Szukaj
Znalazłem 11 takich materiałów
Będzie do tego potrzebny zestaw kluczy typu Torx, klucz 32mm do odkręcenia filtra oleju oraz 19-tka do odkręcenia korka spustowego oraz płaskie naczynie o pojemności min. 5 l.
Przed wymianą oleju silnik powinien być delikatnie rozgrzany. Dzięki temu wraz ze starym olejem łatwiej spłyną z niego znajdujące się wewnątrz zanieczyszczenia.
Co kilka zmian oleju należy wymienić korek w misie na nowy. Jest on w komplecie z miedzianą bądź stalową podkładką, która się zużywa. Korek kosztuje kilka złotych w ASO.
Przed zakręceniem filtra należyj gwinty i uszczelki gumowe posmarować olejem.Wciskamy filtr aż wskoczy w zatrzask.
Teraz pora przejść do planów na przyszłość. Nie będę się tu rozpisywał i robił listy na milion punktów jak co niektórzy, którzy tworzą plany dłuższe niż wypracowania na maturze (często z wręcz nierealnymi pomysłami) a jedyne co realizują to zasadniczo nic. Ja nie będę się bawił w gwinty, airraidy, swapy, klatki etc. Mam tylko jeden punkt na liście:
-utrzymać ten samochód w jak najlepszym stanie.
Żeby rotory nie pękały,
A bębny łatwo się spawały,
Gwinty po zimie nie zapiekały,
Ta-Technixy dobrze wybierały,
Nankangi się naciągały,
Błotników nie obcierały,
RSy potaniały,
A Futury w DARE nie występowały,
M54 oleju nie brały,
Lepiej od M3 latały,
E30-stki nie rdzewiały,
A w kebabach wentylacje nie powstawały,
W rurki się tylko laski ubierały,
A Ty byś nie musiał nosić sandały,
Germany driftowały,
I sezon trwał rok cały.
Wesołych świąt
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »