Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 125 takich materiałów
    Poznaj Porsche 906, które pojawiło się w Japonii na ich najważniejszym sportowym wydarzenie Gran Prix Japan i upokorzyło Nissana oraz Prince przy swojej własnej publiczność. To sprawiło że Nissan wziął się do roboty i ostatecznie stworzyli słynną… wszystkiego dowiesz się z tego odcinka, który jak zawsze będzie. Z innej Perspektywy.
    19 listopada 2023, 4:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CRX Del Sol – Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    15 kwietnia 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 maja 2021, 23:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Średniej wielkości SUV produkowany przez japońską firmę Isuzu. Sprzedawany był też jako Isuzu Amigo, Isuzu MU Wizard, Isuzu Cameo (Tajlandia), Isuzu Rodeo, Isuzu Vega (Tajlandia), Chevrolet Frontera, Chevrolet Rodeo, Holden Frontera, Honda Jazz (Japonia), Honda Passport, Opel Frontera, Vauxhall Frontera i Landwind X6.
    27 marca 2019, 22:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Który z japońskich producentów wytwarza najwięcej motocykli? – Honda została największym producentem motocykli w Japonii, gdy tylko uruchomiła produkcję w roku 1955 - i pozostała nim do dziś. Hondy były także pierwszymi japońskimi motocyklami eksportowanymi do USA, już od roku 1960.
    Honda została największym producentem motocykli w Japonii, gdy tylko uruchomiła produkcję w roku 1955 - i pozostała nim do dziś. Hondy były także pierwszymi japońskimi motocyklami eksportowanymi do USA, już od roku 1960.
    Toyota to największy japoński producent samochodów. Która firma jest druga - pod względem ilości wyprodukowanych aut? – Nissan. W roku 2016 Nissan wyprodukował 5,5 miliona samochodów i był na szóstym miejscu w świecie. Wyprzedziły go G.M., Volkswagen, Toyota, Hyundai/Kia i Ford.
    Nissan. W roku 2016 Nissan wyprodukował 5,5 miliona samochodów i był na szóstym miejscu w świecie. Wyprzedziły go G.M., Volkswagen, Toyota, Hyundai/Kia i Ford.
    Top Gun – Kawasaki GPZ 900R, znany głównie z filmu Top Gun. 
Świetna maszyna, idealne odzwierciedlenie tego, co działo się w Japonii w latach 80'. 
Gdybym mógł mieć garaż z kilkoma wymarzonymi motocyklami, ten byłby jednym z nich!

Fotka pochodzi z Retro Motor Show w Poznaniu, ze stoiska Giełdy Klasyków. Na pierwszym planie Esprit
    Kawasaki GPZ 900R, znany głównie z filmu Top Gun.
    Świetna maszyna, idealne odzwierciedlenie tego, co działo się w Japonii w latach 80'.
    Gdybym mógł mieć garaż z kilkoma wymarzonymi motocyklami, ten byłby jednym z nich!

    Fotka pochodzi z Retro Motor Show w Poznaniu, ze stoiska Giełdy Klasyków. Na pierwszym planie Esprit
    19 marca 2018, 23:47 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Retro Motor Show Poznań, 2017