Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    FSC Żuk A07 92r S-21 – Żuczek po remoncie  został przystosowany do dzisiejszych czasów gniazdka 230v, stoliki, 7 miejsc siedzących, oświetlenie robocze, każdy pasażer ma swoje światełko, nagłośnienie w systemie 9:1 hertz skrzynia basowa 1200w jbl kompletne wygłuszenie całego żuka.
    Żuczek po remoncie został przystosowany do dzisiejszych czasów gniazdka 230v, stoliki, 7 miejsc siedzących, oświetlenie robocze, każdy pasażer ma swoje światełko, nagłośnienie w systemie 9:1 hertz skrzynia basowa 1200w jbl kompletne wygłuszenie całego żuka.
    6 października 2015, 15:45 przez wolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: własne
    Opel Astra GTC – Na zdjęciu moja astra. Skromny silniczek 1.6. Obecnie tylko mam przyciemnione tylne boczne szyby. W planach mam przyciemnić tylną szybę, opuścić autko o 30-40mm, włożyć lepsze granie myślę nad Hertz'em, wzmacniacz bo seryjne radyjko ma za małą moc, wygłuszyć na pewno drzwi matami STP. Możliwe, że też zmienię koło na 17" oraz dodam malutką lotkę zamiast oryginalnej na klapie bagażnika. Zdjęcie zrobione lustrzanką i w programie został zrobiony efekt HDR.
    Na zdjęciu moja astra. Skromny silniczek 1.6. Obecnie tylko mam przyciemnione tylne boczne szyby. W planach mam przyciemnić tylną szybę, opuścić autko o 30-40mm, włożyć lepsze granie myślę nad Hertz'em, wzmacniacz bo seryjne radyjko ma za małą moc, wygłuszyć na pewno drzwi matami STP. Możliwe, że też zmienię koło na 17" oraz dodam malutką lotkę zamiast oryginalnej na klapie bagażnika. Zdjęcie zrobione lustrzanką i w programie został zrobiony efekt HDR.
    24 lutego 2015, 22:47 przez GrzesiekS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Ibiza TDI+ FL – Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    8 lutego 2015, 18:20 przez ~mariuszh89 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Moja Ibiza TDI  FL – Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    Raczej seria. AGR 90 + Wtryski ASV + program, cat out oraz odcięty EGR. Jakoś się odpycha. Audio JVC + wzmacniacz Alpine + skrzynia BOSS + 4 głośniki Hertz. Gra przyjemnie. W środku bez wielkich zmian. Gałka zmiany biegów z golfa IV GTI oraz kilka innych detali. Mam ją od ponad 5 lat, regularnie serwisowana, nigdy mnie nie zawiodła. Od roku używana sporadycznie, bo jeżdżę na tirach na międzynarodówce. W najbliższym czasie postaram się wrzucić zdjęcia mojej skakanki, o ile uda się zajechać nią na myjnię.
    8 lutego 2015, 18:17 przez ~mariuszh89 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.