Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Własne 4 koła – Witam. 
Oto mój Hothatch z lat 90. Niedoceniana w Polsce wersja GSi16V która biła na łopatki konkurenta - Golfa GTI. 
C20XE 150hp 2.0i 16v.
    Witam.
    Oto mój Hothatch z lat 90. Niedoceniana w Polsce wersja GSi16V która biła na łopatki konkurenta - Golfa GTI.
    C20XE 150hp 2.0i 16v.
    7 czerwca 2020, 21:28 przez Mlody23Opel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Wlasne

    Japońska dziewczyna – Iga, bo tak ją czasem nazywam skromne 1.5vvti zrobiony wydech i dolot i na razie 121 kucozordów
    Iga, bo tak ją czasem nazywam skromne 1.5vvti zrobiony wydech i dolot i na razie 121 kucozordów
    Www.instagram.com/motocamil94
    18 września 2018, 12:19 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/motocamil94

    MG ZR 160 – Kupując samochód szukałem takiego, który sprawia sporo frajdy, a przy tym jest stosunkowo tani i rzadki na Polskich ulicach - wszystkie te cechy spełnia MG ZR. Prezentowany model ZR160 wyróżnia się silnikiem o pojemności 1.8 litra, który dodatkowo wyposażono w system zmiennych faz rozrządu (VVC). Dysponuje on mocą 160km/174Nm, co przekłada się na niecałe 8s do 100km. Dodając nieco obniżone i utwardzone zawieszenie i kubełkowe fotele daje to sporo frajdy.
    Kupując samochód szukałem takiego, który sprawia sporo frajdy, a przy tym jest stosunkowo tani i rzadki na Polskich ulicach - wszystkie te cechy spełnia MG ZR. Prezentowany model ZR160 wyróżnia się silnikiem o pojemności 1.8 litra, który dodatkowo wyposażono w system zmiennych faz rozrządu (VVC). Dysponuje on mocą 160km/174Nm, co przekłada się na niecałe 8s do 100km. Dodając nieco obniżone i utwardzone zawieszenie i kubełkowe fotele daje to sporo frajdy.
    4 listopada 2017, 20:22 przez ~Szymon | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Szykuje się najszybszy Hothatch od renault –
    6 sierpnia 2016, 16:29 przez ~nodless89 | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Starlet Turbo R (EP71) – Trzecia generacja Starlet i jednocześnie pierwsza z doładowanym silnikiem (2E-TELU 1.3L, 110 KM, 150 Nm) oraz napędem na przód. Sprzedawana w latach 1984-1989. W drugiej połowie lat 80, był to bardzo popularny samochód w japońskich zawodach Gymkhana i Dirt Trial. Wersja z turbodoładowanym silnikiem dostępna była również w nadwoziu 5-drzwiowym.
    Trzecia generacja Starlet i jednocześnie pierwsza z doładowanym silnikiem (2E-TELU 1.3L, 110 KM, 150 Nm) oraz napędem na przód. Sprzedawana w latach 1984-1989. W drugiej połowie lat 80, był to bardzo popularny samochód w japońskich zawodach Gymkhana i Dirt Trial. Wersja z turbodoładowanym silnikiem dostępna była również w nadwoziu 5-drzwiowym.