Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Chevrolet K10 –
    17 października 2019, 23:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet K10 –
    23 listopada 2018, 2:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Micra March k10 SS – Klasyk niskiej wartości
    Klasyk niskiej wartości
    24 listopada 2016, 19:34 przez wojciech96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja pszczółka Nissan Micra k10 – Moja micra po wiosennym czyszczeniu i przymiarce alusków.
    Moja micra po wiosennym czyszczeniu i przymiarce alusków.
    28 marca 2015, 10:05 przez NissanMicrak10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Nissan Micra k10 – Moje pierwsze autko Nissan micra k10 1.0 LPG. Prezent na 18-naste urodziny od taty może wizualnie nie powala na kolana ale 171tyś przebiegu jak na auto z 1991 roku to nie dużo. Pozdrawiam motokillerów
    Moje pierwsze autko Nissan micra k10 1.0 LPG. Prezent na 18-naste urodziny od taty może wizualnie nie powala na kolana ale 171tyś przebiegu jak na auto z 1991 roku to nie dużo. Pozdrawiam motokillerów
    17 marca 2014, 17:10 przez NissanMicrak10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: Własne
    Suzuki GSX-R 1000 K10 – Silnik: R4
    Pojemność silnika: 999 cm³
    Moc maksymalna: 185 KM/11500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 117 Nm/10000 obr/min
    Prędkość maksymalna: ok.300 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s
Jak na razie marzenie mam nadzieję, że się spełni. Na razie trzeba wyczekiwać wiosny!
    Silnik: R4
    Pojemność silnika: 999 cm³
    Moc maksymalna: 185 KM/11500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 117 Nm/10000 obr/min
    Prędkość maksymalna: ok.300 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s
    Jak na razie marzenie mam nadzieję, że się spełni. Na razie trzeba wyczekiwać wiosny!
    11 grudnia 2013, 17:57 przez marcinek080 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Madhouse Suzuki Fronte Coupe. – To było zwykłe miejskie autko, produkowane w pierwszej połowie lat 70. Jednak kilka lat temu zostało przerobione na potrzeby wyścigów. Posiada nowy silnik K10 o mocy 120 KM, niby niewiele, ale masa samochodu to jedynie około 600 kg, dzięki temu, samochód ma stosunek mocy do masy jak Renault Megane RS 265 KM, Subaru Impreza WRX STI 300 KM czy też BMW E82 306 KM. Pozostałe modyfikacje: turbosprężarka RHF4, ECU Halfway, zmieniony układ wydechowy, klocki hamulcowe Endless, felgi Panasport. Centralna pozycja kierowcy oczywiście również jest efektem modyfikacji. Suzuki Fronte Coupe seryjnie posiada napęd na tył i silnik umieszczony z tyłu.
    To było zwykłe miejskie autko, produkowane w pierwszej połowie lat 70. Jednak kilka lat temu zostało przerobione na potrzeby wyścigów. Posiada nowy silnik K10 o mocy 120 KM, niby niewiele, ale masa samochodu to jedynie około 600 kg, dzięki temu, samochód ma stosunek mocy do masy jak Renault Megane RS 265 KM, Subaru Impreza WRX STI 300 KM czy też BMW E82 306 KM. Pozostałe modyfikacje: turbosprężarka RHF4, ECU Halfway, zmieniony układ wydechowy, klocki hamulcowe Endless, felgi Panasport. Centralna pozycja kierowcy oczywiście również jest efektem modyfikacji. Suzuki Fronte Coupe seryjnie posiada napęd na tył i silnik umieszczony z tyłu.
    14 kwietnia 2013, 14:26 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1