Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    Co wydarzyło się tak naprawdę w moim mercedesie?
    5 maja 2023, 18:00 przez ~PiterZrobToSam123 | Do ulubionych | Skomentuj
    Wymiana oleju 2.0 tdi

    Będzie do tego potrzebny zestaw kluczy typu Torx, klucz 32mm do odkręcenia filtra oleju oraz 19-tka do odkręcenia korka spustowego oraz płaskie naczynie o pojemności min. 5 l.

    Przed wymianą oleju silnik powinien być delikatnie rozgrzany. Dzięki temu wraz ze starym olejem łatwiej spłyną z niego znajdujące się wewnątrz zanieczyszczenia.

    Co kilka zmian oleju należy wymienić korek w misie na nowy. Jest on w komplecie z miedzianą bądź stalową podkładką, która się zużywa. Korek kosztuje kilka złotych w ASO.

    Przed zakręceniem filtra należyj gwinty i uszczelki gumowe posmarować olejem.Wciskamy filtr aż wskoczy w zatrzask.
    2 stycznia 2021, 11:34 przez CheckEngine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zlotu spotu – E46 330i styling 95 AC Schnitzer gwinty spasy rarytasy
    E46 330i styling 95 AC Schnitzer gwinty spasy rarytasy
    16 czerwca 2019, 14:42 przez PocketRocket (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    stanced_e46_by_roki

    Wszystko na legalu – Może uda się wrzucić nową serie i pokazać jak w Anglii się robi tuning, gdzie gwinty, szerokie fele itp są legalne. Wszystkie furki to daily.
    Może uda się wrzucić nową serie i pokazać jak w Anglii się robi tuning, gdzie gwinty, szerokie fele itp są legalne. Wszystkie furki to daily.
    11 października 2015, 10:54 przez Gacek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat Cinquecento – Czyli mój samochód do jazdy na co dzień. Silnik to poczciwa "siedemseta", a dokładnie 704 cm³ generujące zabójcze 30 KM. Rocznik 1998, przebieg 70 tysięcy kilometrów. Dlaczego tak mało? A no dlatego, że przez większość swego żywota stał w garażu, z którego wyjeżdżał tylko co jakiś czas, kiedy dziadek potrzebował pojechać gdzieś dalej niż osiedlowy sklep. Dzięki temu samochód nie posiada rdzy. Ponadto niektórzy mówią, że w środku pachnie jeszcze nowością!
Teraz pora przejść do planów na przyszłość. Nie będę się tu rozpisywał i robił listy na milion punktów jak co niektórzy, którzy tworzą plany dłuższe niż wypracowania na maturze (często z wręcz nierealnymi pomysłami) a jedyne co realizują to zasadniczo nic. Ja nie będę się bawił w gwinty, airraidy, swapy, klatki etc. Mam tylko jeden punkt na liście:
-utrzymać ten samochód w jak najlepszym stanie.
    Czyli mój samochód do jazdy na co dzień. Silnik to poczciwa "siedemseta", a dokładnie 704 cm³ generujące zabójcze 30 KM. Rocznik 1998, przebieg 70 tysięcy kilometrów. Dlaczego tak mało? A no dlatego, że przez większość swego żywota stał w garażu, z którego wyjeżdżał tylko co jakiś czas, kiedy dziadek potrzebował pojechać gdzieś dalej niż osiedlowy sklep. Dzięki temu samochód nie posiada rdzy. Ponadto niektórzy mówią, że w środku pachnie jeszcze nowością!
    Teraz pora przejść do planów na przyszłość. Nie będę się tu rozpisywał i robił listy na milion punktów jak co niektórzy, którzy tworzą plany dłuższe niż wypracowania na maturze (często z wręcz nierealnymi pomysłami) a jedyne co realizują to zasadniczo nic. Ja nie będę się bawił w gwinty, airraidy, swapy, klatki etc. Mam tylko jeden punkt na liście:
    -utrzymać ten samochód w jak najlepszym stanie.
    3 września 2015, 1:19 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    Niespodzianka – Wczoraj pojechałem wyważyć koła do zakładu kapciarskiego, zaufanego. Koła wyważyli, przy dokręcaniu kluczem pneumatycznym prosiłem "Majstra" aby z umiarem dokręcił szpilki, niby tylko 3 razy "strzelił" klucz. Dzisiaj z czystej ciekawości chciałem sprawdzić z jaką siłą dokręcili mi koła, zacząłem od standardowego klucza, ani drgnie, rura 1m, nic, 1,5m nic, 2m dopiero poszło ( z poziomu na zdjęciu szpilka puściła dopiero tuż przy ziemi), przez godzinę odkręciłem 5 śrub. Zdenerwowany wybrałem się z wizytą do tego zakładu w celu złożenia reklamacji, Pan twierdził że to nie możliwe, chwycił swój klucz pneumatyczny i zabrał się do odkręcania, 3 koła w 40 min, w tym jedna szpilka puściła dopiero po 10 min "zaklinania" i kręceniu kluczem. Na szczęście gwinty na piastach i szpilkach są w porządku. Mina jego była bezcenna. Dokręciłem koła własnym kluczem dynamometrycznym i odjechałem, zawsze już będę sam dokręcał koła.
    Wczoraj pojechałem wyważyć koła do zakładu kapciarskiego, zaufanego. Koła wyważyli, przy dokręcaniu kluczem pneumatycznym prosiłem "Majstra" aby z umiarem dokręcił szpilki, niby tylko 3 razy "strzelił" klucz. Dzisiaj z czystej ciekawości chciałem sprawdzić z jaką siłą dokręcili mi koła, zacząłem od standardowego klucza, ani drgnie, rura 1m, nic, 1,5m nic, 2m dopiero poszło ( z poziomu na zdjęciu szpilka puściła dopiero tuż przy ziemi), przez godzinę odkręciłem 5 śrub. Zdenerwowany wybrałem się z wizytą do tego zakładu w celu złożenia reklamacji, Pan twierdził że to nie możliwe, chwycił swój klucz pneumatyczny i zabrał się do odkręcania, 3 koła w 40 min, w tym jedna szpilka puściła dopiero po 10 min "zaklinania" i kręceniu kluczem. Na szczęście gwinty na piastach i szpilkach są w porządku. Mina jego była bezcenna. Dokręciłem koła własnym kluczem dynamometrycznym i odjechałem, zawsze już będę sam dokręcał koła.
    14 maja 2015, 22:53 przez Viggen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Prywatne zdjęcie

