Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 173 takie materiały
    Japoński parking –
    24 marca 2016, 21:44 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zapraszamy do oglądania
    Toyota 86GRMN – Limitowana wersja Toyoty GT86 na rynek Japoński.
Obniżona o 45kg masa, moc 216KM i szereg zmian w zawieszeniu oraz ukłądzie hamulcowym przyczyniły się do stworzenia najlepiej jeżdżącej wersji małego Japońskiego sportowca.
Niestety zostanie wyprodukowanych tylko 100 sztuk.
    Limitowana wersja Toyoty GT86 na rynek Japoński.
    Obniżona o 45kg masa, moc 216KM i szereg zmian w zawieszeniu oraz ukłądzie hamulcowym przyczyniły się do stworzenia najlepiej jeżdżącej wersji małego Japońskiego sportowca.
    Niestety zostanie wyprodukowanych tylko 100 sztuk.
    29 grudnia 2015, 18:33 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    autokult.pl

    NSX – Najseksowniejszy Japoński samochód?
    Najseksowniejszy Japoński samochód?
    27 grudnia 2015, 10:44 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    RayTran Photography

    Toyota Corona T40 1968 – Toyota Corona T40 była jednym z pierwszych modeli marki sprzedawanym w Europie. Ten niezwykły sedan był doskonałym ambasadorem japońskiej motoryzacji w Europie, powyższy egzemplarz zaś już od początku lat 70-tych jeździ po polskich drogach, służąc początkowo w kręgach dyplomatycznych. To trzecia generacja modelu, solidnie zaprojektowana i precyzyjnie wykonana. Wersja Deluxe była najwyższą z trzech dostępnych serii wyposażeniowych. Wśród dodatków można odnaleźć radio, dwie prędkości pracy wycieraczek i ogrzewaną tylną szybę. Wśród stylistycznych dodatków – wlew paliwa ukryty pod tylną rejestracją. 75-konny silnik OHV był większym z dostępnych i dzięki masie własnej poniżej 1 tony zapewniał niezłe osiągi. To niebanalny japoński klasyk wyróżniający się idealnym stanem i ciekawą historią.
    Toyota Corona T40 była jednym z pierwszych modeli marki sprzedawanym w Europie. Ten niezwykły sedan był doskonałym ambasadorem japońskiej motoryzacji w Europie, powyższy egzemplarz zaś już od początku lat 70-tych jeździ po polskich drogach, służąc początkowo w kręgach dyplomatycznych. To trzecia generacja modelu, solidnie zaprojektowana i precyzyjnie wykonana. Wersja Deluxe była najwyższą z trzech dostępnych serii wyposażeniowych. Wśród dodatków można odnaleźć radio, dwie prędkości pracy wycieraczek i ogrzewaną tylną szybę. Wśród stylistycznych dodatków – wlew paliwa ukryty pod tylną rejestracją. 75-konny silnik OHV był większym z dostępnych i dzięki masie własnej poniżej 1 tony zapewniał niezłe osiągi. To niebanalny japoński klasyk wyróżniający się idealnym stanem i ciekawą historią.
    20 listopada 2015, 6:29 przez vanos320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda Accord EURO - R – VI gen.  (CL1) Accorda Type-R na rynek Japoński.
    VI gen. (CL1) Accorda Type-R na rynek Japoński.