Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 158 takich materiałów
    Tym razem do pojedynku stają takie samochody jak: Ferrari 488 GTB, Porsche 911 Turbo S, Chevrolet Camaro ZL1 1LE, Porsche 718 Cayman S, Lexus LC 500, Mercedes-AMG GT R, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Chevrolet Corvette Grand Sport, Aston Martin DB11, Nissan GT-R NISMO, Mazda MX-5 Miata RF, McLaren 570GT, Tesla P100D. Jak więc widzicie lista aut jest naprawdę długa, spróbujcie przed obejrzeniem tego filmu wytypować swojego faworyta na zwycięzcę. Sumarycznie do rywalizacji staje grubo ponad 6000 KM, jednak zwycięzca może być tylko jeden.
    30 września 2017, 12:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 365 GTB/4 (1968-1973) – Silnik: V12, 4390 cm3.
Moc: 352 KM przy 7500 obr./min.
Prędkość maksymalna: 280 km/h.
Produkcja: 1284 egzemplarzy.

Pierwotnie miała to być "Daytona", zadecydował o tym podobno sam Enzo, chcąc upamiętnić potrójne zwycięstwo swoich samochodów na tym amerykańskim torze. Jednak nazwa przedwcześnie przedostała się do prasy i dlatego w ostatniej chwili została odrzucona. Pozostano więc przy tradycyjnej metodzie oznaczania nowych modeli ilorazem pojemności silnika i liczby cylindrów (365). GTB to skrót od Gran Turismo Berlinetta, 4 natomiast określa liczbę wałków rozrządu w silniku.
    Silnik: V12, 4390 cm3.
    Moc: 352 KM przy 7500 obr./min.
    Prędkość maksymalna: 280 km/h.
    Produkcja: 1284 egzemplarzy.

    Pierwotnie miała to być "Daytona", zadecydował o tym podobno sam Enzo, chcąc upamiętnić potrójne zwycięstwo swoich samochodów na tym amerykańskim torze. Jednak nazwa przedwcześnie przedostała się do prasy i dlatego w ostatniej chwili została odrzucona. Pozostano więc przy tradycyjnej metodzie oznaczania nowych modeli ilorazem pojemności silnika i liczby cylindrów (365). GTB to skrót od Gran Turismo Berlinetta, 4 natomiast określa liczbę wałków rozrządu w silniku.