    Moja Nubirka z 2000 r. – Daewoo Nubira II  leciutko upiększona, w przyszłości może gwinty.
    Daewoo Nubira II leciutko upiększona, w przyszłości może gwinty.
    Renault – Czy widział ktoś może gwinty do takiej renówki? Aktualnie posiada sprężyny Eibacha i 225/40/r18
    Czy widział ktoś może gwinty do takiej renówki? Aktualnie posiada sprężyny Eibacha i 225/40/r18
    5 stycznia 2014, 11:51 przez blackjack93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jak wszyscy to i ja. Moja choinka w stylu 95 – A tym czasem:
Żeby rotory nie pękały,
A bębny łatwo się spawały,
Gwinty po zimie nie zapiekały,
Ta-Technixy dobrze wybierały,
Nankangi się naciągały,
Błotników nie obcierały,
RSy potaniały,
A Futury w DARE nie występowały,
M54 oleju nie brały,
Lepiej od M3 latały,
E30-stki nie rdzewiały,
A w kebabach wentylacje nie powstawały,
W rurki się tylko laski ubierały,
A Ty byś nie musiał nosić sandały,
Germany driftowały,
I sezon trwał rok cały.

Wesołych świąt
    A tym czasem:
    Żeby rotory nie pękały,
    A bębny łatwo się spawały,
    Gwinty po zimie nie zapiekały,
    Ta-Technixy dobrze wybierały,
    Nankangi się naciągały,
    Błotników nie obcierały,
    RSy potaniały,
    A Futury w DARE nie występowały,
    M54 oleju nie brały,
    Lepiej od M3 latały,
    E30-stki nie rdzewiały,
    A w kebabach wentylacje nie powstawały,
    W rurki się tylko laski ubierały,
    A Ty byś nie musiał nosić sandały,
    Germany driftowały,
    I sezon trwał rok cały.

    Wesołych świąt
    24 grudnia 2013, 16:38 przez blawik2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne