Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Exp2 udowadnia nam że już w latach 90 Honda dysponowała technologią która mogła ocalić dwusuwy.Prototypowy Silnik 250cc"AR" wykorzystywał proces spalania samoczynnego w dwusuwie do 3000obr/min powyżej mieszankę zapalała iskra. Na 1L paliwa mogliśmy pokonać dystans aż o 28% większy względem 250cc w czterosuwie.
    Bugatti Veyron: o nim już wiele powiedziano, ale... ta historia jest inna. Z tej dowiesz się o tym jak wielkie ambicje miał Ferdinand Piëch, bo nie dość że chciał więcej cylindrów, to potem... inżynierowie łapali się za głowę jak dowiedzieli się co mają stworzyć! Tej historii BUGATTI VEYRONA nie znasz, ponieważ jest opowiedziana: Z innej Perspektywy ;)
    4 września 2022, 20:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Został wyciągnięty z szopy jest w miarę kompletny, iskra jest ale czy zagada?
    Jak zagada robimy odbudowę! Zapraszam do obejrzenia i komentowania oraz subskrybowania! Pozdrawiam.
    17 maja 2020, 22:41 przez Fenix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Iskierka, czyli co nas ominęło... – SFM M14 Iskra - motocykl, który mógł zaistnieć, lecz nie było mu to dane.

Iskra miała być następcą Junaka. Powstały trzy prototypy, lecz z projektem nowoczesnego jak na tamte czasy (1964) silnika nie zdążono. Powstały 2 prototypy z silnikiem MZ i jeden z betonowym odlewem, którego jest nam dane oglądać w Szczecinie - w Muzeum Techniki i Komunikacji. Bardzo prawdopodobne, że jest to ostatni zachowany egzemplarz - nigdzie nie znalazłem informacji o dwóch pozostałych.
    SFM M14 Iskra - motocykl, który mógł zaistnieć, lecz nie było mu to dane.

    Iskra miała być następcą Junaka. Powstały trzy prototypy, lecz z projektem nowoczesnego jak na tamte czasy (1964) silnika nie zdążono. Powstały 2 prototypy z silnikiem MZ i jeden z betonowym odlewem, którego jest nam dane oglądać w Szczecinie - w Muzeum Techniki i Komunikacji. Bardzo prawdopodobne, że jest to ostatni zachowany egzemplarz - nigdzie nie znalazłem informacji o dwóch pozostałych.
    4 czerwca 2018, 23:48 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Muzeum Techniki i Komunikacji, Szczecin, 2018

    Dzisiaj z Emilem rozmawiamy o tym jak działa ISKRA i jak się od niej odwoływać.
    3 kwietnia 2016, 20:02 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    20 listopada 2015, 19:35 przez berton121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    M.in czy auto które stoi może jechać? W/g pomiaru iskry tak i to 44 km/h.
    10 czerwca 2015, 20:03 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dostałeś mandat na podstawie pomiaru radarem Iskra-1? – Sąd rejonowy w Siemianowicach Śląskich uznał, że rosyjski radar Iskra-1 – czyli popularna suszarka – nie spełnia wymogów stawianych przez Ministerstwo Gospodarki. Urządzenie działa prawidłowo wyłącznie wtedy, gdy na drodze znajduje się jeden samochód.

Rozporządzenie w punkcie 10 ust. 1 par. 1 (Dz. U. Nr 225, poz. 1663 z 2007 r.) mówi, że konstrukcja i takiego przyrządu powinna zapewniać identyfikację pojazdu, którego prędkość jest kontrolowana. Mała precyzja Iskry-1 nie pozwala na jednoznaczne stwierdzenie, do którego auta przypisać badaną prędkość.

Dla kierowców oznacza to, że gdy zostaną zmierzeni radarem Iskra-1 w towarzystwie innych samochodów, nie trzeba przyjmować mandatu, bo jest duża szansa na wygranie sprawy przed sądem. Gorzej, gdy mandat już przyjęliśmy i chcemy go unieważnić. Wtedy będziemy musieli wytłumaczyć, dlaczego jednak przyjęliśmy ten mandat.
    Sąd rejonowy w Siemianowicach Śląskich uznał, że rosyjski radar Iskra-1 – czyli popularna suszarka – nie spełnia wymogów stawianych przez Ministerstwo Gospodarki. Urządzenie działa prawidłowo wyłącznie wtedy, gdy na drodze znajduje się jeden samochód.

    Rozporządzenie w punkcie 10 ust. 1 par. 1 (Dz. U. Nr 225, poz. 1663 z 2007 r.) mówi, że konstrukcja i takiego przyrządu powinna zapewniać identyfikację pojazdu, którego prędkość jest kontrolowana. Mała precyzja Iskry-1 nie pozwala na jednoznaczne stwierdzenie, do którego auta przypisać badaną prędkość.

    Dla kierowców oznacza to, że gdy zostaną zmierzeni radarem Iskra-1 w towarzystwie innych samochodów, nie trzeba przyjmować mandatu, bo jest duża szansa na wygranie sprawy przed sądem. Gorzej, gdy mandat już przyjęliśmy i chcemy go unieważnić. Wtedy będziemy musieli wytłumaczyć, dlaczego jednak przyjęliśmy ten mandat.
    "Brama" wjazdowa Zlot Iskra MC Poland / Bralin – Komarek w pięknej scenerii stojący na baliku w wjeździe na plac zlotu.
    Komarek w pięknej scenerii stojący na baliku w wjeździe na plac zlotu.
    17 września 2014, 18:14 przez lukasz319 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Sequence Studio S.C.