Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    To chyba narusza jakieś przepisy p.poż ( Zlot Iskra MC Poland/Bralin) – "Ciekawe czy to serducho będzie pasować od tego potwora do naszej motopompy?"
    "Ciekawe czy to serducho będzie pasować od tego potwora do naszej motopompy?"
    17 września 2014, 18:19 przez lukasz319 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Sequence Studio S.C.

    Zlot Iskra MC Poland / Bralin – "A ognisko rozpalam tak"
    "A ognisko rozpalam tak"
    17 września 2014, 18:22 przez lukasz319 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Sequence Studio S.C.

    Seria motocykle i motorowery PRL: #3 Romet Ogar 200 – Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

Lata produkcji: 1983-1990

Ogar 200 - dane techniczne
-Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
-Typ silnika - Jawa 223
-Pojemność - 49,9 cm³
-Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
-Stopień sprężania - 1:9,5
-Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
-Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
-Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
-Instalacja elektryczna - 6V - 20W
-Świeca zapłonowa - F80 Iskra
-Masa w stanie suchym - 60 kg
-Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
-Pojemność zbiornika - 9 l
-Rezerwa - 2l
-Prędkość maksymalna - 50 km/h
    Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

    Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

    Lata produkcji: 1983-1990

    Ogar 200 - dane techniczne
    -Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
    -Typ silnika - Jawa 223
    -Pojemność - 49,9 cm³
    -Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
    -Stopień sprężania - 1:9,5
    -Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
    -Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
    -Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
    -Instalacja elektryczna - 6V - 20W
    -Świeca zapłonowa - F80 Iskra
    -Masa w stanie suchym - 60 kg
    -Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
    -Pojemność zbiornika - 9 l
    -Rezerwa - 2l
    -Prędkość maksymalna - 50 km/h
    19 kwietnia 2014, 19:39 przez Babcia_Irenka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    TS 11 Iskra – Samolot szkolno-treningowy, produkowany przez WSK "PZL Mielec". Używa go również polskie wojsko do szkolenia pilotów.
    Samolot szkolno-treningowy, produkowany przez WSK "PZL Mielec". Używa go również polskie wojsko do szkolenia pilotów.
    11 stycznia 2014, 17:51 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Metody Policji – Iskra w ogniu krytyki: wilgotność wypacza pomiary

Metody pracy polskiej policji drogowej od lat budzą oburzenie kierowców. Nie chodzi tu tylko o to, że mundurowi zajmują się głównie mierzeniem prędkości, ale też o to, jak i przy pomocy jakiego sprzętu wykonują swoją pracę. Najczęściej spotykanym ręcznym miernikiem prędkości jest Iskra. Problem w tym, że jego przydatność jesienią i zimą jest raczej nikła. To daje podstawy do odmowy przyjęcia mandatu.

Jak czytamy w instrukcji obsługi urządzenia, Iskra zachowuje swoje parametry pracy przy temperaturze od -20 do +50 stopni Celsjusza i wilgotności do 90 proc. Tymczasem drugi z tych parametrów jesienią i zimą, szczególnie nad ranem, bardzo często bywa wyższy.
    Iskra w ogniu krytyki: wilgotność wypacza pomiary

    Metody pracy polskiej policji drogowej od lat budzą oburzenie kierowców. Nie chodzi tu tylko o to, że mundurowi zajmują się głównie mierzeniem prędkości, ale też o to, jak i przy pomocy jakiego sprzętu wykonują swoją pracę. Najczęściej spotykanym ręcznym miernikiem prędkości jest Iskra. Problem w tym, że jego przydatność jesienią i zimą jest raczej nikła. To daje podstawy do odmowy przyjęcia mandatu.

