Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Ferrari California – Nadwozie typu kabriolet. Zadebiutował jesienią 2008 roku w Maranello oraz podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu.
    Nadwozie typu kabriolet. Zadebiutował jesienią 2008 roku w Maranello oraz podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu.
    6 sierpnia 2013, 12:33 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Żegnaj M3 – Tak to smutna prawda BMW rezygnuje z produkcji M3 Coupe!!! 
Na szczęście to tylko efekt nowej polityki firmy dotyczącej nazewnictwa. Od teraz modele o sportowym wyglądzie, takim jak coupe czy kabriolet, mają otrzymać nową nazwę M4, a M3 będziemy mogli zobaczyć tylko w wersji czterodrzwiowej.
BMW M3 produkowane jest od 1986 roku i doczekało się czterech generacji. Pierwsza edycja (E30) oryginalnie powstała właśnie w wersji coupe, oprócz tego występowała jako kabriolet. Samochód, który odnosił spektakularne sukcesy w serii DTM i zarazem wprowadził nową klasę wśród aut drogowych był napędzany motorem 4-cylindrowym, początkowo o pojemności 2.3, a następnie 2.5 litra.
W 1993„e-trzydziestkę” zastąpiła 6-cylindrowa E36 M3, którą upodobali sobie fani driftu (a przynajmniej w Polsce). W 2000 roku na rynku zadebiutował, uważany przez wielu miłośników BMW, za najbardziej udany model E46, a od 2007 roku możemy nabyć w salonach wersje E90 (sedan) E92 coupe oraz E93 convertible, w których po raz pierwszy zamontowano silnik V8. Seria E9X doczekała się kilku limitowanych edycji np. takich jak GTS, CRT, czy DTM.
    Tak to smutna prawda BMW rezygnuje z produkcji M3 Coupe!!!
    Na szczęście to tylko efekt nowej polityki firmy dotyczącej nazewnictwa. Od teraz modele o sportowym wyglądzie, takim jak coupe czy kabriolet, mają otrzymać nową nazwę M4, a M3 będziemy mogli zobaczyć tylko w wersji czterodrzwiowej.
    BMW M3 produkowane jest od 1986 roku i doczekało się czterech generacji. Pierwsza edycja (E30) oryginalnie powstała właśnie w wersji coupe, oprócz tego występowała jako kabriolet. Samochód, który odnosił spektakularne sukcesy w serii DTM i zarazem wprowadził nową klasę wśród aut drogowych był napędzany motorem 4-cylindrowym, początkowo o pojemności 2.3, a następnie 2.5 litra.
    W 1993„e-trzydziestkę” zastąpiła 6-cylindrowa E36 M3, którą upodobali sobie fani driftu (a przynajmniej w Polsce). W 2000 roku na rynku zadebiutował, uważany przez wielu miłośników BMW, za najbardziej udany model E46, a od 2007 roku możemy nabyć w salonach wersje E90 (sedan) E92 coupe oraz E93 convertible, w których po raz pierwszy zamontowano silnik V8. Seria E9X doczekała się kilku limitowanych edycji np. takich jak GTS, CRT, czy DTM.
    9 lipca 2013, 17:47 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Vignale 500 Gamine – czyli kabriolet na bazie Fiat-a 500
    Czyli kabriolet na bazie Fiat-a 500
    9 lipca 2013, 14:42 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mikrus Kabriolet – W źródle jest stary artykuł z onetu, odnośnie odnalezieniu Mikrusa Kabriolet
    W źródle jest stary artykuł z onetu, odnośnie odnalezieniu Mikrusa Kabriolet
    Zniszczony klasyk – Škoda Octavia z lat '60 przerobiona na kabriolet. Była do sprzedania ponad 3 lata temu na allegro.pl. Zwróćcie uwagę na ogromną ilość policyjnych Polonezów w tle.
    Škoda Octavia z lat '60 przerobiona na kabriolet. Była do sprzedania ponad 3 lata temu na allegro.pl. Zwróćcie uwagę na ogromną ilość policyjnych Polonezów w tle.
    1 lipca 2013, 23:20 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CHEVROLET CAMARO – Pierwsze Camaro zostały oparte na platformie wówczas nowo opracowanego Chevrolet Nova z 1966 roku. Była to uniwersalna płyta  podłogowa stosowana do budowy kilku modeli. Od początku, Camaro można zamawiać jako coupe lub kabriolet. Auto miało walczyć z Fordem Mustangiem. Wykaz wyposażenia zawiera około 80 opcji, trzy główne pakiety i kilka silników. Oprócz modelu RS, wersja SS cieszyła się dużym zainteresowaniem. W grudniu 1966 roku Chevrolet stworzył jeden z najbardziej znanych oznaczeń tego modelu -  Z28. Początkowo wersja nie spotkała się z dużym zainteresowaniem. W1967 roku sprzedano tylko 609 sztuk. Pakiet zawierał specjalny, wzmocniony 4,9-litrowy silnik V8, hamulce tarczowe z przodu, sportowe zawieszenie oraz 4-biegową skrzynię biegów firmy Muncie. Podawana fabrycznie moc silnika 290 koni mechanicznych nie była imponująca jednak późniejsze pomiary pokazały, że jednostki są o wiele mocniejsze i uzyskują od 360 do 400 KM. Z-28 jest dosyć trudnym w eksploatacji autem. Popularność Camaro wzrosła gwałtownie po tym jak stał się samochodem bezpieczeństwa na wyścigu Indianapolis 500.
W 1968 roku wersji Z28  sprzedano w ilości 7199 sztuk.Rok później model został nieco zmodernizowany. Nowością był 7-litrowy silnik V8 o mocy 425 KM. Pierwsze samochody z tą jednostką napędową były przebudowane przez dilerów. Silniki były dostarczane w osobnych, drewnianych skrzynkach.
    Pierwsze Camaro zostały oparte na platformie wówczas nowo opracowanego Chevrolet Nova z 1966 roku. Była to uniwersalna płyta podłogowa stosowana do budowy kilku modeli. Od początku, Camaro można zamawiać jako coupe lub kabriolet. Auto miało walczyć z Fordem Mustangiem. Wykaz wyposażenia zawiera około 80 opcji, trzy główne pakiety i kilka silników. Oprócz modelu RS, wersja SS cieszyła się dużym zainteresowaniem. W grudniu 1966 roku Chevrolet stworzył jeden z najbardziej znanych oznaczeń tego modelu - Z28. Początkowo wersja nie spotkała się z dużym zainteresowaniem. W1967 roku sprzedano tylko 609 sztuk. Pakiet zawierał specjalny, wzmocniony 4,9-litrowy silnik V8, hamulce tarczowe z przodu, sportowe zawieszenie oraz 4-biegową skrzynię biegów firmy Muncie. Podawana fabrycznie moc silnika 290 koni mechanicznych nie była imponująca jednak późniejsze pomiary pokazały, że jednostki są o wiele mocniejsze i uzyskują od 360 do 400 KM. Z-28 jest dosyć trudnym w eksploatacji autem. Popularność Camaro wzrosła gwałtownie po tym jak stał się samochodem bezpieczeństwa na wyścigu Indianapolis 500.
    W 1968 roku wersji Z28 sprzedano w ilości 7199 sztuk.Rok później model został nieco zmodernizowany. Nowością był 7-litrowy silnik V8 o mocy 425 KM. Pierwsze samochody z tą jednostką napędową były przebudowane przez dilerów. Silniki były dostarczane w osobnych, drewnianych skrzynkach.
    22 czerwca 2013, 13:00 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
       Najlepszy samochód na lato? Oczywiście kabriolet –
    21 czerwca 2013, 14:34 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FIAT 126p – Mój fiat 126p. Mam 16 lat miałem okazje kupić malucha. Moim zdaniem nie jest zły, lecz dużo mam pracy przy nim. Wszytko robię sam. Jak widać jakiś postęp jest. Planuję go odrestaurować, lecz nie mam pomysłu czy tak jak jest klasyczne, czy pokombinować i zrobić kabriolet? A co do silnika zostawić seryjny, czy inny polecacie? Jak chcecie powrzucam więcej zdjęć. Pozdrawiam wszystkich.
    Mój fiat 126p. Mam 16 lat miałem okazje kupić malucha. Moim zdaniem nie jest zły, lecz dużo mam pracy przy nim. Wszytko robię sam. Jak widać jakiś postęp jest. Planuję go odrestaurować, lecz nie mam pomysłu czy tak jak jest klasyczne, czy pokombinować i zrobić kabriolet? A co do silnika zostawić seryjny, czy inny polecacie? Jak chcecie powrzucam więcej zdjęć. Pozdrawiam wszystkich.
    11 czerwca 2013, 21:09 przez recus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    Źródło:

