym silnikiem rzędowym.
W roku 1933 zadebiutowało BMW 303 – praojciec długiej i sławetnej tradycji silników sześciocylindrowych BMW. 303 to pierwsze auto z charakterystyczną nerkowatą atrapą chłodnicy. Całkowicie nowy silnik rzędowy o pojemności 1,2 l okazał się niezwykle cichy i mocny: miał 30 KM i rozpędzał czteroosobowe auto do 90 km/h.
303 miał jednak zbyt małą pojemność, aby uplasować BMW w wyższej klasie aut. Dlatego 1,2-litrowy silnik zwiększono najpierw do 1,5 l, a później do 1,9 l i 45 KM. W ten sposób powstało BMW 319 o długości 3,90 m. Wyposażony był w automatyczną żaluzję chłodnicy i hydrauliczne amortyzatory teleskopowe. Silnik mógł się z kolei pochwalić spokojną pracą, niewielkimi wibracjami i świetną elastycznością.
    Rok 1932 to czas narodzin pierwszego prawdziwego BMW. 3/20 PS oferowane było również jako dwudrzwiowe auto o zamkniętej karoserii, otwarte auto turystyczne lub kabriolet dla czterech osób. Nowe auto nie miało z Dixi niemal nic wspólnego: z ramą z podwójnych rur, osią łamaną z tyłu i niezależnym zawieszeniem kół przednich jechało się w nim jak w dużym aucie. Niemal w przeciągu jednego roku powstało nie tylko nowe auto, ale i nowy silnik. W Eisenach skupiono się całkowicie na konstrukcji samochodu, Monachium odpowiedzialne było za czterocylindrowy silnik. Nowa jednostka napędowa o mocy 20 KM i pojemności 782 cm3 miała wiszące zawory i pracowała znacznie ciszej niż jej angielski poprzednik. Nowa karoseria gwarantowała ponadto wyższy komfort jazdy. Samochód wyprodukowano w liczbie ponad 7 tys. egzemplarzy. W tym samym czasie w Monachium i Eisenach zaczęto się zastanawiać nad autem o większej mocy, które napędziłoby obroty przedsiębiorstwa.
    303: pierwsze BMW z sześciocylindrowym silnikiem rzędowym.
    W roku 1933 zadebiutowało BMW 303 – praojciec długiej i sławetnej tradycji silników sześciocylindrowych BMW. 303 to pierwsze auto z charakterystyczną nerkowatą atrapą chłodnicy. Całkowicie nowy silnik rzędowy o pojemności 1,2 l okazał się niezwykle cichy i mocny: miał 30 KM i rozpędzał czteroosobowe auto do 90 km/h.
    303 miał jednak zbyt małą pojemność, aby uplasować BMW w wyższej klasie aut. Dlatego 1,2-litrowy silnik zwiększono najpierw do 1,5 l, a później do 1,9 l i 45 KM. W ten sposób powstało BMW 319 o długości 3,90 m. Wyposażony był w automatyczną żaluzję chłodnicy i hydrauliczne amortyzatory teleskopowe. Silnik mógł się z kolei pochwalić spokojną pracą, niewielkimi wibracjami i świetną elastycznością.
    1 kwietnia 2013, 20:30 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ford Mustang – Trochę Informacji: 
Ford Mustang to popularny (uważany wręcz za kultowy) amerykański samochód osobowy. Pierwsza generacja Mustanga była bazowana na modelu Falcon. Pierwszy egzemplarz samochodu, biały kabriolet z czarnymi elementami wystroju zjechał z linii produkcyjnej w Deaborn w stanie Michigan 9 marca 1964 roku. Premiera Forda Mustanga odbyła się na targach New York World's Fair 17 kwietnia 1964. Transmisja telewizyjna premiery została wyemitowana przez 3 amerykańskie stacje telewizyjne 19 kwietnia tego samego roku.
    Trochę Informacji:
    Ford Mustang to popularny (uważany wręcz za kultowy) amerykański samochód osobowy. Pierwsza generacja Mustanga była bazowana na modelu Falcon. Pierwszy egzemplarz samochodu, biały kabriolet z czarnymi elementami wystroju zjechał z linii produkcyjnej w Deaborn w stanie Michigan 9 marca 1964 roku. Premiera Forda Mustanga odbyła się na targach New York World's Fair 17 kwietnia 1964. Transmisja telewizyjna premiery została wyemitowana przez 3 amerykańskie stacje telewizyjne 19 kwietnia tego samego roku.
    23 lutego 2013, 22:50 przez matio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Coś z nowinek... – Volkswagen zaprezentował najszybszy kabriolet w historii marki. Seryjnie wyposażony w dwusprzęgłową przekładnię DSG Golf Cabriolet w wersji R posiada silnik 2.0 TSI o mocy 265 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.
    Volkswagen zaprezentował najszybszy kabriolet w historii marki. Seryjnie wyposażony w dwusprzęgłową przekładnię DSG Golf Cabriolet w wersji R posiada silnik 2.0 TSI o mocy 265 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.
    10 lutego 2013, 16:57 przez patryk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ponton – W 120 kabriolet. Piękny samochód
    W 120 kabriolet. Piękny samochód
    4 lutego 2013, 16:31 przez lewar1968 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj