Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Mx-5 carbon hardtop –
    17 września 2015, 13:32 przez ~Erven | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mitsubishi Emeraude – Ciekawy, unikalny i mało znany hardtop z połowy lat 90, który sprzedawany był tylko przez 4 lata (1992-1996), dziś jest totalnym rodzynkiem nawet w Japonii. Emeraude posiada napęd na przód lub na cztery koła oraz głównie wolnossące silniki V6 (4-cylindrowe oferowane były do 1994 r.). Dla FWD jest to V6 2.0L 200 KM, a dla AWD - V6 2.0L 170 KM.
Sprzedaż była słaba z kilku powodów, Emeraude rywalizował cenowo z bardziej uznanym Galantem oraz bardziej luksusowym Diamante, do tego rozmiary tego samochodu wykraczały poza normy przy których opłaty były korzystne, no i na dodatek lata 90 to jak wiadomo kiepska sytuacja ekonomiczna w Japonii (efekt pękniętej bańki spekulacyjnej).
W linku poniżej, pełna broszura.
    Ciekawy, unikalny i mało znany hardtop z połowy lat 90, który sprzedawany był tylko przez 4 lata (1992-1996), dziś jest totalnym rodzynkiem nawet w Japonii. Emeraude posiada napęd na przód lub na cztery koła oraz głównie wolnossące silniki V6 (4-cylindrowe oferowane były do 1994 r.). Dla FWD jest to V6 2.0L 200 KM, a dla AWD - V6 2.0L 170 KM.
    Sprzedaż była słaba z kilku powodów, Emeraude rywalizował cenowo z bardziej uznanym Galantem oraz bardziej luksusowym Diamante, do tego rozmiary tego samochodu wykraczały poza normy przy których opłaty były korzystne, no i na dodatek lata 90 to jak wiadomo kiepska sytuacja ekonomiczna w Japonii (efekt pękniętej bańki spekulacyjnej).
    W linku poniżej, pełna broszura.
    BMW Z3 hardtop –
    26 lipca 2015, 20:51 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pontiac Bonneville 67'  MK IV – Pontiac Bonneville czwartej generacji.
2-door hardtop
Rocznik 67'
Standardowy silnik to 400 cu in (6.6 L) V8.
    Pontiac Bonneville czwartej generacji.
    2-door hardtop
    Rocznik 67'
    Standardowy silnik to 400 cu in (6.6 L) V8.
    Toyota Carina A40 – Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.