    własne

    Fiat 126 Cabrio (Bosmal) – Najmłodszym prototypem (który, wkrótce po powstaniu przeszedł do historii i stał się muzealnym eksponatem) jest Fiat 126 el w wersji kabriolet. OBR już wcześniej wykonywał auta bez dachu (na bazie wersji FL, produkowany od 1991 do 1995, dopuszczony do ruchu, wyprodukowano 507 sztuk), więc gdy Fiat zaczął produkcję modelu el, przygotowano też nowy kabriolet. W Unii Europejskiej zaczęły jednak obowiązywać zaostrzone normy hałasu, których ten samochód nie mógł już spełnić.
    Najmłodszym prototypem (który, wkrótce po powstaniu przeszedł do historii i stał się muzealnym eksponatem) jest Fiat 126 el w wersji kabriolet. OBR już wcześniej wykonywał auta bez dachu (na bazie wersji FL, produkowany od 1991 do 1995, dopuszczony do ruchu, wyprodukowano 507 sztuk), więc gdy Fiat zaczął produkcję modelu el, przygotowano też nowy kabriolet. W Unii Europejskiej zaczęły jednak obowiązywać zaostrzone normy hałasu, których ten samochód nie mógł już spełnić.
    9 czerwca 2013, 20:16 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Triumph Stag – Triumph Stag - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1970-1977. Dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet z zakładanym dachem. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 2997 cm³, z pojedynczym wałkiem rozrządu. Moc maksymalna wynosiła 108 kW, a moment maksymalny 230 Nm. Posiadał 4-biegową ręczną skrzynię biegów, ważył 1270 kg i spalał 12,8 l/100 km. Największa prędkość wynosiła 189 km/h. Auto miało niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu.

Więcej ciekawostek w źródle
    Triumph Stag - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1970-1977. Dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet z zakładanym dachem. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 2997 cm³, z pojedynczym wałkiem rozrządu. Moc maksymalna wynosiła 108 kW, a moment maksymalny 230 Nm. Posiadał 4-biegową ręczną skrzynię biegów, ważył 1270 kg i spalał 12,8 l/100 km. Największa prędkość wynosiła 189 km/h. Auto miało niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu.

    Więcej ciekawostek w źródle