    Jak czytamy w instrukcji obsługi urządzenia, Iskra zachowuje swoje parametry pracy przy temperaturze od -20 do +50 stopni Celsjusza i wilgotności do 90 proc. Tymczasem drugi z tych parametrów jesienią i zimą, szczególnie nad ranem, bardzo często bywa wyższy.
    14 grudnia 2013, 18:10 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Warto poruszyć tutaj ten temat, gdyż uważam, że lepiej być bardziej poinformowanym niż nie doinformowanym.
    4 grudnia 2013, 22:24 przez MagicMan1123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Czy stoisz czy jedziesz, nie ważne jest to – Iskra i tak pokaże sto
    Iskra i tak pokaże sto
    8 listopada 2013, 22:58 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Iskra 200 BR – Samolot szturmowo-rozpoznawczy, produkowany w Mielcu. Był wyposażony w bomby k.m 7,62 mm lub wyrzutnie pocisków rakietowych.
    Samolot szturmowo-rozpoznawczy, produkowany w Mielcu. Był wyposażony w bomby k.m 7,62 mm lub wyrzutnie pocisków rakietowych.
    3 października 2013, 20:13 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    M-72 1955r. – M-72 – radziecki motocykl ciężki o dużej zdolności pokonywania terenu, przystosowany do użytku w wojsku.

Prace nad motocyklem rozpoczęto w 1940 r. w moskiewskiej fabryce "Iskra". Do końca roku prototyp przeszedł wszystkie próby, a w 1941 r. rozpoczęto produkcję pojazdu w fabryce rowerów w Moskwie oraz Charkowie. Produkcję M-72 uruchomiono także w Gorkim w fabryce "Krasnaja Etna". Po ewakuacji fabryki z Moskwy do Irbitu w tym mieście powstała fabryka motocykli, która w 1942 r. dostarczyła wojsku 1587 motocykli M-72. Były one używane przez cały okres wojny w jednostkach Armii Radzieckiej. W wyposażeniu polskiej 1 Dywizji Piechoty motocykle M-72 znalazły się od początku jej formowania. Używane były w dwóch wariantach: z wózkiem bocznym (na którym często montowano rkm DP ) lub bez wózka. Stosowane były do transportu, łączności, w pododdziałach regulacji ruchu, a także przez oficerów łącznikowych. W pododdziałach rozpoznawczych np. w 1 sbrozp. (samodzielny batalion rozpoznawczy) 1 Armii WP, oraz w 2 bmot. (batalion motocyklowy) 2 Armii WP stosowane były również, jako pojazdy bojowe. W służbie przetrwały do czasów powojennych. 

Na zdjęciu przedstawiona maszyna z 1955r.  746 cm³. Moc 22–23KM
    M-72 – radziecki motocykl ciężki o dużej zdolności pokonywania terenu, przystosowany do użytku w wojsku.

    Prace nad motocyklem rozpoczęto w 1940 r. w moskiewskiej fabryce "Iskra". Do końca roku prototyp przeszedł wszystkie próby, a w 1941 r. rozpoczęto produkcję pojazdu w fabryce rowerów w Moskwie oraz Charkowie. Produkcję M-72 uruchomiono także w Gorkim w fabryce "Krasnaja Etna". Po ewakuacji fabryki z Moskwy do Irbitu w tym mieście powstała fabryka motocykli, która w 1942 r. dostarczyła wojsku 1587 motocykli M-72. Były one używane przez cały okres wojny w jednostkach Armii Radzieckiej. W wyposażeniu polskiej 1 Dywizji Piechoty motocykle M-72 znalazły się od początku jej formowania. Używane były w dwóch wariantach: z wózkiem bocznym (na którym często montowano rkm DP ) lub bez wózka. Stosowane były do transportu, łączności, w pododdziałach regulacji ruchu, a także przez oficerów łącznikowych. W pododdziałach rozpoznawczych np. w 1 sbrozp. (samodzielny batalion rozpoznawczy) 1 Armii WP, oraz w 2 bmot. (batalion motocyklowy) 2 Armii WP stosowane były również, jako pojazdy bojowe. W służbie przetrwały do czasów powojennych.

    Na zdjęciu przedstawiona maszyna z 1955r. 746 cm³. Moc 22–23KM
    15 marca 2013, 13:52 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.wild-sovietboxer.pl

    Poszła iskra Imprezce –
    29 lipca 2012, 10:36 przez milek06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj