Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 173 takie materiały
    JDM Honda Torneo – Produkowana w latach 1997-2002 i przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Dwie topowe wersje, to Euro R czyli wolnossący silnik H22A VTEC 2.2L o mocy 220 KM oraz SiR-T czyli wolnossący F20B VTEC 2.0L o mocy 200 KM. Ciekawostka: inne słabsze wersje z automatyczną skrzynią biegów, wychodziły też w wersjach z napędem na cztery koła.
    Produkowana w latach 1997-2002 i przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Dwie topowe wersje, to Euro R czyli wolnossący silnik H22A VTEC 2.2L o mocy 220 KM oraz SiR-T czyli wolnossący F20B VTEC 2.0L o mocy 200 KM. Ciekawostka: inne słabsze wersje z automatyczną skrzynią biegów, wychodziły też w wersjach z napędem na cztery koła.
    Nissan Skyline RS-X (DR30) – W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    Nocny Jastrząb – Japoński oddział BMW pochwalił się nową, limitowaną edycją modelu M5. Powstanie zaledwie dziesięć egzemplarzy auta z dopiskiem Nighthawk.
Ktoś marzy o takiej?
    Japoński oddział BMW pochwalił się nową, limitowaną edycją modelu M5. Powstanie zaledwie dziesięć egzemplarzy auta z dopiskiem Nighthawk.
    Ktoś marzy o takiej?
    12 lipca 2013, 15:41 przez trustme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki Fronte (LC10) – Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś. 
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg. 
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś.
    Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
    W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Mazda Savanna RX-7 – Pierwsza generacja RX-7 z lat 1978-1985. Najmocniejsza wersja wyszła na rynek japoński w 1983 r., Turbo GT-X, czyli silnik Wankla 1.2L turbo, 165 KM, prędkość maksymalna 221 km/h, masa około 1050 kg.
    Pierwsza generacja RX-7 z lat 1978-1985. Najmocniejsza wersja wyszła na rynek japoński w 1983 r., Turbo GT-X, czyli silnik Wankla 1.2L turbo, 165 KM, prędkość maksymalna 221 km/h, masa około 1050 kg.
    Mitsubishi Eclipse GS-X – mało ich tutaj widzę, a to też dość kultowy japoński samochód
    Mało ich tutaj widzę, a to też dość kultowy japoński samochód
    3 maja 2013, 13:08 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Japoński klasyk –
    3 maja 2013, 18:23 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    No to kto wie co to za samochód? – Podpowiadam, że Japoński.
    Podpowiadam, że Japoński.
    19 kwietnia 2013, 7:17 przez theandi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Niektórzy ludzie są porządnie szurnięci – tutaj mowa akurat o ludziach z firmy Chromjuwelen w Niemczech. Wsadzili oni 2JZ do Pontiaca LeMans (wiem, że to raczej nie wygląda, jak 2JZ, ale zaręczam was, ze to na pewno serduszko z Supry, czyli 2JZ).
Europejczycy wsadzili do amerykańskiego auta japoński silnik. Świat oszalał!
    Tutaj mowa akurat o ludziach z firmy Chromjuwelen w Niemczech. Wsadzili oni 2JZ do Pontiaca LeMans (wiem, że to raczej nie wygląda, jak 2JZ, ale zaręczam was, ze to na pewno serduszko z Supry, czyli 2JZ).
    Europejczycy wsadzili do amerykańskiego auta japoński silnik. Świat oszalał!
    16 kwietnia 2013, 20:33 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Subaru WRX concept – Legenda Subaru Imprezy w odmianie WRX czy WRX STi nigdy nie przeminie, jednak japoński producent szykuje drobne zmiany w koncepcji szybkiego sedana. WRX będzie od teraz osobnym modelem, a jego debiut przewiduje się na przyszły rok.
    Legenda Subaru Imprezy w odmianie WRX czy WRX STi nigdy nie przeminie, jednak japoński producent szykuje drobne zmiany w koncepcji szybkiego sedana. WRX będzie od teraz osobnym modelem, a jego debiut przewiduje się na przyszły rok.
    28 marca 2013, 20:09 przez FAZZY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)