Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Alfa Romeo 156 sportwagon – Co sądzicie o takim aucie muszę kupić coś rodzinnego i spodobała mi się ta Alfa po 2004 roku w 1,9 JTD, ma ktoś może coś takiego?
    Co sądzicie o takim aucie muszę kupić coś rodzinnego i spodobała mi się ta Alfa po 2004 roku w 1,9 JTD, ma ktoś może coś takiego?
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150KM – Czy nadaje się na pierwszy samochód.
    Czy nadaje się na pierwszy samochód.
    Tak Tak to jest tylko Alfa przewijaj dalej – Alficzka w zime z niezawodnym JTD
Auto po drobnym modyfikacjach
    Alficzka w zime z niezawodnym JTD
    Auto po drobnym modyfikacjach
    2 lutego 2014, 10:15 przez adrianol96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Alfa Romeo GT – Interesuje mnie wasza opinia na temat tego modelu Alfy. Głównie silnik 1.9 JTD 150km oraz 2.0 JTS. Koszty utrzymania, eksploatacja,spalanie,awaryjność. Z góry dziękuje.
    Interesuje mnie wasza opinia na temat tego modelu Alfy. Głównie silnik 1.9 JTD 150km oraz 2.0 JTS. Koszty utrzymania, eksploatacja,spalanie,awaryjność. Z góry dziękuje.
    13 stycznia 2014, 23:54 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Alfa Romeo GT - jak to jest na prawdę? – Witam. Od długiego czasu planuję zakup auta.Myślałem nad Alfą. Każdy kogo pytam mówi, że jest to strata czasu i pieniędzy. Zatem kto posiada Alfę Romeo GT lub 147 z silnikiem diesla 1,9 JTD 150PS? Poradź i bądź szczery, proszę. Chodzi tu jedynie o awaryjność tych aut. To że są wyjątkowe i świetnie się prowadzą wiem.
    Witam. Od długiego czasu planuję zakup auta.Myślałem nad Alfą. Każdy kogo pytam mówi, że jest to strata czasu i pieniędzy. Zatem kto posiada Alfę Romeo GT lub 147 z silnikiem diesla 1,9 JTD 150PS? Poradź i bądź szczery, proszę. Chodzi tu jedynie o awaryjność tych aut. To że są wyjątkowe i świetnie się prowadzą wiem.
    6 stycznia 2014, 16:53 przez smokgda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Moja Alfa – Moja ALfa Romeo 147 1,9 JTD 16v 150Km.
    Moja ALfa Romeo 147 1,9 JTD 16v 150Km.
    27 grudnia 2013, 16:47 przez Boruc_b (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Przykazania kierowcy diesla – 1) Nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu niźli czteropaka zapas na tylnym siedzeniu.
2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz – wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.
3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.
4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.
5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz – wtedy dodatków nie potrzebujesz.
6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m
7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.
8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.
9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim „mechaniku”.
10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.
Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …
Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.
    1) Nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu niźli czteropaka zapas na tylnym siedzeniu.
    2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz – wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.
    3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.
    4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.
    5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz – wtedy dodatków nie potrzebujesz.
    6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m
    7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.
    8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.
    9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim „mechaniku”.
    10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.
    Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …
    Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.
    2 listopada 2013, 11:58 przez moto1274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii jak wszyscy to i ja – Po długich poszukiwaniach wreszcie zakupiłem, moje marzenie czyli alfę romeo 147 fl 1.9 jtd'm, nie jest idealna, prace trwają ale przynajmniej w najbogatszej wersji wyposażenia, poza skórami których sam nie chciałem.
    Po długich poszukiwaniach wreszcie zakupiłem, moje marzenie czyli alfę romeo 147 fl 1.9 jtd'm, nie jest idealna, prace trwają ale przynajmniej w najbogatszej wersji wyposażenia, poza skórami których sam nie chciałem.
    16 października 2013, 16:36 przez Jose93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Dat ass – Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    8 października 2013, 22:00 przez kaczy1645 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    147 jtd Tor Kielce – Tor Kielce Alfaholicy pod okiem SJS
    Tor Kielce Alfaholicy pod okiem SJS
    12 września 2013, 11:16 przez ~Socik | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    ForzaItalia.pl