Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 173 takie materiały
    Subaru Impreza WRX Type RA STI – To prawdziwy rarytas dla wszystkich fanów Subaru. Impreza WRX Type RA STI została wyprodukowana pod koniec lat 90 w limitowanej do 555 egzemplarzy edycji, przeznaczonej na rynek japoński. Ta na zdięciu to numer 461 i znajduję się w Polsce.
    To prawdziwy rarytas dla wszystkich fanów Subaru. Impreza WRX Type RA STI została wyprodukowana pod koniec lat 90 w limitowanej do 555 egzemplarzy edycji, przeznaczonej na rynek japoński. Ta na zdięciu to numer 461 i znajduję się w Polsce.
    Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo) – 30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    5-cylindrowy silnik Hondy - G25A – W latach 1989-1998, Honda produkowała 5-cylindrowe silniki oraz sprzedawała z nimi samochody takie jak Inspire, Vigor czy Saber. Modele te nigdy nie były sprzedawane w Europie, Amerykanie mieli je dostępne wyłącznie jako Acura Vigor i TL, natomiast zdecydowana większość modeli była na rynek Japoński. Dzisiaj te silniki i samochody, są już białymi krukami oraz rarytasami. Jeśli ktoś chciałby poczytać więcej, reszta informacji, zdjęć i filmów, dostępna jest po kliknięciu w adres poniżej.
    W latach 1989-1998, Honda produkowała 5-cylindrowe silniki oraz sprzedawała z nimi samochody takie jak Inspire, Vigor czy Saber. Modele te nigdy nie były sprzedawane w Europie, Amerykanie mieli je dostępne wyłącznie jako Acura Vigor i TL, natomiast zdecydowana większość modeli była na rynek Japoński. Dzisiaj te silniki i samochody, są już białymi krukami oraz rarytasami. Jeśli ktoś chciałby poczytać więcej, reszta informacji, zdjęć i filmów, dostępna jest po kliknięciu w adres poniżej.
    Ujęcia z japońskich gór, w których narodził się drift i pozostania tam zapewne do końca.
    24 grudnia 2014, 22:30 przez ~NaIbizie | Do ulubionych | Skomentuj