Matiz to samochód osobowy, który został zaprojektowany dla Fiata przez włoskiego biuro projektowe Italdesign i zaprezentowany pod nazwą Lucciola. Produkowany w Polsce przez Daewoo-FSO Matiz do Europy on trafił dopiero w 1998 roku i został zaprezentowany na poznańskich targach pod nazwą "D'arts". Samochód odniósł ogromny sukces - jak małe kompakowe miejskie auto.
Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2005–2010. Pojazd po raz pierwszy zaprezentowano jako samochód koncepcyjny w 2002 roku. Wiosną 2005 roku zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie wersję seryjną pojazdu, który został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro z firmy Italdesign. Pojazd produkowany był w fabryce firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese koło Turynu na zlecenie firmy Alfa Romeo. Paletę silnikową początkowo stanowiły dwie benzynowe jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa: 2.2 JTS o mocy 185 KM, i 3.2 JTS o mocy 260 KM. Najmocniejsza wersja silnikowa występowała jedynie z napędem na obie osie – jako wersja Q4, która posiadała silnik V6 o pojemności 3,2 l, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 244 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 6,8 sekund. Planowano wytwarzanie do 20 tys. sztuk modeli Brera rocznie. Najwyższy poziom produkcji Brery zanotowano w 2006 roku, gdy powstało 8248 sztuk. W 2010 roku zakończono produkcję modelu przy ilości 21786 wyprodukowanych egzemplarzy.
Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Lancia w latach 1979-1999. Delta została po raz pierwszy zaprezentowana w 1979 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Pojazd został zaprojektowany przez studio stylistyczne Italdesign, które nadzorował Giorgetto Giugiaro. 1,3 i 1,5 l pochodzącymi z Fiata Ritmo. Ww 1987 roku zaprezentowano ulepszoną wersją modelu z napędem na cztery koła - Delta Integrale. Auto otrzymało ten sam silnik co wersja 4x4, ale wzmocniony do 185 KM. W 1991 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione w której dokonano szeregu zmian mechanicznych oraz rozszerzono wyposażenie pojazdu. Do listy standardowego wyposażenia pojazdu dodano system ABS, a silnik zyskał katalizator dzięki któremu podniesiono moc pojazdu do 210 KM. W 1993 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione II. W stosunku do wersji Evoluzione z 1991 roku auto otrzymało wielopunktowy wtrysk paliwa firmy Magneti Marelli, nową sprężarkę Garrett oraz trójfunkcyjny katalizator. Moc pojazdu wzrosła do 215 KM.