Szukaj
Znalazłem 20 takich materiałów
Jak zagada robimy odbudowę! Zapraszam do obejrzenia i komentowania oraz subskrybowania! Pozdrawiam.
Iskra miała być następcą Junaka. Powstały trzy prototypy, lecz z projektem nowoczesnego jak na tamte czasy (1964) silnika nie zdążono. Powstały 2 prototypy z silnikiem MZ i jeden z betonowym odlewem, którego jest nam dane oglądać w Szczecinie - w Muzeum Techniki i Komunikacji. Bardzo prawdopodobne, że jest to ostatni zachowany egzemplarz - nigdzie nie znalazłem informacji o dwóch pozostałych.
Rozporządzenie w punkcie 10 ust. 1 par. 1 (Dz. U. Nr 225, poz. 1663 z 2007 r.) mówi, że konstrukcja i takiego przyrządu powinna zapewniać identyfikację pojazdu, którego prędkość jest kontrolowana. Mała precyzja Iskry-1 nie pozwala na jednoznaczne stwierdzenie, do którego auta przypisać badaną prędkość.
Dla kierowców oznacza to, że gdy zostaną zmierzeni radarem Iskra-1 w towarzystwie innych samochodów, nie trzeba przyjmować mandatu, bo jest duża szansa na wygranie sprawy przed sądem. Gorzej, gdy mandat już przyjęliśmy i chcemy go unieważnić. Wtedy będziemy musieli wytłumaczyć, dlaczego jednak przyjęliśmy ten mandat.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »