Pora na pierwsze spojrzenie na Gymkhane Ten, która zadebiutuje już w przyszłym roku. Jak ten czas szybko leci, to już dziesiąta edycja tego wyjątkowego cyklu, który zdecydowanie podbił świat. Praktycznie każdy kto się interesuje motoryzacją miał okazję przekonać się o możliwościach Kena Blocka za kółkiem. W pierwszej odsłonie, która miała miejsce w roku 2008 Ken używał samochodu Subaru Impreza, który w 3 epizodzie został zastąpiony Fordem i tak pozostało już do dziś. Współpraca z marką Ford trwa do dzisiaj, a Ken zmienia tylko modele. Ostatnimi czasy jego ulubieńcem jest przygotowany specjalnie dla niego Mustang Hoonicorn, który w obecnym setupie ma już 1400 KM.
Trzecia generacja Starlet i jednocześnie pierwsza z doładowanym silnikiem (2E-TELU 1.3L, 110 KM, 150 Nm) oraz napędem na przód. Sprzedawana w latach 1984-1989. W drugiej połowie lat 80, był to bardzo popularny samochód w japońskich zawodach Gymkhana i Dirt Trial. Wersja z turbodoładowanym silnikiem dostępna była również w nadwoziu 5-drzwiowym.