Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 127 takich materiałów
    Porsche Carrera GT2 RS –
    19 lipca 2015, 10:26 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    gtplanet.net

    6 lipca 2015, 22:30 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    fb.com/conekfoto

    Prawdziwy tuning – Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

    Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Porsche 911 GT2 – Kiedy wersja Turbo to za mało
    Kiedy wersja Turbo to za mało
    7 lutego 2015, 16:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne