Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 62 takie materiały
    Citroen C6 – Samochód osobowy klasy wyższej średniej produkowany pod francuską marką Citroen w latach 2005-2012. Od 2016 roku produkowany jest nowy model o tej nazwie na rynek chiński. C6 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 2005 roku, zastąpił on produkowanego w latach 1989-2000 Citroena XM. Auto wyposażone zostało w zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive 3+, jednak podobnie jak w C5 jest to układ trzeciej generacji. Posiada on 16 stopni tłumienia z trzema trybami pracy. Stylistycznie samochód bazuje na zaprezentowanym w 1999 roku samochodzie koncepcyjnym C6 Lignage. Zaprojektowano je jako alternatywę dla klasycznie stylizowanych limuzyn typu Audi A6 czy Mercedesa klasy E. Za projekt nadwozia odpowiada Jean-Pierre Ploué. Podobnie jak u jednego z poprzedników Citroena CX zastosowano wklęsłą tylną szybę. Ma to zapobiegać jej nadmiernemu brudzeniu się, a dzięki odpowiedniej aerodynamice pozwoliło to na nie montowanie tylnej wycieraczki. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było V6 HDi Biturbo o pojemności 3 l. Silnik ten wytwarza moc maksymalną 241 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu silnikowi C6 osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,4 s. Produkcja C6 została zakończona 19 grudnia 2012 roku. Łącznie powstało 23384 egzemplarzy.
    Samochód osobowy klasy wyższej średniej produkowany pod francuską marką Citroen w latach 2005-2012. Od 2016 roku produkowany jest nowy model o tej nazwie na rynek chiński. C6 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 2005 roku, zastąpił on produkowanego w latach 1989-2000 Citroena XM. Auto wyposażone zostało w zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive 3+, jednak podobnie jak w C5 jest to układ trzeciej generacji. Posiada on 16 stopni tłumienia z trzema trybami pracy. Stylistycznie samochód bazuje na zaprezentowanym w 1999 roku samochodzie koncepcyjnym C6 Lignage. Zaprojektowano je jako alternatywę dla klasycznie stylizowanych limuzyn typu Audi A6 czy Mercedesa klasy E. Za projekt nadwozia odpowiada Jean-Pierre Ploué. Podobnie jak u jednego z poprzedników Citroena CX zastosowano wklęsłą tylną szybę. Ma to zapobiegać jej nadmiernemu brudzeniu się, a dzięki odpowiedniej aerodynamice pozwoliło to na nie montowanie tylnej wycieraczki. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było V6 HDi Biturbo o pojemności 3 l. Silnik ten wytwarza moc maksymalną 241 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu silnikowi C6 osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,4 s. Produkcja C6 została zakończona 19 grudnia 2012 roku. Łącznie powstało 23384 egzemplarzy.
    22 kwietnia 2022, 21:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 908 HDi FAP – Prototypowy samochód wyścigowy przygotowany specjalnie do uczestnictwa w 24-godzinnym wyścigu Le Mans przez francuską markę Peugeot. W ramach nowych zasad ogłoszonych przez Automobile Club de l'Ouest 16 czerwca 2006 roku, które zachęcały do ​​tworzenia prototypów Le Mans z zamkniętym kokpitem, Peugeot zaprezentował 908 z zamkniętym kokpitem, pierwszy prototyp Le Mans z takim designem, który brał by udział w wyścigu od czasów Bentleya Speed 8. 908 HDi FAP napędza jednostka wysokoprężna, dwunastocylindrowa w układzie V. Silnik generuje moc 700 KM i moment obrotowy 1200 Nm. Prędkość maksymalna i przyspieszenie nie są znane. Samochód wygrał 19 z 28 wyścigów, w których brał udział w latach 2007-2010, w tym 24h Le Mans w 2009 roku.
    Prototypowy samochód wyścigowy przygotowany specjalnie do uczestnictwa w 24-godzinnym wyścigu Le Mans przez francuską markę Peugeot. W ramach nowych zasad ogłoszonych przez Automobile Club de l'Ouest 16 czerwca 2006 roku, które zachęcały do ​​tworzenia prototypów Le Mans z zamkniętym kokpitem, Peugeot zaprezentował 908 z zamkniętym kokpitem, pierwszy prototyp Le Mans z takim designem, który brał by udział w wyścigu od czasów Bentleya Speed 8. 908 HDi FAP napędza jednostka wysokoprężna, dwunastocylindrowa w układzie V. Silnik generuje moc 700 KM i moment obrotowy 1200 Nm. Prędkość maksymalna i przyspieszenie nie są znane. Samochód wygrał 19 z 28 wyścigów, w których brał udział w latach 2007-2010, w tym 24h Le Mans w 2009 roku.
    16 kwietnia 2022, 19:50 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od autora:
    Dzień dobry,
    Wspólnie z Tadeuszem Vorbrodtem naprawiamy Peugeota 307 1.6 hdi
    Auto jest z 2006 roku, ma oryginalne 200 tysięcy przebiegu. Jeździ, działa, ale pracuje jak traktor i śmierdzi ropą.
    28 marca 2022, 9:19 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    23 lipca 2021, 15:36 przez kolanko11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 407 SW – Mój rekinek
Silnik 2.0 HDI po chipie na 170KM 
Pozdrawiam
    Mój rekinek
    Silnik 2.0 HDI po chipie na 170KM
    Pozdrawiam
    26 grudnia 2018, 18:51 przez ~madMax117 | Do ulubionych | Skomentuj
    Pamiętaj zasubskrybować mój kanał i dać łapkę w górę.
    26 kwietnia 2018, 17:02 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/motocamil94