Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Iveco Eurostar 380KM – Ciągnik którym mój dziadek jeździł od 1995 do 2002 roku później przesiadł się na Volvo FH12 420KM z 97r. Z tą cysterną dziadek jeździł z browaru Namysłów do Wrocławia. Zdjęcie pochodzi z około 2001 roku, trochę pobrudzone za co przepraszam.
    Ciągnik którym mój dziadek jeździł od 1995 do 2002 roku później przesiadł się na Volvo FH12 420KM z 97r. Z tą cysterną dziadek jeździł z browaru Namysłów do Wrocławia. Zdjęcie pochodzi z około 2001 roku, trochę pobrudzone za co przepraszam.
    20 stycznia 2015, 16:49 przez StrazaKK122 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Iveco Powerstar 4x4 Dakar Pro –
    1 października 2014, 2:06 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Iveco cz 2 – Zerwana śruba od prowadnika zacisku spowodowała, że szurał zacisk o felgę koła i tak starł.
    Zerwana śruba od prowadnika zacisku spowodowała, że szurał zacisk o felgę koła i tak starł.
    29 września 2014, 18:28 przez komarenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało tu tego typu aut – Mój Iveco przez trzy tygodnie staje się moim domem, za to daje mi niesamowite widoki. Alpy.
    Mój Iveco przez trzy tygodnie staje się moim domem, za to daje mi niesamowite widoki. Alpy.
    20 lipca 2014, 10:19 przez triko88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Seria: "Samochody strażackie " – Iveco Stralis GBAM 25/32 z JRG3 Kraków.
    Iveco Stralis GBAM 25/32 z JRG3 Kraków.
    Mistrzowie WRC-1988, 1989 Massimo "Miki" Biasion – Massimo "Miki" Biasion (ur. 7 stycznia 1958 w Bassano del Grappa) – włoski kierowca wyścigowy, dwukrotny rajdowy mistrz świata.

Pierwsze rajdowe sukcesy zaczął odnosić na początku lat 80. XX wieku, zdobywając w 1983 r. tytuły mistrza Europy oraz mistrza Włoch (jadąc samochodem Lancia Rally 037). W 1986 r. po raz pierwszy zwyciężył w eliminacji mistrzostw świata (w Rajdzie Argentyny, samochodem Lancia Delta S4). Do 1993 r. na podium rajdów WRC stanął 40 razy, w tym 17 razy na najwyższym stopniu.

Najlepszymi sezonami w karierze Massimo Biasiona były lata 1988 i 1989, w których zdobył tytuły mistrza świata. W 1987 r. w końcowej klasyfikacji zajął II miejsce (za Juha Kankkunenem), natomiast w latach 1990 - 1993 czterokrotnie z rzędu kończył mistrzostwa świata na IV miejscach.

W 1998 i 1999 r. w samochodzie Iveco dwukrotnie zwyciężył w mistrzostwach świata samochodów ciężarowych (ang. World Truck Championship).
    Massimo "Miki" Biasion (ur. 7 stycznia 1958 w Bassano del Grappa) – włoski kierowca wyścigowy, dwukrotny rajdowy mistrz świata.

    Pierwsze rajdowe sukcesy zaczął odnosić na początku lat 80. XX wieku, zdobywając w 1983 r. tytuły mistrza Europy oraz mistrza Włoch (jadąc samochodem Lancia Rally 037). W 1986 r. po raz pierwszy zwyciężył w eliminacji mistrzostw świata (w Rajdzie Argentyny, samochodem Lancia Delta S4). Do 1993 r. na podium rajdów WRC stanął 40 razy, w tym 17 razy na najwyższym stopniu.

    Najlepszymi sezonami w karierze Massimo Biasiona były lata 1988 i 1989, w których zdobył tytuły mistrza świata. W 1987 r. w końcowej klasyfikacji zajął II miejsce (za Juha Kankkunenem), natomiast w latach 1990 - 1993 czterokrotnie z rzędu kończył mistrzostwa świata na IV miejscach.

    W 1998 i 1999 r. w samochodzie Iveco dwukrotnie zwyciężył w mistrzostwach świata samochodów ciężarowych (ang. World Truck Championship).
    18 kwietnia 2014, 19:15 przez mibar4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Duży też tak potrafi jak mały
    2 kwietnia 2014, 22:02 przez donroberto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Z racji, że mało tu tego – Iveco mojego taty
    Iveco mojego taty
    18 marca 2014, 23:06 przez ~Worson | Do ulubionych | Skomentuj
    Iveco Strator to jedyny obecnie produkowany w Europie ciężki samochód ciężarowy typu "torpedo", to znaczy z kabiną za silnikiem. Po tym jak Scania w 2005 roku zakończyła produkcję serii T nie było w europie drugiego takiego modelu. W roku 2007 holenderska firma Charles Feijts Groep na targach w Amsterdamie zaprezentowała pierwszego Stratora. Iveco Strator jest podobnym modelem do Iveco Powerstar, którego pierwsza generacja produkowana jest w Australii od końca lat '90. Powerstar jest w dużej mierze oparty na podzespołach australijskich i amerykańskich producentów. Koszty transportu i ceł byłyby tak duże, że sprzedaż w europie nie byłaby opłacalna. Dlatego firma CFG zdecydowała się na modernizację modelu Stralis na wariant torpedo. Tak powstało Iveco Strator. Dzięki zastosowanym materiałom Strator jest jedynie o 200kg. cięższy od swojego bliźniaka. Jednak jego długość (130cm. więcej niż Stralis) wyklucza go z użytkowania w zestawie z typowej długości naczepami, pozostają cysterny, wywrotki oraz naczepy specjalistyczne. Mimo tych ograniczeń Strator zyskał sporą rzeszę fanów w Europie.
    3 lutego 2014, 13:57 przez brojek_88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj