Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 49 takich materiałów
    Mk2 GTD –
    28 stycznia 2014, 16:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękna Jetta GTD –
    30 grudnia 2013, 18:15 przez Ghost1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    www.raceism.com

    Golf MkI GTD –
    16 listopada 2013, 18:47 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój i brata – moje małe 1.6 GTD
brata duże 4,7 V8
    Moje małe 1.6 GTD
    brata duże 4,7 V8
    11 listopada 2013, 17:20 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    GTD... i czarno musi być! – Niezły przepał
    Niezły przepał
    2 listopada 2013, 14:41 przez MuraS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Golf GTD –
    22 października 2013, 22:21 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Piątkowe popołudnie – Audi moje i kumpla Golfik GTD
    Audi moje i kumpla Golfik GTD
    20 września 2013, 19:58 przez GhostDogZSZ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Moje perełki Golf GTD Corrado 20VT –
    15 września 2013, 13:15 przez ~Radzio1986 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Fota własna

    Volkswagen Golf GTD? – Jak nowinki to nowinki
 Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

„Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    Jak nowinki to nowinki
    Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

    „Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

    To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    26 sierpnia 2013, 15:52 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)