Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Co gościu wyczynia to nie mam pytań...
    24 marca 2018, 21:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Pora na pierwsze spojrzenie na Gymkhane Ten, która zadebiutuje już w przyszłym roku. Jak ten czas szybko leci, to już dziesiąta edycja tego wyjątkowego cyklu, który zdecydowanie podbił świat. Praktycznie każdy kto się interesuje motoryzacją miał okazję przekonać się o możliwościach Kena Blocka za kółkiem. W pierwszej odsłonie, która miała miejsce w roku 2008 Ken używał samochodu Subaru Impreza, który w 3 epizodzie został zastąpiony Fordem i tak pozostało już do dziś. Współpraca z marką Ford trwa do dzisiaj, a Ken zmienia tylko modele. Ostatnimi czasy jego ulubieńcem jest przygotowany specjalnie dla niego Mustang Hoonicorn, który w obecnym setupie ma już 1400 KM.
    30 października 2017, 9:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki GSX-R 750
    6 kwietnia 2017, 16:54 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e30 231KM 300NM – Nasza treningówka, zapasówka, zimowy gruz, auto do nauki - wszystko w jednym. 

Najlepsze jest to, że w zawodach Gymkhana potrafi wygrywać z kilkuset konnymi konkurentami.

Zdjęcie właśnie z zawodów Gymkhany w Łodzi.
    Nasza treningówka, zapasówka, zimowy gruz, auto do nauki - wszystko w jednym.

    Najlepsze jest to, że w zawodach Gymkhana potrafi wygrywać z kilkuset konnymi konkurentami.

    Zdjęcie właśnie z zawodów Gymkhany w Łodzi.
    Kolejna część popisów Kena Blocka z udziałem nowego Focusa RS RX.
    13 września 2016, 14:33 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Fiesta i Gymkhana – Ładnie poszedł
    Ładnie poszedł
    Testowy przejazd na krótszym przełożeniu.
    Czyli kolejna część wybryków Kena Blocka w swojej Fiescie, tym razem w Dubaju.
    1 marca 2016, 7:09 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota Starlet Turbo R (EP71) – Trzecia generacja Starlet i jednocześnie pierwsza z doładowanym silnikiem (2E-TELU 1.3L, 110 KM, 150 Nm) oraz napędem na przód. Sprzedawana w latach 1984-1989. W drugiej połowie lat 80, był to bardzo popularny samochód w japońskich zawodach Gymkhana i Dirt Trial. Wersja z turbodoładowanym silnikiem dostępna była również w nadwoziu 5-drzwiowym.
    Trzecia generacja Starlet i jednocześnie pierwsza z doładowanym silnikiem (2E-TELU 1.3L, 110 KM, 150 Nm) oraz napędem na przód. Sprzedawana w latach 1984-1989. W drugiej połowie lat 80, był to bardzo popularny samochód w japońskich zawodach Gymkhana i Dirt Trial. Wersja z turbodoładowanym silnikiem dostępna była również w nadwoziu 5-drzwiowym.
    17 lutego 2016, 15:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj